Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:34 

Donateur

Rampestamper schreef:
Dit gaat hem voor JefQ en mij worden, heb ik zojuist even voor ons bepaald.

Waar staan de (1) en de (2) voor? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:36 

Donateur

Voor zaal 1&2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:43 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Voor zaal 1&2?

Lol nu je het zegt :lol: :lol:
Niet helemaal scherp vandaag :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:52 

Hardtraxxer

Rampestamper schreef:
22:00 – 23:30 Geck-o (1)
23:30 – 00:00 B-Front (1)
00:00 – 00:30 Tartaros (2)
00:30 – 02:00 Re-volt (2)
02:00 – 03:00 Phrantic (2)
03:00 – 04:00 Solutio & The I's (2)
04:00 – 05:30 Prefix & Density (2)
05:30 – 06:30 Titan(2)
06:30 – 07:00 Crypsis (1)

Dit gaat hem voor JefQ en mij worden, heb ik zojuist even voor ons bepaald.

Het is dat ik het ermee eens ben mannetje! Als B-front echt heel vet draait, dan blijf ik er misschien nog wel wat langer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

Iedereen gaat Prefix & Densiyt :( . Wie gaat d'r met mij naar Zany :list: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

Ik ben daar misschien wel! Niet de hele set, maar wel voor een tijdje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
TiMOTHYb schreef:
Voor zaal 1&2?

Lol nu je het zegt :lol: :lol:
Niet helemaal scherp vandaag :$

Dinsdag he :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
G1LL schreef:

Ik ben daar misschien wel! Niet de hele set, maar wel voor een tijdje ^^

En ik grote kans ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:06 

Donateur

G1LL schreef:

Sowieso ben ik daar bij, niks te zoeken bij Prefix & Density, niet mijn smaak ;)
Gaan we dan met ze tweetjes Gill?? :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Gaan we dan met ze tweetjes Gill?? :loving: :loving:

Minimaal 4tjes zo te zien!!!!! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het niet raar dat weinig mensen naar Zany gaan. In mijn ogen gaat die man bergafwaarts qua setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:16 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Ik vind het niet raar dat weinig mensen naar Zany gaan. In mijn ogen gaat die man bergafwaarts qua setjes.

Op hardstyle rockers begon deze heldige man sterk, dus ik hoop dat hij op loudness net zo begint en dan ook sterk eindigt. Ik geef hem een kans, en ga naar Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:18 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:

Op hardstyle rockers begon deze heldige man sterk, dus ik hoop dat hij op loudness net zo begint en dan ook sterk eindigt. Ik geef hem een kans, en ga naar Zany

Keren dat ik hem gezien heb niet. Bij keren mag je lezen de afgelopen tien keer ofzo. Hij eindigt wel altijd vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:19 

Hardtraxxer

Ik ga zo paalhard balen dat ik niet mag... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Op Dangerouzmind 30-12-2011 heeft die man de set van 2011 voor mij neergezet. Begon met Annihilating (volgens mij) en niet zachter gehoord daarna :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:

Keren dat ik hem gezien heb niet. Bij keren mag je lezen de afgelopen tien keer ofzo. Hij eindigt wel altijd vet.

Op hardstyle rockerz begon hij juist weer erg sterk met pwoap live mix, octavius augustus en ga zo maar door en eindigde hij met squared en running late raw mix :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Jullie hebben allemaal verdomd goede ervaringen met die man.

Ik moet toch echt minder dagjesmens worden. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:35 

Hardtraxx Veteran

HET Zany trauma heb ik opgelopen op Q-base 2011. Hij was kneiterhard aan het draaien, en ja , jullie raden het al.... Komt ineens The Prophet erbij :cry: :cry: :cry: . Godver, ben nog nooit zo pissig geweest geloof ik xd. Hij eindige ook met een dubstep edit van Broken :/ .

Set op Qlimax was ook bar weinig aan, dus verwacht wel een flinke goedmaker van zijn kant :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
HET Zany trauma heb ik opgelopen op Q-base 2011. Hij was kneiterhard aan het draaien, en ja , jullie raden het al.... Komt ineens The Prophet erbij :cry: :cry: :cry: . Godver, ben nog nooit zo pissig geweest geloof ik xd. Hij eindige ook met een dubstep edit van Broken :/ .

Set op Qlimax was ook bar weinig aan, dus verwacht wel een flinke goedmaker van zijn kant :P.

Begint d'r weer iemand over :P . Nog steeds nachtmerries :( . Nee die set was wel dikke prima eigenlijk, The Prophet draaide ook niet de slechtste nummers toen maar 't was zo jammer dat hij Zany onderbrak. Dacht echt dat hij na de 2 verwachte platen (Decibel Anthem en die remix van Lighters) echt super zou knallen. Dit kwam ook best goed eigenlijk. Die afsluiter was ook jammer ja..

Maarja, op Loudness heeft hij me vorig jaar ook niet teleurgesteld, alleen opbouw was niet super. Maarja zijn muziek, Fusion + zijn mixwerk zijn sws al van te smullen. En dat hij d'r af en toe een wat softer plaatje tussen gooit vind ik dan zelf niet eens zo heel erg. Ook vaak wel afwisselend bij deze man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:46 

Donateur

urbandesigner schreef:
HET Zany trauma heb ik opgelopen op Q-base 2011. Hij was kneiterhard aan het draaien, en ja , jullie raden het al.... Komt ineens The Prophet erbij :cry: :cry: :cry: . Godver, ben nog nooit zo pissig geweest geloof ik xd. Hij eindige ook met een dubstep edit van Broken :/ . .

Ja dat was zo drama. Wel dov toen getrolled, hij stond bij z'n kraampje te praten met zany toen het vrij rustig was daar, dus ik loop zo met een vet blij gezicht naar hem toe:
Zo dov, wat heb jij enorm KUT gedraaid net. En toen raoul een hand gegeven dat hij top bezig was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:54 

Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
urbandesigner schreef:
HET Zany trauma heb ik opgelopen op Q-base 2011. Hij was kneiterhard aan het draaien, en ja , jullie raden het al.... Komt ineens The Prophet erbij :cry: :cry: :cry: . Godver, ben nog nooit zo pissig geweest geloof ik xd. Hij eindige ook met een dubstep edit van Broken :/ . .

Ja dat was zo drama. Wel dov toen getrolled, hij stond bij z'n kraampje te praten met zany toen het vrij rustig was daar, dus ik loop zo met een vet blij gezicht naar hem toe:
Zo dov, wat heb jij enorm KUT gedraaid net. En toen raoul een hand gegeven dat hij top bezig was xd

:worship: Zouden meer mensen moeten doen! misschien begrijpt die man het dan eindelijk eens een keer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:59 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:

Same. Afgelopen weekend op Daydream was Zany ook heldig bezig. :) Alleen beetje rare opbouw af en toe, en misplaatste tracks die wel als trollactie bedoelt leken zoals Feel My Fire na een uur lang geweld gedraaid te hebben. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:06 

Donateur

Jorgvv schreef:
:worship: Zouden meer mensen moeten doen! misschien begrijpt die man het dan eindelijk eens een keer..

Ik heb toevallig z'n telefoonnummer, zal ik hem eens bellen dat die weer z'n oude weg moet inslaan?? xd

Maar goed, ik ga er wel vanuit dat Zany een leuke set neerzet. We gaan het zien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:11 

Hardtraxx Addict

Zany wordt koning, oneindige baas dat t is. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

I know that feel bro, doet me denken aan Rebirth toen Da Tweekaz bij J&W kwamen.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten