Komt goed schatjes!
Nog maar een paar weekjes en dan is het zover
Broekenscheur time!
Nog maar een paar weekjes en dan is het zover
Broekenscheur time!
Ja idd.. En dan ben je er, is het naar je gevoel binnen 2 uur weer afgelopen...Lowrenz wrote:paar weekjes is toch echt wel te lang... Maar dat is meestal zo als je naar iets uitkijkt
Probeer er tijdens een feest ook altijd zo min mogelijk aan te denken, en op m'n horloge te kijken. Voor je het weet kun je weer naar huisurbandesigner wrote:Ja idd.. En dan ben je er, is het naar je gevoel binnen 2 uur weer afgelopen...Lowrenz wrote:paar weekjes is toch echt wel te lang... Maar dat is meestal zo als je naar iets uitkijkt
Ze zeiden 2 weken... Dus als de PvdA-raadsleden zich aan hun woord houden, gaat dit gewoon doorKSwoosh wrote:hoe staat het eigenlijk met de toegang tot de maassilo? ivm die moord en shit
dr was zon vent neergestoken toch?wootum wrote:Moord?...![]()
Enige wat ik mee heb gekregen was een massale vechtpartij.
Heb ik nooit last vanurbandesigner wrote:Ja idd.. En dan ben je er, is het naar je gevoel binnen 2 uur weer afgelopen...Lowrenz wrote:paar weekjes is toch echt wel te lang... Maar dat is meestal zo als je naar iets uitkijkt
je kan iemadn toch vermoorden door em neer te steken?Klos wrote:Neersteken is nog steeds geen moord
Kan en dat is hier niet het geval.KSwoosh wrote:je kan iemadn toch vermoorden door em neer te steken?Klos wrote:Neersteken is nog steeds geen moord
Zei dat eerder! Nu ben ik 3 euro armer voor niets.jRn wrote:SINT2011
Voor korting op het t-shirt heren!
Idd, welke idioot zet nu z'n hardtraxx naam op een pakket dat ze je toesturen. Wie weet ben je niet thuis (2 maal) en wacht je veel langer erop. En wie weet mag je het niet eens meenemen als ze om je ID vragen bij postkantoorKSwoosh wrote:Er zijn dr iig al 4 verzonden!
Die van:
Beren-D
jorrrit
El Mare
Rutger Kerpel [wie dat dan ook mag wezen, ik gok Ox_Ite]