Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ik vond het een prima feest, maar zeker niet de beste Loudness, alleen al om de sfeer.

Er liepen echt veel mensen die er echt niets te zoeken hadden. Nou is dat opzich niet zo'n probleem tot ze zich volstoppen met (teveel) drugs en gaan lopen vervelen. 2 vechtpartijen en een hoop duw en getrek gezien tijdens het feest. Vraag me toch wel af of dit een van de gevolgen van YoS op de radio is. Mensen horen YoS, dat wordt hardstyle genoemd, zien daarna een reclame van een hardstyle feest en besluiten maar eens een kijkje te gaan nemen. Heb om half 12 al zat mensen gezien die totaal niet wisten wat ze met de muziek aanmoesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kippenvel bij dat filmpje van Formula, moet die ook nog eens live horen. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kippenvel bij dat filmpje van Formula, moet die ook nog eens live horen. (L)

Je was toch bij Titan op Thrillogy? :P (en nee dit keer geen grap)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Kippenvel bij dat filmpje van Formula, moet die ook nog eens live horen. (L)

Je was toch bij Titan op Thrillogy? :P (en nee dit keer geen grap)

Dat was toch Syndrome? :P En anders kan ik het me niet meer voor me halen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ook in nieuwe tracks te zien nu ;) Alleen is het geluid niet zo best zoals jullie horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dat was toch Syndrome? :P En anders kan ik het me niet meer voor me halen haha.

Ik dacht ook Formula, maar dat laat ik dan even aan Frijda over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Grootste Anti-climax was trouwens dat Blackburn afsloot met Goddamn Therafied, en dat daarna Kronos kwam en met deze plaat op kwam zetten. Man man heb me kapot gelachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh en die beveiliging van de Maassilo slaat ook echt helemaal nergens op hè, grootste amateuristische bende die je rond hebt lopen en aan het eind nog doodleuk om een fooi gaan staan bedelen. Het is verdomme geen tienerdisco.

Meerdere malen gestoord aan die mannen idd. Wanneer jij ergens rustig loopt beuken zij door je heen om op gewenste plaats van bestemming te komen. Moet jij ergens snel heen blokkeren ze ieder looppad... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beveiliging was inderdaad een lachertje. Ik kon gewoon met rugzak en al in 1x naar binnen lopen en ze hebben werkelijk niets gechecked. Had gemakkelijk 8 handgranaten en een uzi mee kunnen nemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Beveiliging was inderdaad een lachertje. Ik kon gewoon met rugzak en al in 1x naar binnen lopen en ze hebben werkelijk niets gechecked. Had gemakkelijk 8 handgranaten en een uzi mee kunnen nemen xd

Had dat dan ook gedaan verdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Rawbin schreef:
Beveiliging was inderdaad een lachertje. Ik kon gewoon met rugzak en al in 1x naar binnen lopen en ze hebben werkelijk niets gechecked. Had gemakkelijk 8 handgranaten en een uzi mee kunnen nemen xd

Had dat dan ook gedaan verdomme


Jij stond naast me toen ik net binnen was dus ik weet niet of jij veilig was geweest dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete :love: Wat een vent!

Jurheinen schreef:
Owh ja ook nog even on the side Dark Pact, ik en Davey dachten dat je nog een broekie was. Maar jij bent echt een beest haha

Haha true xd

Dat met verbazing naar elkaar kijken en lachen bij Delete was ook wel episch. Af en toe had ik ook geen idee waar ik het moest zoeken, ongelooflijk zieke set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Dat was toch Syndrome? :P En anders kan ik het me niet meer voor me halen haha.

Ik dacht ook Formula, maar dat laat ik dan even aan Frijda over.


Dat was toch wel Syndrome hoor :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Grootste Anti-climax was trouwens dat Blackburn afsloot met Goddamn Therafied, en dat daarna Kronos kwam en met deze plaat op kwam zetten. Man man heb me kapot gelachen

Want? Dat nr is heerlijk en is een eigen nr van hem, vrij logisch dat die dan daar mee start. Overigens heb ik wel is gekkere openingsnummers na een afsluitnr gehoord. misschien dat Blackburn dan eigenlijk een beetje te hard afsloot, als er nog mensen na hem stonden, zo kan je het ook zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Rawbin schreef:
Beveiliging was inderdaad een lachertje. Ik kon gewoon met rugzak en al in 1x naar binnen lopen en ze hebben werkelijk niets gechecked. Had gemakkelijk 8 handgranaten en een uzi mee kunnen nemen xd

Had dat dan ook gedaan verdomme


Had je dagjesmensen kunnen afschieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het trouwens wel jammer dat die 3e zaal helemaal aan het einde was en dus niet die onderste zaal. Die onderste zaal had daar qua sfeer perfect bij gepast imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
XtD schreef:
Ik vond het een prima feest, maar zeker niet de beste Loudness, alleen al om de sfeer.

Er liepen echt veel mensen die er echt niets te zoeken hadden. Nou is dat opzich niet zo'n probleem tot ze zich volstoppen met (teveel) drugs en gaan lopen vervelen. 2 vechtpartijen en een hoop duw en getrek gezien tijdens het feest. Vraag me toch wel af of dit een van de gevolgen van YoS op de radio is. Mensen horen YoS, dat wordt hardstyle genoemd, zien daarna een reclame van een hardstyle feest en besluiten maar eens een kijkje te gaan nemen. Heb om half 12 al zat mensen gezien die totaal niet wisten wat ze met de muziek aanmoesten.


Dat is meer te wijten aan de locatie, denk ik eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat mensen niets met de muziek kunnen ligt aan de lokatie? Juist...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Dat mensen niets met de muziek kunnen ligt aan de lokatie? Juist...

Rotterdam staat niet bekend om het meest kundige volk. Is al een tijdje bekend. Al zijn er natuurlijk uitzonderingen (dus Dakpan ea, niet direct geagiteerd reageren xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gebeurt natuurlijk overal maar op een normaal feest is niet het eerste nummer dat je hoort als je binnen komt Goddamn Therafied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jeff3rd schreef:
Dat mensen niets met de muziek kunnen ligt aan de lokatie? Juist...

Rotterdam staat niet bekend om het meest kundige volk. Is al een tijdje bekend. Al zijn er natuurlijk uitzonderingen (dus Dakpan ea, niet direct geagiteerd reageren xd )


Dit slaat dus echt nergens op :P kaartjes waren al ruim van te voren uitverkocht. Bovendien komen mensen vanuit heel het land en zelfs het buitenland. Het zijn gewoon weer de buitenlanders :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:31 
 
Hardtraxx Elite

Jeff3rd schreef:
Dat mensen niets met de muziek kunnen ligt aan de lokatie? Juist...


Kijk naar Intents wat voor kutvolk komt daar op af? Ligt wel degelijk aan de locatie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:32 
 
Hardtraxx Addict

En een klein stukje van Thera.
Weet iemand welk nummer dit is overigens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gebeurt natuurlijk overal maar op een normaal feest is niet het eerste nummer dat je hoort als je binnen komt Goddamn Therafied.



Als dat het 3e nummer is, dan weet je wat voor gigantische beuk avond je nog verder krijgt ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gebeurt natuurlijk overal maar op een normaal feest is niet het eerste nummer dat je hoort als je binnen komt Goddamn Therafied.



Als dat het 3e nummer is, dan weet je wat voor gigantische beuk avond je nog verder krijgt ;).

Ja wij wel, maar je begrijpt toch wel dat de meeste mensen die YoS achtige rotzooi verwachten daar niet heel blij van worden?
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten