Haha, ja, ik zie je inderdaad voorbij huppelenVik wrote:Jeroen_n wrote:Dus bier![]()
![]()
Ik zie je vanzelf wel voorbij huppelen Jeroen. Ga je met de trein? Wij moeten door Breda namelijk.
Tot nu toe komen we elkaar telkens weer tegen
Haha, ja, ik zie je inderdaad voorbij huppelenVik wrote:Jeroen_n wrote:Dus bier![]()
![]()
Ik zie je vanzelf wel voorbij huppelen Jeroen. Ga je met de trein? Wij moeten door Breda namelijk.
Hij zegt van nietG1LL wrote:http://www.ishetalweekend.nl/
Heb je geen kaartje Nando?Nando wrote:Iemand nog een kaartje over?
oeh bedankt voor het melden, moet ook nog navigatie regelen!Ox_Ite wrote:Navigatie ook geregeld, enkel nog dat fototoestel regelen en een keer naar de bank gaan. Dan ben ik er 120% klaar voor
Is voor een vriend van me, maar is waarschijnlijk al geregeld.Kevin-Raw wrote:Heb je geen kaartje Nando?Nando wrote:Iemand nog een kaartje over?
KSwoosh wrote:ik heb wel zin in zaterdag zeg, ff lekker niks aan mn hoofd
Daar zeg je me watKSwoosh wrote:ik heb wel zin in zaterdag zeg, ff lekker niks aan mn hoofd
Merk zelf echt heel erg dat mn algemene humeur steeds meer naar beneden gaat ivg met hoelang geleden mn laatste feest isLowrenz wrote:Idd, loudness gaat echt goed doen voor mn conditie en om maandag weer lekker 'relaxed' op het werk te staan, wat een schijt weken gehad zonder feesten.
Heel herkenbaartommetjeuh wrote:Merk zelf echt heel erg dat mn algemene humeur steeds meer naar beneden gaat ivg met hoelang geleden mn laatste feest isLowrenz wrote:Idd, loudness gaat echt goed doen voor mn conditie en om maandag weer lekker 'relaxed' op het werk te staan, wat een schijt weken gehad zonder feesten.
Ik kan het ook wel goed gebruiken, ook erg veel zinKSwoosh wrote:ik heb wel zin in zaterdag zeg, ff lekker niks aan mn hoofd
Dan begon je wel goed, 1e Loudnes was echt een heel vet feestje!93Wesley93 wrote:De zin begint al te komen, 3e keer een 'bezoekje' aan het feest waar het voor mij pas allemaal echt begon.
Same hier! 1e keer, en hopelijk niet de laatste!pecola-tje wrote:Ik heb er zin in! 1e keer Loudness, ben benieuwd!
Als je van duister en underground houdt is dit zeker niet je laatste Loudness!Jurheinen wrote:Same hier! 1e keer, en hopelijk niet de laatste!pecola-tje wrote:Ik heb er zin in! 1e keer Loudness, ben benieuwd!
Nog iemand die voor de eerste keer hier heen gaat. Zal vast en zeker wel niet de laatste zijn :pJurheinen wrote:Same hier! 1e keer, en hopelijk niet de laatste!pecola-tje wrote:Ik heb er zin in! 1e keer Loudness, ben benieuwd!