Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

Tara schreef:
hoorde dat door het nieuwe beleid van de maassilo de tent een uur langer open blijft en dat loudness het eerste feest is waar dit dus gaan gebeuren..... :D dus nog een dj erbij?

iemand die dit durft / kan bevestigen?

Nee, onzin het onderzoek is nog niet eens afgerond ;)

Er zijn gewoon mensen in ons midden die kicken op onzin geruchten de wereld in te brengen. Niets aan de hand verder hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Maak je maar geen zorgen, dat uurtje langer is er sowieso. Namelijk gezamenlijk op de eerste metro wachten voor de Maassilo, altijd gezellig! Of toch niet soms? :P Vooral nu ze het over die horrorwinter van -25 graden hebben. xd

Scheelt dat ik met de auto ben. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 17:30 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Maak je maar geen zorgen, dat uurtje langer is er sowieso. Namelijk gezamenlijk op de eerste metro wachten voor de Maassilo, altijd gezellig! Of toch niet soms? :P Vooral nu ze het over die horrorwinter van -25 graden hebben. xd

Ik moet met bus vanaf zuidplein maar hier maak ik uit op dat ik kan lopen naar zuid??
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 17:53 

Hardtraxxer

Ik ben gaan twijfelen... Moet alleen naar Loudness zoals het er nu uit ziet en naar Reset niet. Maar ik wil eigenlijk naar Loudness :mad: kut feesten ook allemaal haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:13 

93Wesley93 schreef:

kom je langs breda? :whistle:

edit: nee, je woont in Lichtenvoorde :P helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:17 

Hardtraxx Addict

J9_ schreef:
Ik ben gaan twijfelen... Moet alleen naar Loudness zoals het er nu uit ziet en naar Reset niet. Maar ik wil eigenlijk naar Loudness :mad: kut feesten ook allemaal haha

Gewoon Loudness joh, wordt gezellig. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:18 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:

Niemand die t koud hebniemand die t koud heb daar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:29 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
93Wesley93 schreef:

kom je langs breda? :whistle:

edit: nee, je woont in Lichtenvoorde :P helaas

Lichtenvoorde? Waar haal je dat nou weer vandaan :P Kom uit Hulst (Zeeland op de grens met België)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:49 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
J9_ schreef:

Ja grrr... Maar alleen naar feesten is gewoon niet leuk :/ oa Thrillogy ook gedaan, en toen ik daar niemand kon vinden en mn telefoon leeg was vond ik het toch een minder geslaagd plan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

Ga altijd goed voorbereid op reis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:58 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Kettingzaag schreef:
J9_ schreef:

Ja grrr... Maar alleen naar feesten is gewoon niet leuk :/ oa Thrillogy ook gedaan, en toen ik daar niemand kon vinden en mn telefoon leeg was vond ik het toch een minder geslaagd plan :huh:

Wat zeg je nou? Alleen rondlopen op Thrillogy was juist geniaal, heb dit ook 1 uur mogen doen. Al vind ik het nog steeds heel erg balen dat ik 30 minuten heb verspilt omdat ik de B-Front zaal niet meer kon terug vinden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:03 

93Wesley93 schreef:
Lichtenvoorde? Waar haal je dat nou weer vandaan :P Kom uit Hulst (Zeeland op de grens met België)

oh ja klopt :P verkeerd afglezen van de Loudness mailtjes :P
haha

overgens @J9: je plaatje is kapot
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:04 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:

Wat zeg je nou? Alleen rondlopen op Thrillogy was juist geniaal, heb dit ook 1 uur mogen doen. Al vind ik het nog steeds heel erg balen dat ik 30 minuten heb verspilt omdat ik de B-Front zaal niet meer kon terug vinden. :([/quote]
Ik heb het de hele nacht zowat mogen doen, dat vond ik wat overdreven hoor :P vind het normaal ook helemaal niet erg, maar écht alleen zijn is niet echt heel erg leuk -.- desondanks wel een zwaar vet feest gehad hoor! Maar daarom wel beetje twijfel... Reset line up is ook vet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:05 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:

Wat zeg je nou? Alleen rondlopen op Thrillogy was juist geniaal, heb dit ook 1 uur mogen doen. Al vind ik het nog steeds heel erg balen dat ik 30 minuten heb verspilt omdat ik de B-Front zaal niet meer kon terug vinden. :([/quote]
Ik heb het de hele nacht zowat mogen doen, dat vond ik wat overdreven hoor :P vind het normaal ook helemaal niet erg, maar écht alleen zijn is niet echt heel erg leuk -.- desondanks wel een zwaar vet feest gehad hoor! Maar daarom wel beetje twijfel... Reset line up is ook vet...[/quote]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:05 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Wat zeg je nou? Alleen rondlopen op Thrillogy was juist geniaal, heb dit ook 1 uur mogen doen. Al vind ik het nog steeds heel erg balen dat ik 30 minuten heb verspilt omdat ik de B-Front zaal niet meer kon terug vinden. :(

Ik heb het de hele nacht zowat mogen doen, dat vond ik wat overdreven hoor :P vind het normaal ook helemaal niet erg, maar écht alleen zijn is niet echt heel erg leuk -.- desondanks wel een zwaar vet feest gehad hoor! Maar daarom wel beetje twijfel... Reset line up is ook vet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:59 

J9_ schreef:

jesus, leer eens je post aan te passen -.- triple post :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
mandy schreef:
93Wesley93 schreef:

ghehehe wij ook :P
idd niet meer zoals na xxlerator raw toen in de kou wachten op t station brrr

Dan kan het best zijn dat ik met jou heb zitten kletsen daar. :P Ik was met een vriendin van me. Waren jullie met zn 2e daar?

JA! Haha, ben jij dat dus :cool: weet ik dat ook weer haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 21:07 

Artiest

J9_ schreef:
Reset line up is ook vet...

early :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 00:51 

Hardtraxx Veteran

lekker bobben met de autooo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 00:56 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
lekker bobben met de autooo ^^

Same here, bob meeting houden? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 01:59 

Bierkoning

Mensen ik zit met een probleem. Ik heb geen internet meer dus ik kan dat shirt niet bestellen, via me telefoon lukt ook niet. Zou iemand het voor mij willen voorschieten? neem dan aub ff via pm contact op. alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 03:12 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Mensen ik zit met een probleem. Ik heb geen internet meer dus ik kan dat shirt niet bestellen, via me telefoon lukt ook niet. Zou iemand het voor mij willen voorschieten? neem dan aub ff via pm contact op. alvast bedankt

Kan je niet op school, bibliotheek of desnoods internetcafé ff gaan zitten? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 03:36 

Hardtraxx Veteran

Als de zorgtoeslag binnen is kaartjes kopen :thumbsup:

Tis wel triest gesteld met de financiën :lol: Maar Loudness boven alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 04:34 

Hardtraxx Elite

Janine gewoon gaan! We houden je wel gezelschap :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 10:46 

Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Janine gewoon gaan! We houden je wel gezelschap :D

\Heb er weer zin in! :yay:
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten