Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoihoudoe schreef:
Wie weet hoe het nummer heet dat E-force draaide na Jack of Sound&Alphatwins- T.B.A, Voor de climax hoorde je een schreeuw en daarin hoorde ik sanctius ofzo?


Bedoel je misschien Atmozfears & Energyzed - Never Again?
Die werd dacht ik gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wat was dit feest goed! Plaat van de avond duidelijk E-force - Seven. Die kicks gingen zo goed, de set van de avond was Delete & Vazard. Een uur lang alleen maar snoeiharde kicks :love:


Vind ik ook, want ik vind alles wat jij vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wat was dit feest goed! Plaat van de avond duidelijk E-force - Seven. Die kicks gingen zo goed, de set van de avond was Delete & Vazard. Een uur lang alleen maar snoeiharde kicks :love:


Eens met deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Jurheinen schreef:
Wat was dit feest goed! Plaat van de avond duidelijk E-force - Seven. Die kicks gingen zo goed, de set van de avond was Delete & Vazard. Een uur lang alleen maar snoeiharde kicks :love:


Eens met deze man.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even gegoogled welke dat is, dat was een vette track zeg, bracht de sfeer er ook goed in :D (Al was die sfeer al heel erg goed natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet gehoord :( Was vast ergens in een hoekje aan het ijlen, hopen dat ik hem volgende week hoor dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 19:15 
 
Hardtraxxer

WaVe schreef:
hoihoudoe schreef:
Wie weet hoe het nummer heet dat E-force draaide na Jack of Sound&Alphatwins- T.B.A, Voor de climax hoorde je een schreeuw en daarin hoorde ik sanctius ofzo?


Bedoel je misschien Atmozfears & Energyzed - Never Again?
Die werd dacht ik gedraaid.


Ja dat is hem tnx, niet gedacht dat die van Atmozfears zou zijn. Ziek feest verder, set van Delete&Vazard voor mij persoonlijk beste set die ik ooit heb bijgewoond. Phrantic draaide heel de zaal dood en RR zijn set was weer eens erg voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Chaotic Spirit
Citaat:
Yeah, everybody asking me about my tracklist from Saturday, here it is:

01. Delete & Headhunterz - State of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash)
02. Noiseshock - Trust Your Instincts
03. Secret Unity & X-Pander - The Jungle
04. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
05. Chaotic Spirit - Intensity of Sound (Loudness DJ Tool)
06. Chaotic Spirit - Cruelty (2014 Edit)
07. Caine & Deimos - Anguish
08. Thyron - Reincarnation (Chaotic Spirit Remix)
09. D-Mind - Destiny
10. Thyron - The Face of Evil
11. Coarsection & Chaotic Spirit ft. Popr3b3l & MC I See - The Killer
12. Outbreak - We Want Your Soul
13. Sub Sonik - To Hell
14. Phuture Noize - Compressed Thoughts
15. Coone & Jim Ferren - 150 BPM (Regain & Chaotic Spirit Remix)
16. Prefix & Density - Soundwaves
17. Exit Mind & Zirkum - The Shadow
18. Regain & Inceptum - I Am God
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 22:10 
 
Artiest

pecola-tje schreef:
Wat wel opvallend was: toen wij aankwamen bij het Klokgebouw, stond naast de kaartjescontrole 1 van die glazen deuren open (nooduitgang). Ik kon hier op mijn dooie gemakje door naar binnen lopen en meteen aansluiten bij de rij voor het fouilleren. Niemand die me erop aansprak. xd

MC Livid en ik liepen ook gewoon ergens via een nooduitgang (die open stond) naar binnen, kwamen meteen in de zaal uit zonder dat iemand wat zei :P

Chaotic Spirit :worship: Heerlijk om te zien hoe hard die gast heeft genoten! Verder top avond gehad ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 23:08 
 
Hardtraxx Addict

Paar filmpjes gemaakt tussen het houwen door:









Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 08:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een fantastische editie zeg! :worship:

E-froce was echt heel er goed! die nieuwe platen zijn super lekker, en vooral Seven :love: :love:
Verder heb ik geen slechte sets gehoord, B-Freqz waren ook genieten, hun nieuw spul klonk goed! :D
En het blijft heerlijk om Bob te zien draaien en genieten! :worship:

En toen kwamen Degos & Re-Done en Vazard & Delete, daarna kon je me oprapen!
Wat een briljante sets, het was zo vet en met dat geluid! :drool:
En wat vet dat de set van Vazard & Delete online staat :worship:

Super genoten! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

Weetiemand eigenlijk wat er gebeurde telkens tussen sets door viel na elke set een stilte. Dacht telkens onee het zal toch niet klaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Filmpjes

Waarmee heb je dit gefilmd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Bart0ving schreef:
Filmpjes

Waarmee heb je dit gefilmd?


Hoe heet dat nummertje bij Degos & Re-Done?? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Richardd schreef:
Bart0ving schreef:
Filmpjes

Waarmee heb je dit gefilmd?


Hoe heet dat nummertje bij Degos & Re-Done?? :oh:


D&R - Lomperkennie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 13:39 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Bart0ving schreef:
Filmpjes

Waarmee heb je dit gefilmd?


Met m'n telefoon (Nokia 1020)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 18:55 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Chaotic Spirit
Citaat:
Yeah, everybody asking me about my tracklist from Saturday, here it is:

01. Delete & Headhunterz - State of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash)
02. Noiseshock - Trust Your Instincts
03. Secret Unity & X-Pander - The Jungle
04. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
05. Chaotic Spirit - Intensity of Sound (Loudness DJ Tool)
06. Chaotic Spirit - Cruelty (2014 Edit)
07. Caine & Deimos - Anguish
08. Thyron - Reincarnation (Chaotic Spirit Remix)
09. D-Mind - Destiny
10. Thyron - The Face of Evil
11. Coarsection & Chaotic Spirit ft. Popr3b3l & MC I See - The Killer
12. Outbreak - We Want Your Soul
13. Sub Sonik - To Hell
14. Phuture Noize - Compressed Thoughts
15. Coone & Jim Ferren - 150 BPM (Regain & Chaotic Spirit Remix)
16. Prefix & Density - Soundwaves
17. Exit Mind & Zirkum - The Shadow
18. Regain & Inceptum - I Am God


Jammer dat ik deze set heb gemist!
Ben wel benieuwd na Delete & Headhunterz - State of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HbHendrik schreef:
Ben wel benieuwd na Delete & Headhunterz - State of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash) :P

02. Noiseshock - Trust Your Instincts
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
HbHendrik schreef:
Ben wel benieuwd na Delete & Headhunterz - State of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash) :P

02. Noiseshock - Trust Your Instincts

Wat flauw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 19:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

HbHendrik schreef:
Jammer dat ik deze set heb gemist!
Ben wel benieuwd na Delete & Headhunterz - State of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash) :P

https://www.facebook.com/photo.php?v=671856349546182 het begin van zijn set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 19:41 
 
Hardtraxx Elite

Zenda schreef:
HbHendrik schreef:
Jammer dat ik deze set heb gemist!
Ben wel benieuwd na Delete & Headhunterz - State of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash) :P

https://www.facebook.com/photo.php?v=671856349546182 het begin van zijn set :)


Nieuwe held erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas er niet bij:(

Hoe heeft Sub Zero Project btw gedraait? Ben wel benieuwd aangezien Thomas een klasgenoot van me is geweest :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Zenda schreef:
HbHendrik schreef:
Jammer dat ik deze set heb gemist!
Ben wel benieuwd na Delete & Headhunterz - State of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash) :P

https://www.facebook.com/photo.php?v=671856349546182 het begin van zijn set :)


Nieuwe held erbij!


kan altijd erg genieten van die nieuwe gasten die zo ontzettend staan te genieten haha, en leuke edit inderdaad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
HbHendrik schreef:
Jammer dat ik deze set heb gemist!
Ben wel benieuwd na Delete & Headhunterz - State of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash) :P

https://www.facebook.com/photo.php?v=671856349546182 het begin van zijn set :)

Wat een held :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://hardnews.nl/report-loudness-19-4-2014/
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten