Het zou toch heerlijk zijn om met Lighterz te openen 
Alle haters wordeng boos
Alle haters wordeng boos
Ik sta dan toch in de andere zaalHooli wrote:Het zou toch heerlijk zijn om met Lighterz te openen
Alle haters wordeng boos
Ik kijk uit naar Psychedelic Trip! Deze MOET hij gewoon draaien op LoudnessFiretrap wrote:Hij draait anderhalf uur, dus de kans op Ligthers is verdomd hoog ( idd ergens in het begin ). Ik kijk vooral uit naar Grote Dikke Bassplaat, Squared, Worship e.d.
The Anim0l wrote:als k had gegaan had k voor CO2 gegaan![]()
zany al te vaak horen draaien
Van mij part draait B-Front een set met alleen maar eigen platen.Rik wrote:Waarom verwacht iedereen zo veel van B-Front? Heeft mij de laatste tijd alleen maar teleurgesteld en zal wel weer zo'n fusion only set worden(voor zany geldt eig het zelfde)
Scary Noises draait ie niet, dat is juist het probleemNando wrote:Van mij part draait B-Front een set met alleen maar eigen platen.Rik wrote:Waarom verwacht iedereen zo veel van B-Front? Heeft mij de laatste tijd alleen maar teleurgesteld en zal wel weer zo'n fusion only set worden(voor zany geldt eig het zelfde)
Kan toch niet fout gaan met Chemical, Night Colours Black, Virus, Scary Noises, Sleepwalker, Symphonic Sound etc. Ik kijk er in ieder geval naar uit.
Bij mij juist de makkelijkste: CO2. Zany heeft me de laatste 10 keer ofzo alleen maar teleurgesteld en CO2 nog nooit, dus easy pickingNando wrote:Kiezen tussen Zany en CO2 wordt echt de moeilijkste keuze uit m'n leven.
Ik hoop wel dat hij gewoon puur rauwe shit gaat draaien. Maarja, dat had ik op Q-Base ook verwacht en dat deed hij dus ook niet. Maarja, dit is Loudness, en ik wil nog steeds geloven dat Zany hier gewoon een beesten set neer gaat zetten (ZONDER TRAKTOR AUB) en dat het gewoon knallen wordRik wrote:Scary Noises draait ie niet, dat is juist het probleemNando wrote:Van mij part draait B-Front een set met alleen maar eigen platen.Rik wrote:Waarom verwacht iedereen zo veel van B-Front? Heeft mij de laatste tijd alleen maar teleurgesteld en zal wel weer zo'n fusion only set worden(voor zany geldt eig het zelfde)
Kan toch niet fout gaan met Chemical, Night Colours Black, Virus, Scary Noises, Sleepwalker, Symphonic Sound etc. Ik kijk er in ieder geval naar uit.
Inderdaad!G1LL wrote: (ZONDER TRAKTOR AUB)
PreciesG1LL wrote: Ben d'r gewoon bij!
Heb het wel aangevraagd.Rik wrote:Scary Noises draait ie niet, dat is juist het probleemNando wrote:Van mij part draait B-Front een set met alleen maar eigen platen.Rik wrote:Waarom verwacht iedereen zo veel van B-Front? Heeft mij de laatste tijd alleen maar teleurgesteld en zal wel weer zo'n fusion only set worden(voor zany geldt eig het zelfde)
So true, I love youuuChukkels wrote:Bij mij juist de makkelijkste: CO2. Zany heeft me de laatste 10 keer ofzo alleen maar teleurgesteld en CO2 nog nooit, dus easy pickingNando wrote:Kiezen tussen Zany en CO2 wordt echt de moeilijkste keuze uit m'n leven.
Weet niet op welke TBYD jij bent geweest maar ik heb daar geen Dark Symphony, New God en Who Wants This gehoord hoor.p-stylez wrote:zany set op Try Before You die was echt gruwelijk, (Midnight, Dark Symphony, New God, Who Wnats This etc na elkaar) misschien kwam dat wel door The Beholder. Maar geef hem een kans
Die gaat hij echt niet draaien. Ben sowieso bij Zany. Ik ga er vanuit dat die gewoon vol gas gaat.Olijfboompje wrote:Mooi als Zany Lighters gaat draaien enzoMr Lellebel wrote:Hint! Hint! Hint!Nando wrote: Als dat kan dan doe ik dat waarschijnlijk.Alhoewel, als jullie Scary Noises draaien is de keuze snel gemaakt.
Nee maar wordt inderdaad lastig kiezen
ik anders wel. dus weet niet op welke TBYD jij geweest bent hahaPierrePruuk wrote:Weet niet op welke TBYD jij bent geweest maar ik heb daar geen Dark Symphony, New God en Who Wants This gehoord hoor.
I know you do!Olijfboompje wrote:So true, I love youuuChukkels wrote:Bij mij juist de makkelijkste: CO2. Zany heeft me de laatste 10 keer ofzo alleen maar teleurgesteld en CO2 nog nooit, dus easy pickingNando wrote:Kiezen tussen Zany en CO2 wordt echt de moeilijkste keuze uit m'n leven.
Ja ik ben er ook wel bij (E-ForceNando wrote:Heb het wel aangevraagd.Rik wrote: Scary Noises draait ie niet, dat is juist het probleemMisschien pikt ie het wel op. Ik ga sowieso kijken, E-Force boeit me echt helemaal niets.
Bij mij andersom.. Ik vind CO²-tracks live totaal niet hard.. M'n energie zakt ook compleet naar m'n kleine teen bij een setje van CO², bij Zany zou ik 20 uur achtereen door kunnen gaan voor m'n gevoel.Chukkels wrote:Bij mij juist de makkelijkste: CO2. Zany heeft me de laatste 10 keer ofzo alleen maar teleurgesteld en CO2 nog nooit, dus easy pickingNando wrote:Kiezen tussen Zany en CO2 wordt echt de moeilijkste keuze uit m'n leven.