Goed bezig!
Ja houd het meeting topic maar in de gaten
Ja houd het meeting topic maar in de gaten
Ik zie trouwens dat mn plaatje t niet fatsoenlijk deed, ff opnieuw dus:wrote:Zoo, mn schooluur maar ff nutti gebruikt:
Tot.nog toe..

Er is in dat geval niet eens meer 1,5 uur plek in de TTwrote:area 2 is open tot 6:30 want ik hoorde van asylum dat zij 1.5 uur draaien!
Dat schema van Arno is kut door die vage tijdsindeling en TT tot half 8. Warface sluit idd af.wrote:Ik dacht dat Warface tot half 7 draaide...?
ja sprak asylum!wrote:Er is in dat geval niet eens meer 1,5 uur plek in de TTwrote:area 2 is open tot 6:30 want ik hoorde van asylum dat zij 1.5 uur draaien!
Wie gaat er niet meer dan? Ga jij nog wel?wrote:Vriend van me heeft een kaartje over en wil deze graag kwijt.
Is er iemand die deze wil overkopen voor €30,00?
wrote:Wie gaat er niet meer dan? Ga jij nog wel?wrote:Vriend van me heeft een kaartje over en wil deze graag kwijt.
Kaartje is van Roy en ik ga zelf ook niet als ik geen vervanging weet te regelenwrote:Wie gaat er niet meer dan? Ga jij nog wel?wrote:Vriend van me heeft een kaartje over en wil deze graag kwijt.
Waarom lach je hier om?wrote:wrote:Wie gaat er niet meer dan? Ga jij nog wel?wrote:Vriend van me heeft een kaartje over en wil deze graag kwijt.
Is er iemand die deze wil overkopen voor €30,00?![]()
Godverdomme, wat een kolder!wrote:Kaartje is van Roy en ik ga zelf ook niet als ik geen vervanging weet te regelenwrote:Wie gaat er niet meer dan? Ga jij nog wel?wrote:Vriend van me heeft een kaartje over en wil deze graag kwijt.
Is er iemand die deze wil overkopen voor €30,00?![]()
Dus janus & jij zullen met de trein moeten gaan denk ik.