Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-10-2019, 16:45 

Hardtraxx Elite

mitch0162 schreef:
of ze komen met een zelfde soort concept dat overdag is.

Dat zou ik dan wel weer prima vinden. Een beetje zoals toen met Loudfest. Dat trekt me meer, mede omdat het overdag is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-10-2019, 16:54 

Hardtraxx Veteran

Loudfest was het beste ooit. Met The Geminizers, Psyched, Chris One, D-Verze vs Radiance, MYST, Phuture Noize, Delete en B-Front op de line-up. Van begin tot eind stonden er gewoon persoonlijke favorieten van mij, nooit zoiets meegemaakt. Jammer dat het toen ook totaal niet druk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-10-2019, 20:39 

Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
Loudfest was het beste ooit. Met The Geminizers, Psyched, Chris One, D-Verze vs Radiance, MYST, Phuture Noize, Delete en B-Front op de line-up. Van begin tot eind stonden er gewoon persoonlijke favorieten van mij, nooit zoiets meegemaakt. Jammer dat het toen ook totaal niet druk was.

Ik denk persoonlijk het dikste feest waar ik ooit ben geweest. Die regendans bij The Geminizers. Never Forget (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-10-2019, 21:53 

Hardtraxx Veteran

Loudest delft was ook genieten (en uitverkocht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2019, 09:13 

Hardtraxx Veteran

In onze groep leeft het ook totaal niet meer, terwijl Loudness vroeger standaard prik was twee maal in het jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2019, 14:31 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
In onze groep leeft het ook totaal niet meer, terwijl Loudness vroeger standaard prik was twee maal in het jaar...

Ze hebben hun eigen concept de laatste jaren ook echt om zeep geholpen met die line-ups :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2019, 17:58 

Donateur

Spobbertiet schreef:
Loudest delft was ook genieten (en uitverkocht)

Tja, dat was ook niet moeilijk. Omdat ze minder kaarten mochten verkopen. Omdat ze te laat waren met vergunning aanvraag. En de politie niet genoeg capaciteit vrij had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2019, 18:09 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:

Precies dit. Zelfs de setjes waar ik even toevallig langs liep waren vet. En wat een heerlijk sfeertje die hele dag. Met een iets kleinere opzet (was inderdaad helaas niet druk..) kan dit wel gaan werken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-10-2019, 09:29 

Hardtraxx Veteran

Daarnaast stonden toen ook gewoon Radical Redemption, Warface, E-Force, Rebelion, Adaro, Sub Zero Project en Jason Payne op de line up, dat zijn normaal gesproken toch wel publiekstrekkers. Was eigenlijk perfect.
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten