Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enorm veel zin om hier mijn debuut te maken (Rogue Zero). Toch vaak als bezoeker naar Loudness geweest. Blijft een gruwelijke locatie :) Lekker wat classics draaien. Misschien wat oude donkey rollers / B-front / crypsis etc tracks knallen. Enorm veel in de studio gezeten de laatste tijd. 4 nieuwe tracks ready ^^

Tot zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
Paultheone schreef:
Cryex schreef:
Erg veel zin in! Wie ga ik hier allemaal zien? :yay:


Yes, eerste half uurtje van je set kom ik wel even buurten :thumbsup:


En waarom niet het 2de half uur dan :innocent:


Omdat ik verwacht dat Clockartz 1 van de beste Loudness sets van de afgelopen jaren gaat draaien. Als je er misschien nog wat leuke onverwachtse platen erop zou gooien zoals Audiobot B-Front remix :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 20:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dan moet ik je denk ik wel teleurstellen :cry:
Mijn set op Annihilation zal wel wat meer oude klappers hebben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 23:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We got a lot of questions if we will play a lot of album tracks saturday. But for us Loudness is Loudness, so we will play some underground stuff. Let us know if you have any requests :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
We got a lot of questions if we will play a lot of album tracks saturday. But for us Loudness is Loudness, so we will play some underground stuff. Let us know if you have any requests :)

Kodex - Universe (Parallel Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Clockartz schreef:
We got a lot of questions if we will play a lot of album tracks saturday. But for us Loudness is Loudness, so we will play some underground stuff. Let us know if you have any requests :)

Kodex - Universe (Parallel Mix)

Kodex - Paranormal Activities
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I will not be there, but The Raiders - Disk Warrior ((Disk Mix) will do the trick :D
or Nightkiller - Skwert (Late Night mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
We got a lot of questions if we will play a lot of album tracks saturday. But for us Loudness is Loudness, so we will play some underground stuff. Let us know if you have any requests :)


Audiobot (b-front remix)
Radical Redemption - Condemned
Prefix & Density vs Solutio - Artillery
Josh & Wesz - Mindgame / Ive Lost You
The Vision - Back In The Game
Donkey Rollers & B-Front - Vitruvius
Donkey Rollers - Immortal / Sleeping Souls / 2012 / Chaos, just any Donkey Rollers track pretty much :lol:

Expecting quite a lot from your set guys! See you there :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 19:27 
 
Hardtraxxer

Mees-89 schreef:
Enorm veel zin om hier mijn debuut te maken (Rogue Zero). Toch vaak als bezoeker naar Loudness geweest. Blijft een gruwelijke locatie :) Lekker wat classics draaien. Misschien wat oude donkey rollers / B-front / crypsis etc tracks knallen. Enorm veel in de studio gezeten de laatste tijd. 4 nieuwe tracks ready ^^

Tot zaterdag!

Success! klinkt iedergeval al goed met zulke classics haha.

Ben er helaas zelf niet bij ondanks dat het een thuis feestje zou zijn, voor een feest als dit mis ik gewoon een aantal namen die mij over zouden halen. (Vyral, Thera, P&D bijv)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz :worship: :worship: :worship: :worship:

Can you put your tracklist online please? ^^

Verder wel prima feestje gehad, zoals verwacht niet heel druk, maar toch een degelijk sfeertje. Geluid stond vanaf het begin wel al flink hard en behoorlijk zuiver.
Alle setjes waren naast die van Clockartz niet heel bijzonder waar ik geweest ben. Gewoon leuke setjes, maar niet bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 19:29 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Clockartz :worship: :worship: :worship: :worship:

Can you put your tracklist online please? ^^

Verder wel prima feestje gehad, zoals verwacht niet heel druk, maar toch een degelijk sfeertje. Geluid stond vanaf het begin wel al flink hard en behoorlijk zuiver.
Alle setjes waren naast die van Clockartz niet heel bijzonder waar ik geweest ben. Gewoon leuke setjes, maar niet bijzonder.

Op de drukte afgaand, denk je dat ze genoeg kaartjes etc verkocht hebben om loudness door te zetten?
Al geen loudfest meer, geen loudness in klokgebouw dit jaar, loudness maassilo die amper besproken wordt bij het publiek en gewoon heel weinig hype voor het feest zelf. Het zou me dan ook niet verbazen als dit de laatste editie van loudness was als de verkoop ook echt slecht was.

Zou overigens wel heel jammer zijn, juist 1 van de concepten die kleinere artiesten ook een kans geeft en setjes van langer dan een uur neerzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon weer Loudfest organiseren. Was uitverkocht en goede locatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 20:34 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Gewoon weer Loudfest organiseren. Was uitverkocht en goede locatie

De laatste editie van loudfest (RDM Werf Rotterdam) was niet uiverkocht. Locatie (buiten het feit dat het niet het meest bereikbaar is in rdam) was inderdaad wel heel fijn. Ruimte, stage 3 met uitzicht over het water & de industriele sfeer die gewoon exact bij het concept past. Heerlijke feestje gehad toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Byron schreef:
Spobbertiet schreef:
Gewoon weer Loudfest organiseren. Was uitverkocht en goede locatie

De laatste editie van loudfest (RDM Werf Rotterdam) was niet uiverkocht. Locatie (buiten het feit dat het niet het meest bereikbaar is in rdam) was inderdaad wel heel fijn. Ruimte, stage 3 met uitzicht over het water & de industriele sfeer die gewoon exact bij het concept past. Heerlijke feestje gehad toen


Ah ik dacht dat de laatste die in Delft was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft Clockartz zoal gedraaid? Ik heb gehoord dat het echt een bizar lompe set was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Paultheone schreef:
Clockartz :worship: :worship: :worship: :worship:

Can you put your tracklist online please? ^^

Verder wel prima feestje gehad, zoals verwacht niet heel druk, maar toch een degelijk sfeertje. Geluid stond vanaf het begin wel al flink hard en behoorlijk zuiver.
Alle setjes waren naast die van Clockartz niet heel bijzonder waar ik geweest ben. Gewoon leuke setjes, maar niet bijzonder.

Op de drukte afgaand, denk je dat ze genoeg kaartjes etc verkocht hebben om loudness door te zetten?
Al geen loudfest meer, geen loudness in klokgebouw dit jaar, loudness maassilo die amper besproken wordt bij het publiek en gewoon heel weinig hype voor het feest zelf. Het zou me dan ook niet verbazen als dit de laatste editie van loudness was als de verkoop ook echt slecht was.

Zou overigens wel heel jammer zijn, juist 1 van de concepten die kleinere artiesten ook een kans geeft en setjes van langer dan een uur neerzet.


Ze zullen sowieso doorgaan, aangezien ze ook definitief zijn afgestapt van Loudness in het klokgebouw. Mogelijk dat er meer hype komt volgend jaar, omdat het dan dus nog maar 1 keer per jaar wordt gehouden.
Over de drukte, ik heb eigenlijk te weinig rond gelopen om een totaal goed beeld te krijgen hoe druk het nou was in de andere zalen, maar volgens mij waren er nog wel genoeg kaarten verkocht om het feest door te laten gaan in de toekomst. Maar ik heb in het verleden zeker drukkere edities van loudness in de maassilo meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar heel eerlijk, heeft Loudness die "hype" echt nodig dan? Het hoeft toch geen feest te zijn dat bij iedereen een half jaar van tevoren al op de radar staat. Dat past ook een beetje bij die 'underground' uitstraling dat het van vroeger uit al had?

Het is gewoon een mooi evenement die een mengelmoes geeft van gevestigde namen en talenten, met lange setjes en 3 vette zalen. Vorig jaar had ik ook niet het idee dat het feest gigantisch leefde of een enorme hype had, maar ik heb toen 3 goed gevulde zalen gezien, geniale sfeer, fantastisch geluid en dikke setjes. En als ik de foto's van dit jaar zag was dat qua publiek nu weer precies het geval. Het is nog steeds een feest voor de liefhebber. Misschien voor velen van hier niet meer zoals vroeger, maar denk dat het in de basis niet zo gek veel veranderd is ten opzichte van een jaar of 5 geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar heel eerlijk, heeft Loudness die "hype" echt nodig dan? Het hoeft toch geen feest te zijn dat bij iedereen een half jaar van tevoren al op de radar staat. Dat past ook een beetje bij die 'underground' uitstraling dat het van vroeger uit al had?

Het is gewoon een mooi evenement die een mengelmoes geeft van gevestigde namen en talenten, met lange setjes en 3 vette zalen. Vorig jaar had ik ook niet het idee dat het feest gigantisch leefde of een enorme hype had, maar ik heb toen 3 goed gevulde zalen gezien, geniale sfeer, fantastisch geluid en dikke setjes. En als ik de foto's van dit jaar zag was dat qua publiek nu weer precies het geval. Het is nog steeds een feest voor de liefhebber. Misschien voor velen van hier niet meer zoals vroeger, maar denk dat het in de basis niet zo gek veel veranderd is ten opzichte van een jaar of 5 geleden.


Ja wel mee eens inderdaad. Het aantal bezoekers leek mij in ieder geval wel een stukje lager dan vorig jaar. De foto's zijn leuk, maar dat waren wel moment opnames dat een zaal vol stond. Bijvoorbeeld bij Riot Shift stond het helemaal vol en bij D-Sturb ook, terwijl het daarna dan weer redelijk leeg liep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boek dan ook loudness waardige artiesten... Wie zit er nu te wachten op deze lijst? No offence naar de namen op deze line-up, maar dit is echt gewoon een reeks B en C artiesten op een hoopje gegooid voor de twee andere areas te vullen. Pak ook minder artiesten en geef hun anderhalf uur (heck 2 uur) ofzo. Het concept is helemaal niet meer wat het was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degenen die nu geboekt worden hebben niet de interesse van de meeste HT'ers, maar heel erg is de formule toch niet veranderd?

Kijk de TT van 4 jaar terug eens: feesten/loudness-maassilo-14-11-2015-maassilo-rotterdam-t51771.html

Stage 1 laat ik achterwege, maar dit is de rest:

Citaat:
Stage 002
22:00 – 23:30 Blackwatch
23:30 – 01:00 Break Zero
01:00 – 02:30 Artifact
02:30 – 04:00 Unresolved
04:00 – 05:30 Mind Dimension
05:30 – 07:00 Dual Decimation
Hosted by Tellem

Stage 003
22:00 – 23:30 Inceptum
23:30 – 00:30 Requiem
00:30 – 01:30 Sub Zero Project
01:30 – 03:00 Tartaros & The Machine
03:00 – 04:30 Dark Pact
04:30 – 06:00 Digital Mindz & Riiho
Hosted by Livid

Stage 004
22:00 – 23:30 Dark Identity
23:30 – 01:00 Enemy Contact
01:00 – 02:15 Saphera
02:15 – 03:30 D-Stroy
03:30 – 04:45 Adventum
04:45 – 06:00 Low Profile


Aantal namen uit die zalen hebben wel de interesse hier, maar ook veel 'talentjes'. Line-up werd ook niet super ontvangen hier, zie eerste pagina, maar het was wel een maand van tevoren uitverkocht.

En als we 2013 pakken: feesten/loudness-16-11-2013-maassilo-rotterdam-t38037.html

Citaat:
STAGE 2
22:00 – 23:00 Thyron
23:00 – 00:30 Re-Volt
00:30 – 02:00 Goliath
02:00 – 03:30 Prefix & Density
03:30 – 05:00 Dark Pact
05:00 – 06:00/06:30 Reverser & Ripcord

Hosted by Livid

STAGE 3
22:00 – 23:30 Festuca
23:30 – 00:30 ClockArtz
00:30 – 01:30 Exit Mind
01:30 – 03:00 The Strangerz
03:00 – 04:30 Solutio & The I’S
04:30 – 06:00 Degos & Re-Done


Namen die toen echt niet groot waren, en misschien vergelijkbaar zijn met de artiesten van nu die er in die zalen staan. Het waren vooral namen die heel erg in trek waren op HT, maar het is niet alsof iedere naam daar volle zalen trok (Wat kennelijk een Riot Shift en andere wel doen).

Loudness is ook echt totaal niet mijn ding, terwijl het rond deze jaren voor mij het feest van het jaar was, maar de formule is naar mijn idee niet echt veranderd. Er is wel een veel groter aanbod aan 'Raw' artiesten en ze boeken helaas uit de hoek die hier niet in trek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiesten die toen in area 2/3/4 stonden, zijn grotere namen dan wat er nu voorgeschoteld wordt. In die zalen staan nu buurman Henk en Peter wat plaatjes te draaien. Het helpt natuurlijk ook niet dat er ieder weekend wel ergens een groot raw hardstyle feest is, waardoor Loudness niet echt meer speciaal is. Als artiesten dan ook nog eens hun standaard platen draaien en niets speciaal meer voorbereiden, tja, dan heb je het na één keer wel gezien.

Endan zetten ze gelijkaardige artiesten er nog overlappend neer (bv. Kruelty en The Purge). Als ik nog zou twijfelen zou dat ervoor zorgen dat ik gewoon niet ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Here is our tracklist, we really enjoyed playing this set. You know in 2011 when we slowly started to get into the music we always wanted to play on Loudness. Maybe the concept is a little bit different from what it used to be but we really look forward everytime to keep the original spirit up. Hopefully till next year!

1 Clockartz - Warhorn
2 Chris One & Clockartz - Back Once Again
3 Unknown Analoq - Black Out (B-Front Remix)
4 Clockartz & Chris One - The Inner Circle (Loudness Anthem 2018)
5 Southstylerz - Pwoap (Live Mix)
6 Thera & Wavolizer - Done With My Stash (Live Mix)
7 Southstylerz - Decibel Anthem 2006 (Clockartz & Chris One Edit)
8 Adaro & Clockartz - Don't Stop Me
9 Clockartz - Like Never Before
10 Miss Kitty & DJ Mystery - Helltunnel
11 Showtek - Generation Kick & Bass (Clockartz & Chris One Remix)
12 Zany & DV8 - Fever
13 Chris One - Mind Of A Killer
14 Zatox - This Is Italy
15 Clockartz & Malice - Dirty Italy
16 B-Front & Frontliner - Magic
17 Clockartz- Loudness Tool
18 Chris One - Stay
19 Clockartz - Caged (Italian Edit)
20 Donkey Rollers - The Fusion Of Sound (One By One Edit)
21 Geck-o & Thera - Trespassing
22 The Machine - Rollin'
23 Clockartz - Child Of The Devil
24 Chris One & Mrotek - Voices
25 Delete - Lunatic
26 Clockartz - Prisma
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
Here is our tracklist

This is 100% how it should be. Thanks for being awesome :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:23 
 
Hardtraxxer

Clockartz schreef:
Here is our tracklist


Great list guys, some artists should really look at yours to understand what fitting a concept means :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Artiesten die toen in area 2/3/4 stonden, zijn grotere namen dan wat er nu voorgeschoteld wordt. In die zalen staan nu buurman Henk en Peter wat plaatjes te draaien. Het helpt natuurlijk ook niet dat er ieder weekend wel ergens een groot raw hardstyle feest is, waardoor Loudness niet echt meer speciaal is. Als artiesten dan ook nog eens hun standaard platen draaien en niets speciaal meer voorbereiden, tja, dan heb je het na één keer wel gezien.


Ik vind dit behoorlijk tegenstrijdig. Wil je nou 'grotere namen' of wil je artiesten die Loudness speciaal maken? Voor mij was/ is Loudness juist altijd een feest geweest waar ik kon kiezen uit allebei.

En het hoeft niet je smaak te zijn, maar namen uit bijv. zaal 3 dit jaar zijn toch echt geen types Henk & Peter. Artiesten uit Area 2/3/4 van eerdere edities zoals jij zegt zijn grotere namen dan Jason Payne, Ncrypta, The Purge, Riot Shift? Met alle respect, maar Dark Pact, Enemy Contact, Break Zero, Re-Volt, Goliath etc zijn toch niet uitgegroeid tot wat deze namen nu al zijn. En dan laat ik 'Dual Decimation' (???) maar even buiten beschouwing.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten