die in de factory 10, dus deze keer voor de vorige keer 
ik wel nanananap-stylez wrote:Octavius Augustus heb ik echt nog nooit live gehoord!
ik wel nanananap-stylez wrote:Octavius Augustus heb ik echt nog nooit live gehoord!
Ook niet. Ze opende met Bombs Away, dat was de enige oude track die ze draaide.p-stylez wrote:die in de factory 10, dus deze keer voor de vorige keer
qdance present fusionp-stylez wrote:waar heb ik hem dan gehoord haha. Ik heb hem ergens gehoord en dat weet ik zeker, en ik dacht echt loudness.
Titan is de enige die hem af en toe draait geloof ik.p-stylez wrote:waar heb ik hem dan gehoord haha. Ik heb hem ergens gehoord en dat weet ik zeker, en ik dacht echt loudness.
zany ook op black 2008 of 6Dakpan wrote:Titan is de enige die hem af en toe draait geloof ik.p-stylez wrote:waar heb ik hem dan gehoord haha. Ik heb hem ergens gehoord en dat weet ik zeker, en ik dacht echt loudness.
Is ie daar gedraaid?roberttt wrote:qdance present fusionp-stylez wrote:waar heb ik hem dan gehoord haha. Ik heb hem ergens gehoord en dat weet ik zeker, en ik dacht echt loudness.
ja toch?? iedergeval feestje in de hmh..Pommer wrote:Is ie daar gedraaid?roberttt wrote:qdance present fusionp-stylez wrote:waar heb ik hem dan gehoord haha. Ik heb hem ergens gehoord en dat weet ik zeker, en ik dacht echt loudness.Kan het me niet herinneren, lijkt me ook niet erg logisch trouwens
Titan draaide hem iig niet vs B-Front
Zany draaide hem ook als afsluiten in de FoS tour in de effenaar dit jaar.roberttt wrote:zany ook op black 2008 of 6Dakpan wrote:Titan is de enige die hem af en toe draait geloof ik.p-stylez wrote:waar heb ik hem dan gehoord haha. Ik heb hem ergens gehoord en dat weet ik zeker, en ik dacht echt loudness.
Wavolizer & Creators Project - Another Blackout, staat die er al tussenRik wrote:Had m der bij gezet
Is ook mijn nummer 1 van 2010, zo'n gruwelijke plaat. Zonde dat B-Front hem echt nooit draait. Another Blackout staat er ook al tussen Julius.Rik wrote:Wordt veel gestemd op scary noises.
Had m der bij gezet want heb m nog maar 1 of 2x live kunnen horen. Terwijl t mn nr 1 van 2010 is
YezzurVik wrote:Loudness is uitverkocht? Kan geen kaarten meer aanklikken.
b2s
Loudness is completely sold out! There will be no door sale.
en hij is verzondenKSwoosh wrote:shirt besteld door Berenburg
Kan tegenvallen, ik heb hem de 20ste besteld en pas gister binnen gehad.. Hoop dat het een uitzondering isBerenburg wrote:Mooi dan heb ik hem vast wel op tijd binnen. Nog een weekje
idd, Immortal wil ik echt nog is horen, compleet gestoord was diePierrePruuk wrote:Had bij de CO2 poll 2.17 en Immortal aangevraagd, staan ook nog best hoog nu
.....Ox_Ite wrote: (als mensen willen wel op foto willen en ze ook graag willen)
Snap je zelf de zin wel?Ox_Ite wrote: (als mensen willen wel op foto willen en ze ook graag willen)
Nope, spreadshirt is gewoon traag als de neten. Had een keer een shirt besteld, werd na 2 dagen 'verzonden'. Maar alsnog duurde het daarna nog 5 dagen voor ik hem hadjRn wrote:Kan tegenvallen, ik heb hem de 20ste besteld en pas gister binnen gehad.. Hoop dat het een uitzondering isBerenburg wrote:Mooi dan heb ik hem vast wel op tijd binnen. Nog een weekje