Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja. Als je het allemaal zo kut vindt, doe het dan lekker zelf joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
PEPii schreef:
Met Loudness kan B2S echt een uniek feestje organiseren doormiddel van het kiezen van de juiste namen voor dit concept. Juiste namen voor dit concept vind ik namen als Clockartz, Chris One, B-Front, Artifact, The Machine, Mind Dimension, Vyral, Kruelty, een Art of War set van Warface, Delete (classics), Thera, Vazard (dromen mag :) ), The Purge en Genox. Dit is zo al een heel rijtje met namen waarmee je naar mijn mening echt een tof feestje kan neerzetten. Ik zie Loudness als een concept waarbij B2S zich voornamelijk moet focussen op liefhebbers van de meer underground kant van hardstyle, zonder mee te gaan in de hype van nu. Denk daarbij aan namen als Riot Shift, GPF etc. Daarnaast heb je de beschikking over 3 areas waardoor je de setjes ook langer kan maken. Denk dat velen het daar wel mee eens zijn hier: minder namen op de line-up en dan langere setjes.

Waarom organiseer je zelf geen feest? :)


aah de: "if you can do it better, do it then!" - quote. Je hoort al helemaal thuis op haattraxx Marvin! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 11:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
PEPii schreef:
Met Loudness kan B2S echt een uniek feestje organiseren doormiddel van het kiezen van de juiste namen voor dit concept. Juiste namen voor dit concept vind ik namen als Clockartz, Chris One, B-Front, Artifact, The Machine, Mind Dimension, Vyral, Kruelty, een Art of War set van Warface, Delete (classics), Thera, Vazard (dromen mag :) ), The Purge en Genox. Dit is zo al een heel rijtje met namen waarmee je naar mijn mening echt een tof feestje kan neerzetten. Ik zie Loudness als een concept waarbij B2S zich voornamelijk moet focussen op liefhebbers van de meer underground kant van hardstyle, zonder mee te gaan in de hype van nu. Denk daarbij aan namen als Riot Shift, GPF etc. Daarnaast heb je de beschikking over 3 areas waardoor je de setjes ook langer kan maken. Denk dat velen het daar wel mee eens zijn hier: minder namen op de line-up en dan langere setjes.

Waarom organiseer je zelf geen feest? :)


Geef geld dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draaien we een paar Gearbox plaatjes, liggend kickrollen tijdens een malice plaatje. Mooi man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Draaien we een paar Gearbox plaatjes, liggend kickrollen tijdens een malice plaatje. Mooi man.

Maak zelf dan eens een plaat als je het niks vind. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Goldenstyle schreef:
Draaien we een paar Gearbox plaatjes, liggend kickrollen tijdens een malice plaatje. Mooi man.

Maak zelf dan eens een plaat als je het niks vind. ;)


Gin we doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 13:14 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Backfire schreef:
PEPii schreef:
Met Loudness kan B2S echt een uniek feestje organiseren doormiddel van het kiezen van de juiste namen voor dit concept. Juiste namen voor dit concept vind ik namen als Clockartz, Chris One, B-Front, Artifact, The Machine, Mind Dimension, Vyral, Kruelty, een Art of War set van Warface, Delete (classics), Thera, Vazard (dromen mag :) ), The Purge en Genox. Dit is zo al een heel rijtje met namen waarmee je naar mijn mening echt een tof feestje kan neerzetten. Ik zie Loudness als een concept waarbij B2S zich voornamelijk moet focussen op liefhebbers van de meer underground kant van hardstyle, zonder mee te gaan in de hype van nu. Denk daarbij aan namen als Riot Shift, GPF etc. Daarnaast heb je de beschikking over 3 areas waardoor je de setjes ook langer kan maken. Denk dat velen het daar wel mee eens zijn hier: minder namen op de line-up en dan langere setjes.

Waarom organiseer je zelf geen feest? :)


Geef geld dan


Feitelijk moet je dat vragen aan je bezoekers. Niet aan mij. Daarom is er ook ticketverkoop (wat je wekelijks uitgekeerd krijgt). Je weet dat je dingen zoals de locatie, het licht, geluid en de artiesten of vlak voor aanvang (max 4 weken) of na het event betaald?

Ik denk dat het goed is voor de scene als er weer wat meer kleinere promotors bijkomen om talent te supporten die zij vinden die het verdienen. Geloof me daar kun je best groot mee worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Het kan aan mij liggen hoor, maar ik lees nou niet direct een sneer in die opmerking van Backfire? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik lees nou niet direct een sneer in die opmerking van Backfire? xd


Kwam voor mij ook gewoon oprecht over
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 13:59 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik lees nou niet direct een sneer in die opmerking van Backfire? xd

Haha! Yes correct! Kan ook nog wel wat zeggen zonder iedereen af te branden haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik lees nou niet direct een sneer in die opmerking van Backfire? xd

Zo las ik het ook niet inderdaad. Maakt het alleen niet makkelijker, los van de financiële middelen (die volgens Backfire dus goed te regelen zijn) moet je natuurlijk nog wel de kennis hebben om een evenement neer te kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof ook wel dat hij oprecht was, maar ik vind (persoonlijke mening) dat iemand wijzen op het feit dat hij dan maar zelf een feest moet organiseren, een echte dooddoener is. Dan kan niemand meer een mening hebben over de line-up van een feest, omdat je dan maar zelf een feest moet organiseren. Ik vind dat een beetje vreemd.

Even on-topic: Loudness was altijd een feest waar ik zelf graag naartoe zou gaan, maar zoals veel mensen hier ook vinden worden er veel artiesten / mogelijkheden niet overwogen of niet geboekt.

Zet bijvoorbeeld een Zany vs B-front 1,5 uur neer met een soort 'Loudness door de jaren heen' set en je hebt al een meer veelzijdigere line-up dan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik geloof ook wel dat hij oprecht was, maar ik vind (persoonlijke mening) dat iemand wijzen op het feit dat hij dan maar zelf een feest moet organiseren, een echte dooddoener is. Dan kan niemand meer een mening hebben over de line-up van een feest, omdat je dan maar zelf een feest moet organiseren. Ik vind dat een beetje vreemd.

Even on-topic: Loudness was altijd een feest waar ik zelf graag naartoe zou gaan, maar zoals veel mensen hier ook vinden worden er veel artiesten / mogelijkheden niet overwogen of niet geboekt.

Zet bijvoorbeeld een Zany vs B-front 1,5 uur neer met een soort 'Loudness door de jaren heen' set en je hebt al een meer veelzijdigere line-up dan nu.


Ja of je kunt het interpreteren als 'je hebt zo te zien goede ideeën, waarom probeer je het zelf niet?'. Althans zo had ik zijn post geïnterpreteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Loudness was altijd een feest waar ik zelf graag naartoe zou gaan, maar zoals veel mensen hier ook vinden worden er veel artiesten / mogelijkheden niet overwogen of niet geboekt.

RT.
Vroeger 9 edities op rij geweest en dat was altijd echt dikke prima. Those were the days.
Als ik line-ups nu zie word ik er niet warm of koud van en heb ik, op een enkele set, ook niet het gevoel dat ik iets mis. Jammer, feesten en locaties waren altijd vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 16:15 
 
Hardtraxxer

Haha ferme discussie over mijn opmerking. Maar nee was wel degelijk serieus. Als je een goed idee hebt en je gelooft in je verhaal moet je er voor gaan. Iets wat ik wel heb gedaan. Aan zijn verhaal te lezen geloof ie er wel degelijk in ;) Als je dat enthusiasme / idee ook over kan brengen op anderen zit je gebakken.

En alles is af te kijken betreft marketing van je event. Dat is allemaal te leren door gewoon veel te lezen op internet. Facebook ads etc...

Talent is daarin tegen kan ook draaien voor de fun dus je line-up zal niet super duur zijn :)

Maar even on-topic over Loudness. Tja er zit wel degelijk een keus waarom Riot Shift etc geboekt wordt. En dat is simpelweg gewoon volle stages. De rest van de artiesten staan er met politieke redenen (aanverwante agencies zoals Wishlist, PTA etc). Bij sommige feesten is dat laatstgenoemde een beetje much... Maarja zolang er tickets verkocht blijven, blijft dat zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja als ik geld en de kennis had om zo'n evenement neer te zetten zou ik die namen die ik in mijn post heb neergezet stuk voor stuk boeken. Helaas heb ik dat beide niet en moet ik het overlaten aan organisatoren als B2s, die naar mijn idee gewoon zoveel meer uit dit concept kunnen halen dan dat ze nu doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 16:22 
 
Hardtraxxer

PEPii schreef:
Ja als ik geld en de kennis had om zo'n evenement neer te zetten zou ik die namen die ik in mijn post heb neergezet stuk voor stuk boeken. Helaas heb ik dat beide niet en moet ik het overlaten aan organisatoren als B2s, die naar mijn idee gewoon zoveel meer uit dit concept kunnen halen dan dat ze nu doen..

Gebrek aan doorzettingsvermogen. Alles is te leren en als je iemand kan enthousiasmeren die het geld wil voorschieten (zoveel is het niet want je ticketverkoop krijg je wekelijks uitbetaald) is het gewoon een kwestie van het risico nemen. Want dat is evenementen organiseren. Risico's nemen ;)

Daarom boeken bepaalde organisaties een vrij veilige line-up waar ze zeker hun break-even wel mee gaan halen. Ik heb er ooit voor gekozen om dit niet te doen. Sterker nog. Dat doe ik nu nog steeds niet echt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie hier een mooie samenwerking ontstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind in ieder geval dat je het leuk kan verkopen: een gebrek aan doorzettingsvermogen, alles valt te leren en geld is geen probleem. Zoals jij het brengt zou iedereen dus een evenement van omvang kunnen organiseren. Ik wil je best geloven, maar ik studeer nog even door om het misschien later ooit is te proberen. Wie weet ontvang je tegen die tijd nog een DM ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan al amper mijn verjaardag goed organiseren.
Maar het is ook leuk om te lezen dat backfire met een positive noot komt in deze discussie. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, een feest organiseren is niet alleen een kwestie van genoeg geld hebben en een paar leuke DJ's boeken en klaar is kees.

Gaat nog veel meer gedoe en gezeik inzitten. Heb voor wat dingen wat marketing en media gedaan en dan krijg je in ieder geval genoeg mee over wat vastloopt met boekingskantoren, locaties, marketing, ticketprijzen, geluid, enz enz. Als je je geld een keer wil vergooien kan je een line up compleet naar je eigen smaak boeken voor dat groepje mensen dat het graag wilt zien of om jezelf op de kaart te zetten, maar wat Backfire zegt het gros wil gewoon winst maken en kiest daarom de veilige route.

Al betwijfel ik dat dit de "veilige" route is van B2S met deze line-up. Lijkt me niet heel safe dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 16:54 
 
Hardtraxxer

Oke Facebook is ook niet alles (net als de bezoekersaantallen op Partyflock vroeger) maar 530 op 'gaan' op FB is wel heel pijnlijk met nog een maand te gaan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness leeft ook totaal niet meer zoals dat 5+ jaar geleden deed. Helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Loudness leeft ook totaal niet meer zoals dat 5+ jaar geleden deed. Helaas :(


Remi schreef:
Hekzitter schreef:
Loudness was altijd een feest waar ik zelf graag naartoe zou gaan, maar zoals veel mensen hier ook vinden worden er veel artiesten / mogelijkheden niet overwogen of niet geboekt.

RT.
Vroeger 9 edities op rij geweest en dat was altijd echt dikke prima. Those were the days.
Als ik line-ups nu zie word ik er niet warm of koud van en heb ik, op een enkele set, ook niet het gevoel dat ik iets mis. Jammer, feesten en locaties waren altijd vet.


Ik quote mezelf even. Ik ben nu al jaaaaaren niet meer geweest en ik vind het wel prima zo. Terwijl dat vroeger inderdaad standaard "gaan" was, 2 keer per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Oke Facebook is ook niet alles (net als de bezoekersaantallen op Partyflock vroeger) maar 530 op 'gaan' op FB is wel heel pijnlijk met nog een maand te gaan....


Wel meer dan 3000 geïnteresseerden, maar alsnog vrij pijnlijk inderdaad :/
Je hebt nu gewoon veel meer concurrentie, ook van feesten die overdag plaatsvinden. Mensen kiezen daar gewoon eerder voor. Toch zonde, want ik denk dat Loudness verdwijnt of ze komen met een zelfde soort concept dat overdag is.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten