Haha nee het is altijd met cola, soms met sinas en heel soms met cassis. Maar 7up nog nooit haha.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Met sinas is een besi
We komen je wel opzoeken
Haha, iets naar binnen krijgen is easy hoor.Berenburg wrote:Een up-so haha. Heb ik nog nooit gehad, dan moet dat inderdaad dan maar gebeuren. Zal ook voor het eerst proberen om wat mee naar binnen te krijgen. Dus het wordt of een nooit te vergeten avond of eentje die ik graag wil vergeten haha.
No worries 'bout that.
Ben trouwens benieuwd of er nog hondjes zullen staan, vorig jaar wel hè? En denk dat het beleid in en rond de silo ook wel wat aangescherpt zal worden na afgelopen week.
Waarschijnlijk wel, dus voordat je naar binnen loopt alles naar binnen sodemieterenTiMOTHYb wrote:Ben trouwens benieuwd of er nog hondjes zullen staan, vorig jaar wel hè? En denk dat het beleid in en rond de silo ook wel wat aangescherpt zal worden na afgelopen week.
Vorig jaar heeft aart het er nog moeilijk mee gekregen jaTiMOTHYb wrote:Ben trouwens benieuwd of er nog hondjes zullen staan, vorig jaar wel hè? En denk dat het beleid in en rond de silo ook wel wat aangescherpt zal worden na afgelopen week.
Jah ik zag hem ook idd, hoorde ook van iemand dat ie gepakt was met 11 pillen ofzo, dan baal je
Maar voor mij geen problemen, ga hier alleen aan het bier 
11 ?!Pommer wrote:Jah ik zag hem ook idd, hoorde ook van iemand dat ie gepakt was met 11 pillen ofzo, dan baal jeMaar voor mij geen problemen, ga hier alleen aan het bier
Ah, de oude vertrouwde Aart.b-ram wrote:11 ?!Pommer wrote:Jah ik zag hem ook idd, hoorde ook van iemand dat ie gepakt was met 11 pillen ofzo, dan baal jeMaar voor mij geen problemen, ga hier alleen aan het bier
haha nee joh
Hij kon daarna gewoon naar binnen toe, dus 11 is wat overdreven 
Tsja, denk wel dat we als halve criminelen behandeld gaan worden in rotjeknor :')
Dat denk ik ook wel, met hartelijk dank aan de club/house/latin commissie.urbandesigner wrote:Tsja, denk wel dat we als halve criminelen behandeld gaan worden in rotjeknor :')
Ik ben van plan maar één of twee mee te nemen, maar dan word je er nog steeds uitgepakt door de hondjes toch?
Met dank aan danceliefhebber Aboutaleb :')TiMOTHYb wrote:Dat denk ik ook wel, met hartelijk dank aan de club/house/latin commissie.urbandesigner wrote:Tsja, denk wel dat we als halve criminelen behandeld gaan worden in rotjeknor :')
Krijg je in elk geval geen torenhoge boete.Berenburg wrote:Ik ben van plan maar één of twee mee te nemen, maar dan word je er nog steeds uitgepakt door de hondjes toch?
Meestal gaan ze op wiet af, of angst. 1 of 2 pillen merken ze niet als je je normaal gedraagt, en waarschijnlijk kom je er dan nog zonder boete van af bij 1 of 2.Berenburg wrote:Ik ben van plan maar één of twee mee te nemen, maar dan word je er nog steeds uitgepakt door de hondjes toch?
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Ik ben urrr bei!
Wordt bobben voor mij deze avond 
Remco, (vriend van Darkbeatz) was inderdaad gepakt met 10 pillenPommer wrote:Jah ik zag hem ook idd, hoorde ook van iemand dat ie gepakt was met 11 pillen ofzo, dan baal jeMaar voor mij geen problemen, ga hier alleen aan het bier
Na contant 500euro te hebben betaald mocht ie wel naar binnen, die honden die er stonden roken alleen wiet. Remco had voor het feeest ook geblowed
ReinaldoKevin-Raw wrote:Remco, (vriend van Darkbeatz) was inderdaad gepakt met 10 pillenPommer wrote:Jah ik zag hem ook idd, hoorde ook van iemand dat ie gepakt was met 11 pillen ofzo, dan baal jeMaar voor mij geen problemen, ga hier alleen aan het bier
![]()
Na contant 500euro te hebben betaald mocht ie wel naar binnen, die honden die er stonden roken alleen wiet. Remco had voor het feeest ook geblowed, dus dat is af te raden
Alleen als we niet met hun mee kunnenmandy wrote:wie gaan er bij jou mee in de auto?Klos wrote:Wordt bobben voor mij deze avond
volgensmij gaat hj ook miss bobben!
Misschien was hij het dan wel idd. Dat was dan een duur avondje.PNXRMX wrote:ReinaldoKevin-Raw wrote:Remco, (vriend van Darkbeatz) was inderdaad gepakt met 10 pillenPommer wrote:Jah ik zag hem ook idd, hoorde ook van iemand dat ie gepakt was met 11 pillen ofzo, dan baal jeMaar voor mij geen problemen, ga hier alleen aan het bier
![]()
Na contant 500euro te hebben betaald mocht ie wel naar binnen, die honden die er stonden roken alleen wiet. Remco had voor het feeest ook geblowed, dus dat is af te raden
Ik bedoelde niet letterlijk Aart, gewoon een kerel die ik daar sprakb-ram wrote:Hij kon daarna gewoon naar binnen toe, dus 11 is wat overdreven