Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran

Blackburn schreef:
Wat een mega dik feest!! :D
Genoten van elke seconde (L)

Tot de volgende keer! :D

Ik ook zeker van jouw set genoten! Enne... The Outside Agency - Favorite Sin :D Lekker plaatje, toch Bart? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:22 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

vette intro xd

Nou leuk, hee hoo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:28 

Artiest

Mensen, het was onwerkelijk vet gewoon! De zaal ging helemaal los, heerlijk feest en ongekende sfeer die er hing!
Mijn tracklist van de avond:

01. The Beholder meets Zany - Midnight
02. Crypsis - Lost In The Mist
03. The Beholder meets Zany - Fear Reigns Today
04. Dark Pact - The Game
05. Vazard - Nothing
06. Titan - Remember Me
07. The Beholder & Digital Punk - A Dark Tomorrow
08. Crypsis - You Know
09. Dark Pact - Distorted Mind
10. Dark Pact - Black Death
11. Sasha F - New System
12. Genox - Diabolical Experiments
13. Vazard - Misbegotten
14. Zany meets The Beholder - Do You Want Heavy
15. Dark Pact - Death Machine
16. Dark Pact - Distorted Mind (Warface Remix)
17. Dark Pact - The Howl
18. Wildstylez & Activator ft. Niels Geusebroek - Year Of Wesker (Dark Pact's Loudness Special)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:33 

Hardtraxx Elite

Dark Pact schreef:
18. Wildstylez & Activator ft. Niels Geusebroek - Year Of Wesker (Dark Pact's Loudness Special)

Superjammer dat ik hier niet was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:42 

Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
Dark Pact schreef:

Superjammer dat ik hier niet was haha.

Heerlijk vond ik dat :D. Ik hoop echt dat hij meer boekingen krijgt, zo hoor hardstyle te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:49 

Hardtraxxer

Godverdomme wat een feest was dit zeg _O_

Hoogtepunt voor mij was toch echt de set van Delete, nog nooit zo vaak met een open mond gestaan en puur kippenvel bij tracks als Syndrome en Who I Really Am! (L)
Ook die Delete remix van Sasha-F-Hardstyle Matters was ongekend hard :love:
Sets van Thera, Blackburn, The Machine, stukje Deetox en Phrantic waren ook gewoon perfect! Geminizers helaas niet meegemaakt, maar als ik die tracklist zie was het een groot ramfestijn!!

Nu rustig bijkomen, leuk om weer een paar mensen te hebben gezien, tot de volgende keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:53 

Donateur

Wat een gekut joh tijdens B-Front en Radical, volgende keer gewoon een act in zaal 2/3 waar ook aardig wat mensen op afkomen want dit schiet gewoon echt niet op. Konden dit keer echt nergens een plekje vinden dus heel B-Front eigenlijk gemist..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

Kwam na E-Force iets later binnen bij BF & HV. Was toen echt gruwelijk druk. Na een kwartier ging het eigenlijk wel weer, plaats genoeg gehad. Vet dat ze Warface - Liberation draaiden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:56 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Wat een gekut joh tijdens B-Front en Radical, volgende keer gewoon een act in zaal 2/3 waar ook aardig wat mensen op afkomen want dit schiet gewoon echt niet op. Konden dit keer echt nergens een plekje vinden dus heel B-Front eigenlijk gemist..

Dit inderdaad ben weggegaan, maar toch later weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:01 

Hardtraxx Veteran

Werd idd gru-we-lijk gedraaid, helaas was het gewoon veel te druk en was het geluid in zaal 1 ook abominabel slecht bij vlagen. Over warmte hoor ik niet te klagen, heb het gehele feest m'n vest aangehouden xd

In het kort:

-+ B-Front & High Voltage (uitleg volgt)
-+ E-Force
+ Phrantic
+ Thera
+ The Machine
+ Degos & Re-Done
+ Wavolizer
+ Masker van Radical :worship: Focking vet
+ Arabika (eigenlijk waren 9/10 gedraaide platen een pluspunt waard, maar eervolle vermelding voor Arabika)
+++++++++ Delete

Nog wat uitgebreider:

Phrantic opende heerlijk, 1e set gelijk snoeihard draaien :P

E-Force begon heel sterk maar ik kreeg al vrij snel het grootste inkakmoment van de avond. Was er ff helemaal klaar mee, kei moe en mijn benen begonnen al pijn te doen.

B-Front & High Voltage was het geluid niet best. Gruwelijk groot pluspunt voor Arabika, ging moeilijk hard en was ook mijn track van het feest. Sleepwalker/ Mysterias/ Hard Bass trailer track/ Fearless 2012/ Bombs Away/ Everything Changes waren ook heerlijk. Fearless viel wel ietsjes tegen helaas, het kutte geluid en de drukte zorgden er voor dat ik niet optimaal kon genieten. Ook nog veel nieuwe tracks gehoord. Nieuwe B-Front & High Voltage viel tegen qua kicks, maar die screeches :loving:

The Machine kon ik niet op los gaan, maar was een vette set om goed te luisteren en om alles te volgen.
Before The Storm remix was geweldig. Melodie behouden en bij die vocals al meters kippenvel.
DKOT edit was echt jammer. Had er zo naar uitgekeken om die te horen.... het was misschien geen slechte edit, maar ik kon er niks mee.

En toen kwam Delete. Hij kwam, hij zag en hij overwon. WÁT..... EEN..... EINDBAAS!!!!
Laatste keer dat ik zo verbaasd was over het geweld dat Hardstyle soms kan zijn, was Thera @ Loudness 2011. Hele set kon ik mijn lach niet inhouden, wat was dit geweldig :worship:
Ging bizar hard. Kleine missertjes waren This is who I really Am en Hour of the Night. Eerstgenoemde kwam totaal niet door en HOTN vind ik een kuttrack.
Ik had ook totaaaal niet het gevoel dat het eentonig was.

Vervolgens bij Wavolizer blijven staan en ondertussen wilde ik erg graag ff kijken bij Radical aangezien ik al gehoord had dat hij met dat masker op zou treden. Ziekelijk vet masker :worship:
Wavo draaide ook tof, de hardstyle/ de tragere industrial/ crossbreed/ weet ik veel vond ik vet, maar dat gruwelijk snelle vond ik niks. 1 track van 300 bpm of zo die ik echt niks aan vond.

Degos & Re-Done waren ook gaaf, nog een half uur van meegemaakt en ging weer prima.

Thera als surprise act was ook een geweldige set. Twilight Zone :worship:
The Shadows was ook fuuuucking ziek. Hele set was weer gekkenhuis. Thera zou Thera niet zijn als hij de boel ff gepast afsluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:10 

Hardtraxx Crew

Ik ga hier een ding over zeggen:

DELETE :worship: :worship: :worship: :worship: Wat een geweld, by far de vetste set die ik de laatste paar jaar gehoord heb. Gru-we-lijk :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:11 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Wat draaide de machine eigenlijk? had hij veel mashups en wat deed hij aan zijn live-act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:12 

Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
Wout1997 schreef:
Wat draaide de machine eigenlijk? had hij veel mashups en wat deed hij aan zijn live-act?

Gaat je niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:14 

Donateur

Wout1997 schreef:
Wout1997 schreef:

Kan je niet slapen voordat je je vraag beantwoord hebt ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:14 

Hardtraxx Veteran

Overiges excuses voor alle tenen die ik gesmashed heb, was niet altijd even veel ruimte om los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:15 

Hardtraxx Addict

Jongens wat draaide the machine eigenlijk...? En wat deed hij aan zijn live act? Iemand die dit weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:16 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wout1997 schreef:
Wout1997 schreef:

Kan je niet slapen voordat je je vraag beantwoord hebt ofzo? :P

nee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:18 

Hardtraxx Veteran

The Machine, hehehe geweldig :worship: echt alleen maar edits, mashups, gekloot en andere dingen, sommige vond ik ook wel storend, beetje vage roll effecten hier en daar, maar het was heerlijk.. volgens mij zat er geen 1 standaard track in.. van alles was een edit/mashup/vocalmash/cut etc. Held!

Radical Redemption was ook gruwelijk! wel jammer dat hij zulke dikke hardstyle track maakt, en dat dan zjin hardcore tracks redelijke mainstream tracks zijn, maak die dan ook duister :)

pff wat een drukte en wat een hard geluid, echt een ongekende piep in me oren nu.. geen oordoppen bij me, dag oren.
Waren we eindelijk is ergens gaan staan waar niet echt een doorsteekroute is, loopt nog steeds iedereen voor je langs en door je heen. (he Gill :P)

Was wel een lache feesie, morgen uitgebreid verslag.
Heb trouwens Dakpan los zien gaan, wie had dat ooit verwacht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:26 

Donateur

Oh en die beveiliging van de Maassilo slaat ook echt helemaal nergens op hè, grootste amateuristische bende die je rond hebt lopen en aan het eind nog doodleuk om een fooi gaan staan bedelen. Het is verdomme geen tienerdisco.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Ben wel benieuwd naar de tracklist van Delete als die zo geweldig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:27 

Heerlijk genoten de hele avond lang! M'n batterij leek vroeg leeg te zijn, tot dat ik even adem ging happen bij The Geminizers. Hun pompte zoveel energie in m'n lichaam dat ik ik weer flink gas kon geven! Deze set was voor mij onverwachts de set van de avond! :thumbsup: Dit kwam overigens ook omdat je hier tenminste voldoende ruimte had! Ook ontzettend genoten van theracords + aanhang die lekker te keer gingen hier! Als ik nu terug denk is dit ook de enige set waar ik maximaal uit m'n plaat ben gegaan (kon gaan)!

Van B-Front & High Voltage had ik meer verwacht en in combinatie met de drukte was viel het toch lichtelijk tegen! The Machine was een lekker luister setje en ik heb ook heel erg genoten van Deetox en Degos & Re-Done! Ik had nog voldoende energie voor Thera, maar helaas de rest niet dus rond 6 uur naar huis gegaan!

Nog even staan buurten met een aantal artiesten, waar m'n gesprek met Deelete me het meeste is bij gebleven. Wat een ontzettend sympathieke kerel! Laat hem maar véél vaker geboekt worden in Nederland! Al met al een top avond gehad en met de editie in Eindhoven ben ik er bij deze ook 100% zeker bij :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:37 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Ben wel benieuwd naar de tracklist van Delete als die zo geweldig was.

Midnight, Arise (Zany & Beholder remix), The Hour of the Night, This is who I really am, Black is.., die nieuwe met Nutty T en Vazard, Who Wants This en dan nog voor de hand liggende tracks als Syndrome en Formula en al z'n nieuwere tracks ongeveer.
Is inderdaad erg symphatieke kerel.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:44 

Hardtraxx Veteran

Verslagje van mijn kant.

Feest begon helaas kut. Ik had eerst een verjaardag, daar ruim op tijd vertrokken om met de metro richting Maassilo te gaan. Kwam om 12:05 op het metro station Akkers aan om vervolgens te zien dat er geen metro's meer reden (normaal gaat de laatste rond 00:20...). Uiteindelijk een half uur naar het centrum gelopen om daar de bobbus te pakken. Die ging helaas pas om half 2. Vervolgens was het half 2 maar geen bobbus... Uiteindelijk in mn 1tje een Taxi gepakt voor 40 euro. Dikke domper dus :/

Kwam om 2 uur binnen tijdens B-Front & High Voltage. Tof dat ik de zaal binnen kwam lopen toen Mysterias net ingemixt werd, dat was wel een oppeppertje :D Verder was het niet heel veel boeiends, kan me er in ieder geval weinig van herinneren.

The Machine (LIVE) was nu aan de buurt. Een aantal toffe edits gehoord en ook eindelijk ADKOT gehoord (helaas wel een edit) en de remix van Before the Storm. Die was ook echt ontzettend dik! Jammer dat het geluid heel de set eigenlijk kut was. Achteraan hoorde je eigenlijk alleen maar een wall of bass.

Tijd voor Delete in zaal 3. Wilde graag weten hoe ontiegelijk hard te wel niet moest gaan en het ging dus ook echt ontiegelijk hard. Vooral Who I Really Am vond ik erg vet en de sfeer zat er ook goed in met dat nummer. :D Wel raar dat na al die beukers opeens tracks als HOTN en nog een wat zachtere (weet niet meer welke) plaat kwam. Was niet helemaal perfect qua opbouw dus. Erg vette nummers, maar ik vond 1,5 persoonlijk wat te lang. Op een gegeven moment vond ik het ook allemaal wat eentonig worden. Was dus toch niet helemaal wat ik er van had verwacht. Wel even nog een speciale vermelding voor Smasher remix, de tering xd die was wel ziekelijk dik!

Natuurlijk gelijk blijven hangen voor Wavolizer. Ik zei eerder dat hij aardig draaide, maar achteraf was dit toch ook wel een hele brute set. Zijn eigen tracks natuurlijk, The Strangers van TOA, maar ook oudere plaatjes als Strike Again 2004 :love:. Toppunt van deze set was uiteraard Demons (Promo Remix). Die kwam ook echt gewoon uit het niets :lol: echt flink naar de tering gegaan toen. Daarna nog 1 hc nummertje gehoord en naar zaal 1 vertrokken. Moet wel zeggen dat ik niet zo goed wist wat ik aan moest met die d&b achtige hardstyle, echt vaag om op los te gaan. Zat ook nog 1 of een ander nummer in met een stuk lager BPM, die vond ik maar wat raar en het tempo eruit halen.

Voor Degos & Re-Done naar zaal 1 natuurlijk! Nu 2x meegemaakt en was alle 2 de keren 1 van de beste sets van het feest. En wat waren ze weer goed. Niet heel de set meegemaakt, maar van wat ik heb gehoord uiteindelijk wel samen met Thera het beste van de avond. Kwam binnen lopen met Lomperkennie, 1 van mn favoriete plaatjes dit jaar. Gelijk doorgelopen naar voren en tot 7 uur helemaal vooraan bij de hekken los staan gaan. Geluid was daar ook zoals het moest zijn, keihard en zuiver. Wel een minpuntje voor F.E.A.R. die weer erg laat werd gedraaid. Op Wish ook al en ook met 2 setjes op internet, dus dat vond ik wel lichtelijk lame. Desondanks echt een meesterlijke set :worship:

Thera moest dus blijkbaar van 6 tot 7 nog. Dat kreeg ik dus ook echt pas om 05:45 door toen ik Thera tegen kwam en hij vertelde dat hij moest gaan omdat ie moest draaien xd Wel een erg aangename verassing natuurlijk. Kon de helft van de tracks niet eens (laatste tijd niet meer zo up-to-date qua releases), maar weet in ieder geval dat het allemaal snoeihard ging. En ook wederom weer heerlijk die energie die Pieter uitstraalt op dat Podium. Echt genieten!

Als ik het achteraf zo terug lees, was het eigenlijk toch wel een heel erg dik feest, vooral muziek gezien. Maar er waren toch een aantal puntjes waardoor het voor mij een stuk minder was dan de vorige edities.

+++ Degos & Re-Done
+++ Thera
++ Wavolizer
+ Delete
+ WC's, voor mijn gevoel helemaal niet zo druk en ook vrij schoon.

+- Geluid. Vooraan prima (zeker aan het einde van de avond), maar daarvoor was het echt af en toe om te janken. Wall of Bass die op je af kwam of geluid dat eigenlijk veel te zacht stond. Heb heel de avond m'n oordoppen uitgelaten.
+- Sfeer. Was soms echt een uitgestorven boeltje dat zowat iedereen in de zaal stil stond. En dan kwam er weer een nummertje waarbij iedereen los ging. Full-Time losgaan heb ik niet echt gezien.

- Mensen die zonder T-Shirt lopen
- Zo'n irritante kutspier bij Degos & Re-Done die zich constant er tussen liep te proppen om maar een nummer aan te vragen met der telefoon. Tyft ff lekker op of zo.
- Om 2 uur pas aan komen
- 40 euro voor een Taxi betalen waardoor je geen geld meer hebt om muntjes te halen. Heel de avond aan het water in de plee gezeten.
- Aangezien ik al wat bezopen was toen ik richting de Maassilo wilde en vervolgens dus zo lang heb moeten wachten voordat ik er was, was ik alweer nuchter binnen. Zat er eigenlijk toen al een beetje doorheen. Poten deden echt al ontiegelijk pijn van al het lopen.

Maarja, uiteindelijk een aantal zeer mooie momenten gehad waardoor dit toch een erg lekker feestje was! Helaas niet heel veel members tegen gekomen. Wel Almighty leren kennen (Heerlijke knuffel gaf je mij :worship: ), 24-Kitchen boi Marijn, OKE? En volgens mij Nemesis dan ook nog. Verder zou ik het niet meer weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

Ook nog even een dikke plus-punt voor Phrantic trouwens. Denk wel de hardste opener ooit!
Owh ja ook nog even on the side Dark Pact, ik en Davey dachten dat je nog een broekie was. Maar jij bent echt een beest haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:54 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het een prima feest, maar zeker niet de beste Loudness, alleen al om de sfeer.

Prima setjes gehoord van Phrantic, B-Front & High Voltage, Wavolizer en Delete. Helaas heeft b2s het ruimtelijk inzicht van een stel konijnen, want de drukte was op sommige momenten echt bizar. Ook vond ik verder de sfeer niet echt interessant.

Prima, maar voor mij even niet een geweldige Loudness..
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten