Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:51 
 
Hardtraxx Addict

Ja maar ik bedoel naar Prefix en Density ipv Zany ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Ja maar ik bedoel naar Prefix en Density ipv Zany ;)

Haha ja weet dat je dat bedoeld, maar P&D zijn ook Theracords natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:07 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk ook wel om 22:00 aanwezig! Prima timetable voor mij, vind alles wel leuk op WMF's na. Sowieso bij phrantic & theracords live de rest kijk ik die avond wel ligt ook een beetje aan het geluid in zaal 2!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable, alleen Zany en Prefix & Density vallen samen, kan Zany echt niet missen..

Dit word mijn persoonlijk TT denk ik:
Stage 001
22:00 – 23:30 Geck-o
23:30 – 00:30 B-Front
00:30 – 01:30 Adaro
01:30 – 02:00 Digital Punk Live
02:00 – 03:00 Phrantic
03:00 – 04:00 Solutio & The I's
04:00 – 04:30 Prefix & Density
04:30 – 05:00 Theracords live
05:00 – 05:55 Zany
05:55 – 06:30 Titan (laatste half uurtje even meepakken)
06:30 – 07:00 Crypsis + evt uitloper
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Prima timetable, alleen Zany en Prefix & Density vallen samen, kan Zany echt niet missen..

Dit word mijn persoonlijk TT denk ik:
Stage 001
22:00 – 23:30 Geck-o
23:30 – 00:30 B-Front
00:30 – 01:30 Adaro
01:30 – 02:00 Digital Punk Live
02:00 – 03:00 Phrantic
03:00 – 04:00 Solutio & The I's
04:00 – 04:30 Prefix & Density
04:30 – 05:00 Theracords live
05:00 – 05:55 Zany
05:55 – 06:30 Titan (laatste half uurtje even meepakken)
06:30 – 07:00 Crypsis + evt uitloper

ik geloof dat ik aardig veel achter jou aan ga lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe, best vet dat Zany zo laat staat, had vorige keer grote verwachtingen maar die vielen helaas een klein beetje tegen. Ga dus niet te vroeg voorspellingen doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hehe, best vet dat Zany zo laat staat, had vorige keer grote verwachtingen maar die vielen helaas een klein beetje tegen. Ga dus niet te vroeg voorspellingen doen :P


Zal wel vanwege Black zijn :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
22.00u gaan we gewoon aanwezig zijn hoor :)

Precies, dat wil ik ook :P Trouwens Rik, paap als je dit leest, zou je aub Members Of Ruff Day willen draaien? :)
Heb er ondertussen echt onwijs veel zin in :D

Hee, ja is goed man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
22.00u gaan we gewoon aanwezig zijn hoor :)

Precies, dat wil ik ook :P Trouwens Rik, paap als je dit leest, zou je aub Members Of Ruff Day willen draaien? :)
Heb er ondertussen echt onwijs veel zin in :D

Hee, ja is goed man :)

Hij bedoelt Geck-O hoor, die heet ook Rik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
22.00u gaan we gewoon aanwezig zijn hoor :)

Precies, dat wil ik ook :P Trouwens Rik, paap als je dit leest, zou je aub Members Of Ruff Day willen draaien? :)
Heb er ondertussen echt onwijs veel zin in :D

Hee, ja is goed man :)

Dat is wel flink droog. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hij bedoelt Geck-O hoor, die heet ook Rik.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mag lekker om 7 uur smorgens op stage beginnen en dan tot 7 uur op loudness word leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Henk-Jan schreef:
Hij bedoelt Geck-O hoor, die heet ook Rik.

Afbeelding

Hap hap.
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf jij maar lekker thuis Rik -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Blijf jij maar lekker thuis Rik -.-


Geen Early setje dus :( , als het aan jou ligt..

Ga eensch even heel snel terug je hok in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Blijf jij maar lekker thuis Rik -.-

Blijf jij maar thuis.

Gij onverlaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke drugshond wil er vechten? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Welke drugshond wil er vechten? :D

Ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mr Lellebel schreef:
Welke drugshond wil er vechten? :D

Ik

Op Loudness zal ik jou eens in elkaar TIMmeren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pas maar op, pak je drugs af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier dan maar terug :P Had je t nog gelezen Daan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 22:13 
 
Hardtraxx Newbie

Denk dat ik alleen Geck-o en Theracord in zaal 1 ga checken. Zaal 2 is sowieso eindbaas! :bomb:
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten