Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 04:25 
 

zaterdag 8 december 2012
22:00
Maassilo
Rotterdam

Stage 00:01
B-Front & High Voltage
Alpha²
Phrantic [CH]
Degos & Re-Done
Frequencerz
Radical Redemption live
The Machine live [LIT]
MC Nolz

Stage 00:02
The Geminizers
D-Droned
Blackburn
Kronos [IT]
Dark Pact
X-Pander [FR]
MC Shizzler

Stage 00:03
Delete [AUS]
E-Force
Phuture Noize
Tartaros
Wavolizer [DK]
Deetox
MC Axys
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme, weer in de maassilo. Als ze het niet zo vol proppen als de vorige keer denk ik wel aanwezig, vond het geluid ook maar matig vorige keer. Klokgebouw was 10x beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Godverdomme, weer in de maassilo. Als ze het niet zo vol proppen als de vorige keer denk ik wel aanwezig, vond het geluid ook maar matig vorige keer. Klokgebouw was 10x beter

Dit dus, b2s heeft zeker wat goed te maken op de laatste editie in de Maassilo !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vetrouw der wel op dat het geluid nu wel in orde zal zijn, zeker wel weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even wachten op de rest van de namen. Hopen op Prefix & Density/ Wavo/ Titan/ Thera/ Chris One/ Sasha F/ The Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% zeker weer aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Frequencerz, Radical Redemption en Degos & Re-Done staan er sowieso.

Misschien weer aanwezig, jammer dat het weer in de Maassilo is. 3,5 uur reizen, enkel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probleem is inderdaad het vervoer, maarja als de lijn omhoog een beetje leuk is ga ik toch weer twijfelen :P

Ik hoop op Titan, Blackburn, Wavo, S&I, D&R, Zany (met of zonder B-Front), Phrantic... en wat zou het leuk zijn als Delete komt ofzo... :yay:

Maarja, de LU komt vanzelf wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Probleem is inderdaad het vervoer, maarja als de lijn omhoog een beetje leuk is ga ik toch weer twijfelen :P

Ik hoop op Titan, Blackburn, Wavo, S&I, D&R, Zany (met of zonder B-Front), Phrantic... en wat zou het leuk zijn als Delete komt ofzo... :yay:

Maarja, de LU komt vanzelf wel...

Blackburn? :huh: :huh: Die heeft niks te zoeken bij Loudness met de tracks die hij tot nu toe uit heeft gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness line-ups beginnen een beetje eenzijdig te worden, constant dezelfde namen. B2s mag wel weer eens wat verder kijken voor originelere namen. Dus hoop dat dat het geval is bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Blackburn? :huh: :huh: Die heeft niks te zoeken bij Loudness met de tracks die hij tot nu toe uit heeft gebracht.

Ik ben een 'In your what?!' fanboy... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Daveytl schreef:
Blackburn? :huh: :huh: Die heeft niks te zoeken bij Loudness met de tracks die hij tot nu toe uit heeft gebracht.

Ik ben een 'In your what?!' fanboy... :P

Dan neem ik aan dat je graag Phrantic ziet, want qua sounds zit daar weinig Blackburn bij volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zie ik ook heel erg graag ;) Zou leuk zijn als Phrantic in zaal 1 staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Delete gaat toch niet gebeuren, b2s laat artiesten die slechts bij een beperkt publiek bekend zijn echt niet overvliegen op hun kosten. Ik denk dat die gasten ook al zeer hard aan het twijfelen zijn om naar NL te komen, zoals Bioweapon destijds, om hier verder aan de weg te timmeren en hun sound zelf eens op feesten kunnen tentoon spreiden. Misschien wishfull thinking, maar als hardstyle als artiest zijnde helemaal je ding is, is NL natuurlijk the place to be.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Delete gaat toch niet gebeuren, b2s laat artiesten die slechts bij een beperkt publiek bekend zijn echt niet overvliegen op hun kosten. Ik denk dat die gasten ook al zeer hard aan het twijfelen zijn om naar NL te komen, zoals Bioweapon destijds, om hier verder aan de weg te timmeren en hun sound zelf eens op feesten kunnen tentoon spreiden. Misschien wishfull thinking, maar als hardstyle als artiest zijnde helemaal je ding is, is NL natuurlijk the place to be.


Dit is een raw hardstyle feest, Delete is raw hardstyle, denk dat de raw hardstyle liefhebbers deze artiest wel kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:10 
 

Optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Firetrap schreef:
Delete gaat toch niet gebeuren, b2s laat artiesten die slechts bij een beperkt publiek bekend zijn echt niet overvliegen op hun kosten. Ik denk dat die gasten ook al zeer hard aan het twijfelen zijn om naar NL te komen, zoals Bioweapon destijds, om hier verder aan de weg te timmeren en hun sound zelf eens op feesten kunnen tentoon spreiden. Misschien wishfull thinking, maar als hardstyle als artiest zijnde helemaal je ding is, is NL natuurlijk the place to be.


Dit is een raw hardstyle feest, Delete is raw hardstyle, denk dat de raw hardstyle liefhebbers deze artiest wel kennen.


Ik durf te beweren dat de helft van de bezoekers geen track van hem kan noemen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
El Mare schreef:
Firetrap schreef:
Delete gaat toch niet gebeuren, b2s laat artiesten die slechts bij een beperkt publiek bekend zijn echt niet overvliegen op hun kosten. Ik denk dat die gasten ook al zeer hard aan het twijfelen zijn om naar NL te komen, zoals Bioweapon destijds, om hier verder aan de weg te timmeren en hun sound zelf eens op feesten kunnen tentoon spreiden. Misschien wishfull thinking, maar als hardstyle als artiest zijnde helemaal je ding is, is NL natuurlijk the place to be.


Dit is een raw hardstyle feest, Delete is raw hardstyle, denk dat de raw hardstyle liefhebbers deze artiest wel kennen.


Ik durf te beweren dat de helft van de bezoekers geen track van hem kan noemen ;).


Zeg maar gerust driekwart hoor, misschien wel nog meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh beetje dillema. Diversiteit zal wel weer ver te zoeken zijn. Ik ga liever weer prspct denk ik. Is leuk voor een paar uurtjes maar niet meer en niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
vond het geluid ook maar matig vorige keer.

Hebben ze daarna ook beloofd wat aan te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Jurheinen schreef:
vond het geluid ook maar matig vorige keer.

Hebben ze daarna ook beloofd wat aan te doen!

Hebben we da niet vaak genoeg gehoord van organisaties? :P Vaak zeggen ze het, maar maken ze het niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Paling schreef:
Jurheinen schreef:
vond het geluid ook maar matig vorige keer.

Hebben ze daarna ook beloofd wat aan te doen!

Hebben we da niet vaak genoeg gehoord van organisaties? :P Vaak zeggen ze het, maar maken ze het niet waar.


Haha heb je gelijk in, maar we zullen zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekerheitje! Mits ik dan niet in Oostenrijk zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geluid was de vorige keer in de Maassilo in de tweede zaal echt kut. Even afwachten wat de line-up wordt anders wacht ik mooi tot de editie in het klokgebouw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijwel zeker aanwezig met Pete ^^
1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten