Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledige lineup:

Area 1
Adaro | Clockartz | D-Attack | D-Sturb | Deetox | E-Force & Rejecta | Machines Don’t Bleed (Apexx Album Showcase) | Rebelion | Rooler | Hosted by Livid

Area 2
Aversion | Cryex | Genox | Kruelty | Retaliation | Rogue Zero | Vertile | Hosted by Raise

Area 3
Imperatorz | Jason Payne | Krowdexx | Level One | Ncrypta | Thyron | Riot Shift | The Purge | Hosted by Democian

Hoezo stond B-Front eigenlijk in de OP?

Edit: OP net bijgewerkt wanneer ik dit post gg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:06 
 
Hardtraxxer

Aantal mooie namen maar ook veel namen die ik hier juist mis...

Kruelty, Genox, The Purge, Clockartz, Aversion & Retaliation +1

Maar geen Thera, Vyral, Mind Dimension, Chris One, Inifirium, D-verze, Artifact, Crypsis, Delete, Sledgehammers/Digital Mindz of Prefix & Density.. :(


Thuis feestje voor mij dus echt een twijfel geval nu..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:06 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Volledige lineup:

Hoezo stond B-Front eigenlijk in de OP?


Waarschijnlijk omdat B-Front normaal gesproken een Loudness resident is, ofwel die staat er eigenlijk altijd als standaard naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vraag me echt af wat Vyral moet doen om regelmatig geboekt te gaan worden.. bizar dat hij zo vaak genegeerd wordt.

Zaal 3 doet wel een beetje pijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Kruelty, Genox, The Purge, Clockartz, Aversion & Retaliation +1

Enige namen (wellicht muv Aversion) waarvoor ik zou gaan, en dat is helaas toch echt te weinig.

Byron schreef:
Maar geen Thera, Vyral, Mind Dimension, Chris One, Inifirium, D-verze, Artifact, Crypsis, Delete, Sledgehammers/Digital Mindz of Prefix & Density.. :(

Grotendeels eens met deze namen muv Sledgehammers/DM en misschien Crypsis. Dit zijn nou de artiesten waarvoor ik wél naar Loudness zou gaan. Zonde, had oprecht zin om een keer Loudness mee te pakken in de Maassilo, zeker nu de Klokgebouw editie weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Waar is B-Front? Niet aanwezig.


Hier heb je gelijk je antwoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vermoed dat B-Front niet op Loudness mag draaien ivm Qlimax exclusiviteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een heel matige line-up. Leuk dat ze zoveel 'onbekende' namen een kans geven, maar 2 van de 3 zalen vol met zulke namen en de main met veel matige namen maakt dit een feest om over te slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wel een heel matige line-up. Leuk dat ze zoveel 'onbekende' namen een kans geven, maar 2 van de 3 zalen vol met zulke namen en de main met veel matige namen maakt dit een feest om over te slaan.


Dit.. Jammer want had wel weer een keer zin om een Loudness mee te pakken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Aanwezig want B-Front

Kaartje verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Alm1ghty schreef:
Aanwezig want B-Front

Kaartje verkocht


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:19 
 
Hardtraxxer

Gezien de datum was dit voor mij een optie. Nu de Line-up bekend is, helaas niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Vermoed dat B-Front niet op Loudness mag draaien ivm Qlimax exclusiviteit.

Rejecta staat hier ook, en die staat ook vrijwel zeker op Qlimax. Lijkt me dus niet de reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ran-D stond toen ook eens de zelfde dag op een ander feest in een ander continent, maar toch ook daarna op Qlimax. Ik denk dat die exclusiviteitsregeling niet helemaal meer op gaat.

De setjes die ze op Qlimax draaien zijn vaak al "exclusief" genoeg met nieuw spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En partyraiser moest eens zn feest in sans souci annuleren, omdat hij qlimax afsloot diezelfde dag.

Bij b-front speelt natuurlijk wel mee dat hij (hoogstwaarschijnlijk) de anthem-maker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Aantal mooie namen maar ook veel namen die ik hier juist mis...

Kruelty, Genox, The Purge, Clockartz & Retaliation +1

Maar geen Thera, Vyral, Mind Dimension, Chris One, Infirium, D-verze, Artifact

Dit idd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 17:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
En partyraiser moest eens zn feest in sans souci annuleren, omdat hij qlimax afsloot diezelfde dag.

Bij b-front speelt natuurlijk wel mee dat hij (hoogstwaarschijnlijk) de anthem-maker is.


Dat was dan ook een allnighter van Partyraiser geloof ik, dus dat is niet heel raar omdat die settijden zouden overlappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat 'm weer niet worden helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 20:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Voor 4 gave namen ga ik niet helemaal naar Rotterdam reizen, waarbij het ook nog eens een nachtfeest is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Voor 4 gave namen ga ik niet helemaal naar Rotterdam reizen, waarbij het ook nog eens een nachtfeest is...


Precies, ik zou dan pas weer om 12u in mijn bed liggen als ik met de trein ga. Op deze manier zal ik niet vaak meer naar Loudness gaan. Wat heb ik een heimwee naar de edities van 2013/2014. Hopelijk zal het tij nog keren... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie komen gvd maar gewoon een keer met je luie reet naar Rotterdam. Ik ga toch ook iedere keer jullie kant op
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Jullie komen gvd maar gewoon een keer met je luie reet naar Rotterdam. Ik ga toch ook iedere keer jullie kant op


Jij zit in het b2s panel als ik mij niet vergis. Regel dan even een goeie line-up maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Jullie komen gvd maar gewoon een keer met je luie reet naar Rotterdam. Ik ga toch ook iedere keer jullie kant op



RT
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 11:33 
 
Hardtraxxer

PEPii schreef:
Met Loudness kan B2S echt een uniek feestje organiseren doormiddel van het kiezen van de juiste namen voor dit concept. Juiste namen voor dit concept vind ik namen als Clockartz, Chris One, B-Front, Artifact, The Machine, Mind Dimension, Vyral, Kruelty, een Art of War set van Warface, Delete (classics), Thera, Vazard (dromen mag :) ), The Purge en Genox. Dit is zo al een heel rijtje met namen waarmee je naar mijn mening echt een tof feestje kan neerzetten. Ik zie Loudness als een concept waarbij B2S zich voornamelijk moet focussen op liefhebbers van de meer underground kant van hardstyle, zonder mee te gaan in de hype van nu. Denk daarbij aan namen als Riot Shift, GPF etc. Daarnaast heb je de beschikking over 3 areas waardoor je de setjes ook langer kan maken. Denk dat velen het daar wel mee eens zijn hier: minder namen op de line-up en dan langere setjes.

Waarom organiseer je zelf geen feest? :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten