Ooh oke! Ik dacht dat uit de context op te maken, maar in dat geval heb ik niks gezegdPommer wrote:Ik bedoelde niet letterlijk Aart, gewoon een kerel die ik daar sprak
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Grote bek aan de maas, Aboutaleb is de baas eeooo eeeooo!urbandesigner wrote:Met dank aan danceliefhebber Aboutaleb :')TiMOTHYb wrote:Dat denk ik ook wel, met hartelijk dank aan de club/house/latin commissie.urbandesigner wrote:Tsja, denk wel dat we als halve criminelen behandeld gaan worden in rotjeknor :')
Oeps haha ja klopt!PNXRMX wrote:ReinaldoKevin-Raw wrote:Remco, (vriend van Darkbeatz) was inderdaad gepakt met 10 pillenPommer wrote:Jah ik zag hem ook idd, hoorde ook van iemand dat ie gepakt was met 11 pillen ofzo, dan baal jeMaar voor mij geen problemen, ga hier alleen aan het bier
![]()
Na contant 500euro te hebben betaald mocht ie wel naar binnen, die honden die er stonden roken alleen wiet. Remco had voor het feeest ook geblowed, dus dat is af te raden
Ik ga misschien ook zelf rijden. Maurice zn auto komt makkelijk vol. Klos, Rik, Henk-Jan, Mireille, Jos, Mike, Mandy en ik zelf nog. Daarnaast had Mireille ook nog iemand die mee wilde.Henk-Jan wrote:Alleen als we niet met hun mee kunnenmandy wrote:wie gaan er bij jou mee in de auto?Klos wrote:Wordt bobben voor mij deze avond
volgensmij gaat hj ook miss bobben!.
7 man kan mee. Jos, Mike, Rik, Ik en dan nog 3 (en dat is lastig met 2 leuke stelletjes)
En ik denk niet dat je in je eentje die kant op gaat rijden Juul?
Moeten we maar even bekijken wie bij wie gaat, 2 auto's is sowieso voldoende 
Mireille en ik kunnen miss met Gill mee.
Als dat niet lukt ga ik denk ik zelf rijden, twee auto's worden het sowieso wel want we zijn met 9.
Als dat niet lukt ga ik denk ik zelf rijden, twee auto's worden het sowieso wel want we zijn met 9.
Klopt. Je denkt toch niet dat ze met drugshondjes op een feestje gaan staan met misschien 1500 man. Die beesten kosten namelijk klauwen vol met geldPNXRMX wrote:Meestal gaan ze op wiet af, of angst. 1 of 2 pillen merken ze niet als je je normaal gedraagt, en waarschijnlijk kom je er dan nog zonder boete van af bij 1 of 2.Berenburg wrote:Ik ben van plan maar één of twee mee te nemen, maar dan word je er nog steeds uitgepakt door de hondjes toch?
Ik ben aanwezig met Patrick, Frans, Monique en nog 1 als het goed is
Of je gaan gewoon zitten op commando, omdat je er supervaag uit ziet. Had mij zo kunnen overkomen afgelopen editie 
Ja met mij, want ik heb je kaartjeRawbin wrote:
Ohja, dan moet ik nog even kieken. Ik kon met ze meerijden, maar volgens mij is er geen plek meer in de auto voor jou eventueeldawasiknie wrote:Ja met mij, want ik heb je kaartjeRawbin wrote:
was overigens al helemaal vergeten dat jij m'n kaartje had besteld
Haha nee maak je maar geen zorgen, ik ga gewoon met de rest van mn vrienden en vriendinnen met het OV vertrekken. Kijk maar verder wat je doet, mij maakt het niet zoveel uit
Dat kaartje regelen we nog wel dan, dat geef ik je sowieso wel van tevoren mee via de mail ofzo.
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Haha ja Robin, ging nog een dorpsgenoot mee met mij,
word weer een dik feestje =D
word weer een dik feestje =D
Last edited by Fr4ns on 15 Nov 2011 13:23, edited 1 time in total.
Zie jullie daar!Rawbin wrote:Klopt. Je denkt toch niet dat ze met drugshondjes op een feestje gaan staan met misschien 1500 man. Die beesten kosten namelijk klauwen vol met geldPNXRMX wrote:Meestal gaan ze op wiet af, of angst. 1 of 2 pillen merken ze niet als je je normaal gedraagt, en waarschijnlijk kom je er dan nog zonder boete van af bij 1 of 2.Berenburg wrote:Ik ben van plan maar één of twee mee te nemen, maar dan word je er nog steeds uitgepakt door de hondjes toch?Is dus gewoon puur afschikken, en die honden kunnen idd angst voelen
![]()
-
G
ticket in de pocket!
edit: ohnee, er is iets fout gegaan bij betaling
Ah, Kswoosh meeting.KSwoosh wrote:ticket in de pocket!
Laat maar zitten.. Heb t nu al een keer of 100 gevraagd. Ook al een aantal weken terug.Jeff3rd wrote:Heb je al antwoord over die V hals??KSwoosh wrote:Ik heb het gevraagd, ff reactie afwachten
Trek wel gewoon lekker mn eigen shirt aan
Gingen inderdaad voornamelijk op wiet af maar het waren wel degelijk echte drugshonden op vorige Loudness hoor....Rawbin wrote:Klopt. Je denkt toch niet dat ze met drugshondjes op een feestje gaan staan met misschien 1500 man. Die beesten kosten namelijk klauwen vol met geldIs dus gewoon puur afschikken, en die honden kunnen idd angst voelen
![]()
-
G
ja ik heb het al 5x gevraagd, maar die vent reageerd nietJeff3rd wrote:Laat maar zitten.. Heb t nu al een keer of 100 gevraagd. Ook al een aantal weken terug.Jeff3rd wrote:Heb je al antwoord over die V hals??KSwoosh wrote:Ik heb het gevraagd, ff reactie afwachten
Trek wel gewoon lekker mn eigen shirt aan.
Dit las ikDarkBeatz wrote:Gingen inderdaad voornamelijk op wiet af maar het waren wel degelijk echte drugshonden op vorige Loudness hoor....Rawbin wrote:Klopt. Je denkt toch niet dat ze met drugshondjes op een feestje gaan staan met misschien 1500 man. Die beesten kosten namelijk klauwen vol met geldIs dus gewoon puur afschikken, en die honden kunnen idd angst voelen
![]()
Dus zou idd dan nog best kunnen dat er 1 was. Dacht overigens dat er nog minder drugshonden in Nederland warenDe Nederlandse politie heeft 33 drugshonden. Het gevangeniswezen van Justitie heeft er 6 en de Douane heeft er ongeveer 40.
Het klopt. Bij evenementen als dancefeesten worden dergelijke honden ook wel ingezet.
-
G
yay net reactieKSwoosh wrote:ja ik heb het al 5x gevraagd, maar die vent reageerd nietJeff3rd wrote:Laat maar zitten.. Heb t nu al een keer of 100 gevraagd. Ook al een aantal weken terug.
Trek wel gewoon lekker mn eigen shirt aan.
Overigens:
De shirts kunnen ook op Qlimax worden afgeleverd worden als jullie dat willen?
Dan hoef je geen extra shirt mee te nemen naar Loudness zegmaar
Sprak na het vorige feest een vent die met een x (meer dan 20 iig) pillen gepakt was, en daarna gewoon naar binnen was gegaan. Zijn ze zo soepel wat dat betreft in Rotterdam dan?
Als je direct kunt afrekenen mag je vaak als nog naar binnen, heb er zo ook al een paar gesproken. En elke gemeente heeft ook een eigen beleid wat betreft de hoogte van de boete per pil volgens mij. Maar goed, daar is een ander topic voor. 
Dit wordt pas me volgende feestje, worden zware weken tot Loudness.
Dit wordt pas me volgende feestje, worden zware weken tot Loudness.
Mmm ik denk wel dat waar ze vorige keer nog wat makkelijk waren dat dat nu echt over is hoor.
Aboutaleb regeert met een ijzeren vuist over de havenstad
Ik denk dat iemand Abouteleb gewoon eens even een kaartje cadeau moet doen..Hooli wrote:Mmm ik denk wel dat waar ze vorige keer nog wat makkelijk waren dat dat nu echt over is hoor.