Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was dat vorig jaar met die flesjes water kapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

twijfol


Zou de 6e keer op rij zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
twijfol


Zou de 6e keer op rij zijn ^^

Same.

Nog nooit spijt gehad, zie dus geen enkele reden om deze editie over te slaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Q: Which track are you definitely going to play?
A: I think I will be playing ‘Torture’, that track is always creating chaos on the dancefloor with Raw Hardstyle lovers.

Toch maar even kijken dan bij Crypsis, ondanks een dat is een beetje overplayed is, blijft het een bazenplaat. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twijfel, zie zo op tegen die (terug)reis
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
twijfol


Zou de 6e keer op rij zijn ^^


Mijne ook, en zoals wesley zegt is mij geen enkele keer tegengevallen, dus hup lange gewoon gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Rik schreef:
twijfol


Zou de 6e keer op rij zijn ^^


Mijne ook, en zoals wesley zegt is mij geen enkele keer tegengevallen, dus hup lange gewoon gaan.

Hmm ben praktisch failliet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Kevin-Raw schreef:
Rik schreef:
twijfol


Zou de 6e keer op rij zijn ^^


Mijne ook, en zoals wesley zegt is mij geen enkele keer tegengevallen, dus hup lange gewoon gaan.

Hmm ben praktisch failliet :D

+1 Sla hem dus ook over :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo goed als aanwezig :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin hier steeds meer zin in te krijgen ! Zaterdag nog een lekker dagje werken, biertjes op kantoor en dan 10 minuten lopen naar het Klokgebouw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zo goed als aanwezig :D !


Zeker aanwezig :D Zin in!

Maargoed. Timetable is prima, wel jammer dat Phutere Noize zo vroeg staat, denk dat Sloopvergunning Remix dan al wat teveel van 't goede is zo vroeg. Ook Wavolizer doet mij niet zo heel erg veel, misschien gewoon eerder naar huis gaan dan. Sws een stuk afsluiten bij Warface!

Ook The Geminizers & Arboza & Asylum zijn een zekerheid, misschien nog even een kijkje nemen bij Chris One. Verder zie ik 't allemaal wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het eerste half uur van Wavolizer lijkt me juist het vetst, wat meer naar m'n smaak,
hopen op tracks als No Time For Breakdown, Another Blackout, Two and a Half Kings en My Saifam Tribute.

Het enige bezoek aan de tweede zaal dat ik gepland heb staan is The Geminizers tijdens Crypsis Live, heb dat album en Torture al vaak genoeg gehoord namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:29 
 
Hardtraxxer

mij time table is lekker makkelijk weinig heen en weer lopen beter te zegen niet! xd

Area2
22.00 - 23.30 - Stereotuners
23.30 - 00.30 - Secret Unity
00.30 - 01.30 - Blackburn
01.30 - 02.30 - Caine
02.30 - 03.30 - Unbreakable
03.30 - 04.30 - The Geminizers
04.30 - 05.30 - Arboza & Asylum :drool:
05.30 - 06.30 - Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Maargoed. Timetable is prima, wel jammer dat Phutere Noize zo vroeg staat, denk dat Sloopvergunning Remix dan al wat teveel van 't goede is zo vroeg.

Jij was zeker niet bij Phrantic afgelopen editie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:44 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
G1LL schreef:
Maargoed. Timetable is prima, wel jammer dat Phutere Noize zo vroeg staat, denk dat Sloopvergunning Remix dan al wat teveel van 't goede is zo vroeg.

Jij was zeker niet bij Phrantic afgelopen editie? :P


Zo die knalde hard zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:50 
 
Hardtraxx Addict

Besloten om op het laatste moment toch nog maar te gaan. Vorig jaar was erg leuk met wat HT'ers leren kennen :)

Deze keer present met KSwoosh ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 23:16 
 
Artiest

G1LL schreef:
wel jammer dat Phutere Noize zo vroeg staat, denk dat Sloopvergunning Remix dan al wat teveel van 't goede is zo vroeg.


Op Loudness mag dat toch gewoon?! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
G1LL schreef:
Maargoed. Timetable is prima, wel jammer dat Phutere Noize zo vroeg staat, denk dat Sloopvergunning Remix dan al wat teveel van 't goede is zo vroeg.

Jij was zeker niet bij Phrantic afgelopen editie? :P


Zo'n brute openingsset heb ik inderdaad nog nooit eerder meegemaakt!

PhutureNoize schreef:
Op Loudness mag dat gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 23:36 
 

Fuzzylogic schreef:
PhutureNoize schreef:
Dat mag gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 23:39 
 

Ik voel aan mn voeten dat ik een behandeling in het ziekenhuis nodig heb als ik uit eindhoven terug kom incl revalidatie van ong 6 weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Ik voel aan mn voeten dat ik een behandeling in het ziekenhuis nodig heb als ik uit eindhoven terug kom incl revalidatie van ong 6 weken.

Zit je bij dit soort feesten niet de hele avond aan de bar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Ik voel aan mn voeten dat ik een behandeling in het ziekenhuis nodig heb als ik uit eindhoven terug kom incl revalidatie van ong 6 weken.

Zit je bij dit soort feesten niet de hele avond aan de bar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Nerazzurro93.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met TValentijn, en Chris Two :P
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten