Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Helicaze schreef:
Artiesten die toen in area 2/3/4 stonden, zijn grotere namen dan wat er nu voorgeschoteld wordt. In die zalen staan nu buurman Henk en Peter wat plaatjes te draaien. Het helpt natuurlijk ook niet dat er ieder weekend wel ergens een groot raw hardstyle feest is, waardoor Loudness niet echt meer speciaal is. Als artiesten dan ook nog eens hun standaard platen draaien en niets speciaal meer voorbereiden, tja, dan heb je het na één keer wel gezien.


Ik vind dit behoorlijk tegenstrijdig. Wil je nou 'grotere namen' of wil je artiesten die Loudness speciaal maken? Voor mij was/ is Loudness juist altijd een feest geweest waar ik kon kiezen uit allebei.

En het hoeft niet je smaak te zijn, maar namen uit bijv. zaal 3 dit jaar zijn toch echt geen types Henk & Peter. Artiesten uit Area 2/3/4 van eerdere edities zoals jij zegt zijn grotere namen dan Jason Payne, Ncrypta, The Purge, Riot Shift? Met alle respect, maar Dark Pact, Enemy Contact, Break Zero, Re-Volt, Goliath etc zijn toch niet uitgegroeid tot wat deze namen nu al zijn. En dan laat ik 'Dual Decimation' (???) maar even buiten beschouwing.

Je noemt net die namen die inderdaad minder bekend zijn. De rest zijn gewoon goed bekend. Ook in die periode. Nu waren er ook maar 3 area's geen 4. Logisch dat je een Delete ofzo niet in area 4 ziet staan...

Voor mij mogen er zeker wat onbekendere namen staan, maar als de helft van je line-up B of C-artiesten zijn, verkoop je de tent niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Stoux schreef:
Helicaze schreef:
Artiesten die toen in area 2/3/4 stonden, zijn grotere namen dan wat er nu voorgeschoteld wordt. In die zalen staan nu buurman Henk en Peter wat plaatjes te draaien. Het helpt natuurlijk ook niet dat er ieder weekend wel ergens een groot raw hardstyle feest is, waardoor Loudness niet echt meer speciaal is. Als artiesten dan ook nog eens hun standaard platen draaien en niets speciaal meer voorbereiden, tja, dan heb je het na één keer wel gezien.


Ik vind dit behoorlijk tegenstrijdig. Wil je nou 'grotere namen' of wil je artiesten die Loudness speciaal maken? Voor mij was/ is Loudness juist altijd een feest geweest waar ik kon kiezen uit allebei.

En het hoeft niet je smaak te zijn, maar namen uit bijv. zaal 3 dit jaar zijn toch echt geen types Henk & Peter. Artiesten uit Area 2/3/4 van eerdere edities zoals jij zegt zijn grotere namen dan Jason Payne, Ncrypta, The Purge, Riot Shift? Met alle respect, maar Dark Pact, Enemy Contact, Break Zero, Re-Volt, Goliath etc zijn toch niet uitgegroeid tot wat deze namen nu al zijn. En dan laat ik 'Dual Decimation' (???) maar even buiten beschouwing.

Je noemt net die namen die inderdaad minder bekend zijn. De rest zijn gewoon goed bekend. Ook in die periode. Nu waren er ook maar 3 area's geen 4. Logisch dat je een Delete ofzo niet in area 4 ziet staan...

Voor mij mogen er zeker wat onbekendere namen staan, maar als de helft van je line-up B of C-artiesten zijn, verkoop je de tent niet uit.


Ik ben het daar toch echt niet mee eens. Uit zaal 2 heb je bijv. Mind Dimension en Unresolved waarbij het hun 2e boeking ooit was (bron: PF).

Wat ik wil zeggen: het concept is vrijwel altijd gelijk gebleven met Zaal 1 de hoofdacts, zaal 2 de nieuwe/ onbekendere acts en zaal 3 namen die al wel (redelijk) bekend zijn en al op grote feesten/stages gestaan (maar niet per se mega bekend bij een groot publiek). Uiteraard wel passend bij Loudness.
Enige verschil is dat er in de 'goede' jaren een vierde zaal bij werd gezet.

Nogmaals, het kan zijn dat de line-up niet jouw smaak is, maar we moeten niet doen alsof B2S opeens allemaal C-artiesten neerzet en dat dit 'vroeger allemaal anders & beter was'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
Here is our tracklist


Holy shit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zal heus wel gelijk hebben hoor, ik volg de alles-moet-harder scene niet zo hard meer en veel van de namen die hier nu bijvoorbeeld op de affiche staan zeggen mij echt niets. Het is ook mijn smaak niet. Als ze dikke klappers produceren kom ik het wel te weten (zoals Kruelty bijvoorbeeld).

Maar toch, die echt lange setjes, zie je zelden terug. De loudness tools en andere leuke dingen worden achterwegen gelaten. De algehele "loudness-sfeer" is niet meer een ding. Tja, dan is het toch wel enigzins veranderd tov vroeger.

Ik zie dit feest met deze namen geen 3 jaar meer bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
De algehele "loudness-sfeer" is niet meer een ding.


Ja hier ben ik het dus gewoon niet mee eens, je kunt het niet van alle dj's verwachten, maar een groep artiesetn die op een line-up staan doen toch gewoon echt wat totaal anders "omdat het loudness is" zoals Clockartz. Kijk misschien moet een B2S daar ook iets meer rekening mee houden qua boeken, maar ik vind dat ze met elke line-up toch nog wel vast blijven houden aan het concept dat Stoux hierboven ook uittypt.

Het zit hem ook meer in de details denk ik, niet een set vol obscure oude shit, maar hier en daar een afwisselende onverwachte track ofzo. "Loudness edit"ik noem maar iets. Het blijft gewoon wel een bijzonder evenement bij veel dj's en bezoekers heb ik het idee. (zie ook reactie Clockartz).

Maargoed het is gewoon niet meer voor jou, maar ik denk dat Loudness nog prima op deze manier bestaansrecht houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Helicaze schreef:
De algehele "loudness-sfeer" is niet meer een ding.


Ja hier ben ik het dus gewoon niet mee eens, je kunt het niet van alle dj's verwachten, maar een groep artiesetn die op een line-up staan doen toch gewoon echt wat totaal anders "omdat het loudness is" zoals Clockartz.

Ja, die artiesten houden het concept nog enigzins overeind. Dus jij vind dat loudness over het algemeen nog wel die sfeer heeft? Zoja, dan zijn we klaar met de discussie denk ik. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tijd dat artiesten moeite doen voor hun set en speciale edits maken voor <insert willekeurig feest> is echt allang voorbij. Hoef je ook bij een Loudness niet meer te verwachten. Qua concept (line-up) is Loudness anno 2019 naar mijn mening ook niet veel anders dan bijv 2014, alleen qua sound binnen de raw is er natuurlijk een hoop veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Voor mij mogen er zeker wat onbekendere namen staan, maar als de helft van je line-up B of C-artiesten zijn, verkoop je de tent niet uit.

Helicaze schreef:
ik volg de alles-moet-harder scene niet zo hard meer en veel van de namen die hier nu bijvoorbeeld op de affiche staan zeggen mij echt niets. Het is ook mijn smaak niet. Als ze dikke klappers produceren kom ik het wel te weten (zoals Kruelty bijvoorbeeld).

Maak dan niet eerst een statement dat alle artiesten 'B of C artiesten' zijn als je ze niet kent, terwijl je het niet volgt. Als je de 'Raw Hardstyle' 6/8 jaar geleden ook niet volgde, kende je de halve Theracords stal of namen als Dark Pact niet.

Het huidige Loudness is ook niet meer mijn ding, maar dat komt niet door het feest, maar door de artiesten die er staan. Sowieso is er in de Raw Hardstyle van nu nog maar een handjevol artiesten die mij kan boeien, terwijl dit op een Origins 80% van de line-up is. Heeft niet met het feest te maken, maar met de sound die er gedraaid word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Helicaze schreef:
Voor mij mogen er zeker wat onbekendere namen staan, maar als de helft van je line-up B of C-artiesten zijn, verkoop je de tent niet uit.

Helicaze schreef:
ik volg de alles-moet-harder scene niet zo hard meer en veel van de namen die hier nu bijvoorbeeld op de affiche staan zeggen mij echt niets. Het is ook mijn smaak niet. Als ze dikke klappers produceren kom ik het wel te weten (zoals Kruelty bijvoorbeeld).

Maak dan niet eerst een statement dat alle artiesten 'B of C artiesten' zijn als je ze niet kent, terwijl je het niet volgt.

Inderdaad fout van mij. Level One, Rogue Zero en Vertile zijn inderdaad leipe A artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Je noemt net die namen die inderdaad minder bekend zijn.


Maar inderdaad, dat is precies wat ik zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Helicaze schreef:
Je noemt net die namen die inderdaad minder bekend zijn.


Maar inderdaad, dat is precies wat ik zeg.

Mijn punt is dat ik artiesten niet hoef te volgen om ze B en C artiesten te noemen. Maar je gaat er liever niet op in. Snap ik, het is fijner om iemand anders te kakken te zetten. Had ook niets anders verwacht van jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gaf zojuist een uitleg over dat het verschil tussen de 'kwaliteit' van de zaal 2 en 3 artiesten van nu niet persee verschillen met de artiesten uit de 2e en 3e zaal van eerdere Loudness edities.

Ook dat het niet aan het feest ligt, maar dat de sound niet mijn/onze smaak meer is:

patrickjeb schreef:
Het huidige Loudness is ook niet meer mijn ding, maar dat komt niet door het feest, maar door de artiesten die er staan. Sowieso is er in de Raw Hardstyle van nu nog maar een handjevol artiesten die mij kan boeien, terwijl dit op een Origins 80% van de line-up is. Heeft niet met het feest te maken, maar met de sound die er gedraaid word.


Ik heb tot nu toe alleen maar jou zien zeggen dat de dingen jouw smaak niet zijn en dat daarom het feest niet populair genoeg is om het 3 jaar uit te houden.

Maar inderdaad, ik ben hier alleen om mensen te kakken te zetten en reacties uit te lokken. Shit, je hebt me door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Discussie over kwaliteit :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Het huidige Loudness is ook niet meer mijn ding, maar dat komt niet door het feest, maar door de artiesten die er staan. Sowieso is er in de Raw Hardstyle van nu nog maar een handjevol artiesten die mij kan boeien, terwijl dit op een Origins 80% van de line-up is. Heeft niet met het feest te maken, maar met de sound die er gedraaid word.

Hier wel gedeeltelijk mee eens, het is meer de raw anno 2019 (grootste gedeelte iig) en de verschuiving van publiek die me weerhouden hier nog heen te gaan denk ik.

Maar wat een meeeeeeega vette lijst van Clockartz, dat is toch wat je precies wil horen op een Loudness :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 17:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Tracklist van mn setje!! Hoop dat jullie het wat vonden xoxo


Orgie - dark cavern
Dr strange - the land turns red (the outside agency remix)
Kruelty - adaptation
Vyral & kruelty - bioforce
Delete - the curse
Riiho - lad
Kruelty - from the depths
Kruelty - loudness tool
Vyral - gripless
Mind dimension - nightmare
The purge & unkind - fight the power
Kruelty - reign of terror
Geck - o - smasher (delete remix)
Criminal mayhem & kruelty - infernal
Titan - in your face
Kruelty -TBA
fraw - you/omega mash
Rebelion - infiltrate me
Warface & luna - warzone
Kruelty & element - crush killer
Sickmode & element - give ‘m hell
Aggressive act - maleer
Delete & vazard - lets get weird
Rooler - violence (aggressive act remix)
Vyral - proliferation
Le bask - asylum
Tripped & KRTM - heckler
Orian - brake your face
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Kruelty wanneer ga je die TBA releasen? Wat een track!! :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
@Kruelty wanneer ga je die TBA releasen? Wat een track!! :surrender: :worship:


TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle/selected-loudness-favorites-by-cro-2-t68421.html#p1909174
Sluikreclame

trouwens @Kruelty fijn lijstje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 10:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
@Kruelty wanneer ga je die TBA releasen? Wat een track!! :surrender: :worship:




Eerst nog een beetje aan t mid intro werken, die kan nog wel beter haha! Ik verwacht ergens begin 2020 wel de plaat te releasen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten