Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Tara wrote:hoorde dat door het nieuwe beleid van de maassilo de tent een uur langer open blijft en dat loudness het eerste feest is waar dit dus gaan gebeuren..... :D dus nog een dj erbij?

iemand die dit durft / kan bevestigen?
Nee, onzin het onderzoek is nog niet eens afgerond ;)

Er zijn gewoon mensen in ons midden die kicken op onzin geruchten de wereld in te brengen. Niets aan de hand verder hoor :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
Maak je maar geen zorgen, dat uurtje langer is er sowieso. Namelijk gezamenlijk op de eerste metro wachten voor de Maassilo, altijd gezellig! Of toch niet soms? :P Vooral nu ze het over die horrorwinter van -25 graden hebben. xd

Scheelt dat ik met de auto ben. :cool:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
93Wesley93 wrote:Maak je maar geen zorgen, dat uurtje langer is er sowieso. Namelijk gezamenlijk op de eerste metro wachten voor de Maassilo, altijd gezellig! Of toch niet soms? :P Vooral nu ze het over die horrorwinter van -25 graden hebben. xd

Ik moet met bus vanaf zuidplein maar hier maak ik uit op dat ik kan lopen naar zuid??
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Ik ben gaan twijfelen... Moet alleen naar Loudness zoals het er nu uit ziet en naar Reset niet. Maar ik wil eigenlijk naar Loudness :mad: kut feesten ook allemaal haha
G
93Wesley93 wrote:Maak je maar geen zorgen, dat uurtje langer is er sowieso. Namelijk gezamenlijk op de eerste metro wachten voor de Maassilo, altijd gezellig! Of toch niet soms? :P Vooral nu ze het over die horrorwinter van -25 graden hebben. xd

kom je langs breda? :whistle:

edit: nee, je woont in Lichtenvoorde :P helaas
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
J9_ wrote:Ik ben gaan twijfelen... Moet alleen naar Loudness zoals het er nu uit ziet en naar Reset niet. Maar ik wil eigenlijk naar Loudness :mad: kut feesten ook allemaal haha
Gewoon Loudness joh, wordt gezellig. ;)
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020

Niemand die t koud hebniemand die t koud heb daar :p
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
KSwoosh wrote:

kom je langs breda? :whistle:

edit: nee, je woont in Lichtenvoorde :P helaas
Lichtenvoorde? Waar haal je dat nou weer vandaan :P Kom uit Hulst (Zeeland op de grens met België)
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
Kettingzaag wrote:
J9_ wrote:Ik ben gaan twijfelen... Moet alleen naar Loudness zoals het er nu uit ziet en naar Reset niet. Maar ik wil eigenlijk naar Loudness :mad: kut feesten ook allemaal haha
Ja grrr... Maar alleen naar feesten is gewoon niet leuk :/ oa Thrillogy ook gedaan, en toen ik daar niemand kon vinden en mn telefoon leeg was vond ik het toch een minder geslaagd plan :huh:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ga altijd goed voorbereid op reis :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
J9_ wrote:
Kettingzaag wrote:
Ja grrr... Maar alleen naar feesten is gewoon niet leuk :/ oa Thrillogy ook gedaan, en toen ik daar niemand kon vinden en mn telefoon leeg was vond ik het toch een minder geslaagd plan :huh:
Wat zeg je nou? Alleen rondlopen op Thrillogy was juist geniaal, heb dit ook 1 uur mogen doen. Al vind ik het nog steeds heel erg balen dat ik 30 minuten heb verspilt omdat ik de B-Front zaal niet meer kon terug vinden. :(
G
93Wesley93 wrote:Lichtenvoorde? Waar haal je dat nou weer vandaan :P Kom uit Hulst (Zeeland op de grens met België)
oh ja klopt :P verkeerd afglezen van de Loudness mailtjes :P
haha

overgens @J9: je plaatje is kapot
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
93Wesley93 wrote: Ja grrr... Maar alleen naar feesten is gewoon niet leuk :/ oa Thrillogy ook gedaan, en toen ik daar niemand kon vinden en mn telefoon leeg was vond ik het toch een minder geslaagd plan :huh:
Wat zeg je nou? Alleen rondlopen op Thrillogy was juist geniaal, heb dit ook 1 uur mogen doen. Al vind ik het nog steeds heel erg balen dat ik 30 minuten heb verspilt omdat ik de B-Front zaal niet meer kon terug vinden. :([/quote]
Ik heb het de hele nacht zowat mogen doen, dat vond ik wat overdreven hoor :P vind het normaal ook helemaal niet erg, maar écht alleen zijn is niet echt heel erg leuk -.- desondanks wel een zwaar vet feest gehad hoor! Maar daarom wel beetje twijfel... Reset line up is ook vet...
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
93Wesley93 wrote: Ja grrr... Maar alleen naar feesten is gewoon niet leuk :/ oa Thrillogy ook gedaan, en toen ik daar niemand kon vinden en mn telefoon leeg was vond ik het toch een minder geslaagd plan :huh:
Wat zeg je nou? Alleen rondlopen op Thrillogy was juist geniaal, heb dit ook 1 uur mogen doen. Al vind ik het nog steeds heel erg balen dat ik 30 minuten heb verspilt omdat ik de B-Front zaal niet meer kon terug vinden. :([/quote]
Ik heb het de hele nacht zowat mogen doen, dat vond ik wat overdreven hoor :P vind het normaal ook helemaal niet erg, maar écht alleen zijn is niet echt heel erg leuk -.- desondanks wel een zwaar vet feest gehad hoor! Maar daarom wel beetje twijfel... Reset line up is ook vet...[/quote]
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
93Wesley93 wrote: Wat zeg je nou? Alleen rondlopen op Thrillogy was juist geniaal, heb dit ook 1 uur mogen doen. Al vind ik het nog steeds heel erg balen dat ik 30 minuten heb verspilt omdat ik de B-Front zaal niet meer kon terug vinden. :(
Ik heb het de hele nacht zowat mogen doen, dat vond ik wat overdreven hoor :P vind het normaal ook helemaal niet erg, maar écht alleen zijn is niet echt heel erg leuk -.- desondanks wel een zwaar vet feest gehad hoor! Maar daarom wel beetje twijfel... Reset line up is ook vet...
G
J9_ wrote:Ik heb het de hele nacht zowat mogen doen, dat vond ik wat overdreven hoor :P vind het normaal ook helemaal niet erg, maar écht alleen zijn is niet echt heel erg leuk -.- desondanks wel een zwaar vet feest gehad hoor! Maar daarom wel beetje twijfel... Reset line up is ook vet...
jesus, leer eens je post aan te passen -.- triple post :nono:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Vik wrote:
mandy wrote:

ghehehe wij ook :P
idd niet meer zoals na xxlerator raw toen in de kou wachten op t station brrr
Dan kan het best zijn dat ik met jou heb zitten kletsen daar. :P Ik was met een vriendin van me. Waren jullie met zn 2e daar?
JA! Haha, ben jij dat dus :cool: weet ik dat ook weer haha.
Artiest
1973 posts member since 2009
J9_ wrote:Reset line up is ook vet...
early :drool:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
lekker bobben met de autooo ^^
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Firetrap wrote:lekker bobben met de autooo ^^
Same here, bob meeting houden? :cool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Mensen ik zit met een probleem. Ik heb geen internet meer dus ik kan dat shirt niet bestellen, via me telefoon lukt ook niet. Zou iemand het voor mij willen voorschieten? neem dan aub ff via pm contact op. alvast bedankt
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Pommer wrote:Mensen ik zit met een probleem. Ik heb geen internet meer dus ik kan dat shirt niet bestellen, via me telefoon lukt ook niet. Zou iemand het voor mij willen voorschieten? neem dan aub ff via pm contact op. alvast bedankt
Kan je niet op school, bibliotheek of desnoods internetcafé ff gaan zitten? :huh:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Als de zorgtoeslag binnen is kaartjes kopen :thumbsup:

Tis wel triest gesteld met de financiën :lol: Maar Loudness boven alles!
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Janine gewoon gaan! We houden je wel gezelschap :D
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Danny H wrote:Janine gewoon gaan! We houden je wel gezelschap :D
\Heb er weer zin in! :yay: