Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:25 

Hardtraxx Addict

Het zou toch heerlijk zijn om met Lighterz te openen :D
Alle haters wordeng boos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:25 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Het zou toch heerlijk zijn om met Lighterz te openen :D
Alle haters wordeng boos :P

Ik sta dan toch in de andere zaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:40 

Hardtraxxer

Ik zie wel waar ik uit kom. Ik kan wel een planning maken, maar daar komt vast niks van terecht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:41 

Hardtraxx Veteran

Hij draait anderhalf uur, dus de kans op Ligthers is verdomd hoog ( idd ergens in het begin ). Ik kijk vooral uit naar Grote Dikke Bassplaat, Squared, Worship e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:44 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Hij draait anderhalf uur, dus de kans op Ligthers is verdomd hoog ( idd ergens in het begin ). Ik kijk vooral uit naar Grote Dikke Bassplaat, Squared, Worship e.d.

Ik kijk uit naar Psychedelic Trip! Deze MOET hij gewoon draaien op Loudness :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

als k had gegaan had k voor CO2 gegaan :P

zany al te vaak horen draaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Waarom verwacht iedereen zo veel van B-Front? Heeft mij de laatste tijd alleen maar teleurgesteld en zal wel weer zo'n fusion only set worden :( (voor zany geldt eig het zelfde)

Edit, dit dus ook (bfr en zany kun je zo vaak zien):

The Anim0l schreef:
als k had gegaan had k voor CO2 gegaan :P

zany al te vaak horen draaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

zany set op Try Before You die was echt gruwelijk, (Midnight, Dark Symphony, New God, Who Wnats This etc na elkaar) misschien kwam dat wel door The Beholder. Maar geef hem een kans :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Waarom verwacht iedereen zo veel van B-Front? Heeft mij de laatste tijd alleen maar teleurgesteld en zal wel weer zo'n fusion only set worden :( (voor zany geldt eig het zelfde)

Van mij part draait B-Front een set met alleen maar eigen platen. :P Kan toch niet fout gaan met Chemical, Night Colours Black, Virus, Scary Noises, Sleepwalker, Symphonic Sound etc. Ik kijk er in ieder geval naar uit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Rik schreef:

Van mij part draait B-Front een set met alleen maar eigen platen. :P Kan toch niet fout gaan met Chemical, Night Colours Black, Virus, Scary Noises, Sleepwalker, Symphonic Sound etc. Ik kijk er in ieder geval naar uit. ^^

Scary Noises draait ie niet, dat is juist het probleem :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:53 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Kiezen tussen Zany en CO2 wordt echt de moeilijkste keuze uit m'n leven. xd

Bij mij juist de makkelijkste: CO2. Zany heeft me de laatste 10 keer ofzo alleen maar teleurgesteld en CO2 nog nooit, dus easy picking :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:55 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Nando schreef:
Rik schreef:

Ik hoop wel dat hij gewoon puur rauwe shit gaat draaien. Maarja, dat had ik op Q-Base ook verwacht en dat deed hij dus ook niet. Maarja, dit is Loudness, en ik wil nog steeds geloven dat Zany hier gewoon een beesten set neer gaat zetten (ZONDER TRAKTOR AUB) en dat het gewoon knallen word :) . Ben d'r gewoon bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:57 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
(ZONDER TRAKTOR AUB)

Inderdaad!

G1LL schreef:
Ben d'r gewoon bij!

Precies ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Nando schreef:
Rik schreef:

Heb het wel aangevraagd. :$ Misschien pikt ie het wel op. Ik ga sowieso kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nando schreef:

Bij mij juist de makkelijkste: CO2. Zany heeft me de laatste 10 keer ofzo alleen maar teleurgesteld en CO2 nog nooit, dus easy picking :yay:

So true, I love youuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:02 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
zany set op Try Before You die was echt gruwelijk, (Midnight, Dark Symphony, New God, Who Wnats This etc na elkaar) misschien kwam dat wel door The Beholder. Maar geef hem een kans :)

Weet niet op welke TBYD jij bent geweest maar ik heb daar geen Dark Symphony, New God en Who Wants This gehoord hoor.

Zullen we trouwens met z'n allen op Twitter vragen of Zany Who Wants This wil draaien? Kan ie er niet meer omheen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:05 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Mr Lellebel schreef:
Nando schreef:
Als dat kan dan doe ik dat waarschijnlijk. :P Alhoewel, als jullie Scary Noises draaien is de keuze snel gemaakt. :innocent:

Hint! Hint! Hint! :P Nee maar wordt inderdaad lastig kiezen :corn:

Mooi als Zany Lighters gaat draaien enzo :loving:

Die gaat hij echt niet draaien. Ben sowieso bij Zany. Ik ga er vanuit dat die gewoon vol gas gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Weet niet op welke TBYD jij bent geweest maar ik heb daar geen Dark Symphony, New God en Who Wants This gehoord hoor.

ik anders wel. dus weet niet op welke TBYD jij geweest bent haha :lol:
alleen who wants this heb ik niet gehoord toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Nando schreef:

So true, I love youuu

I know you do! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Rik schreef:

Heb het wel aangevraagd. :$ Misschien pikt ie het wel op. Ik ga sowieso kijken, E-Force boeit me echt helemaal niets.

Ja ik ben er ook wel bij (E-Force :sick: ), en als ie 'm draait kan dat een hoogtepunt uit mn feestleven worden :P.
Maar ging er dus gewoon om al die hoge verwachtingen van b-front. Nogmaals hij heeft mij alleen maar teleurgesteld de laatste tijd.

En over Zany, die heeft me dan niet teleurgesteld de laatste tijd, maar dat komt omdat ik daar hele andere dingen van verwacht. Als ie z'n standaard set weer doet (World On Fire enz draait ie toch wel), dan heb ik daar geen belang bij op loudness.

En ik wil ook niet meer van die loze verwachtingen, zoals ik had met The Beholder, of Alpha Twins (hadden ook drop the beats out spul kunnen draaien) de vorige keer. Juist de (oudere) grote namen lijken zich slecht aan te kunnen passen aan het concept :/

Daarom ben ik ook zo vreselijk blij met 2.5 uur D&R en CO2, dát wordt voor mij het feest. De rest is bijzaak. Voor hun "inhouden" en daarna slechts nog geestelijk aanwezig ben ik bang :D. Van zulke namen weet je gewoon dat ze bij het concept passen en je niet teleurstellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:17 

Artiest

Volgens mij, hoe gek ook, maak je JUIST bij Co2 de meeste kans dat je zowel Scary Noises als Who Wants This hoort xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:31 

Donateur

Ik ga naar

- Radical Redemption
- Jack Of Sound
- B-Front
- The R3belz, en als die zaad zijn naar Degos & Re-Done
- Zany
- Chris One

Sowieso Zany boven CO2, heb echt het gevoel dat Zany een bazensetje eerste klas weg gaat geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

Balen dat ik hier niet bij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:36 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Nando schreef:

Bij mij andersom.. Ik vind CO²-tracks live totaal niet hard.. M'n energie zakt ook compleet naar m'n kleine teen bij een setje van CO², bij Zany zou ik 20 uur achtereen door kunnen gaan voor m'n gevoel.

Edit: (correctie) Mijn energie daalt niet bij CO²-setjes maar hun tracks live.. Zal wel persoonlijk zijn aangezien de rest van de zaal wel als een malle losgaat.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Balen dat ik hier niet bij ben.

Waarom niet? Dikke rawstyle jongeee! :woot:
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten