Verslagje van mijn kant.
Feest begon helaas kut. Ik had eerst een verjaardag, daar ruim op tijd vertrokken om met de metro richting Maassilo te gaan. Kwam om 12:05 op het metro station Akkers aan om vervolgens te zien dat er geen metro's meer reden (normaal gaat de laatste rond 00:20...). Uiteindelijk een half uur naar het centrum gelopen om daar de bobbus te pakken. Die ging helaas pas om half 2. Vervolgens was het half 2 maar geen bobbus... Uiteindelijk in mn 1tje een Taxi gepakt voor 40 euro. Dikke domper dus
Kwam om 2 uur binnen tijdens
B-Front & High Voltage. Tof dat ik de zaal binnen kwam lopen toen Mysterias net ingemixt werd, dat was wel een oppeppertje

Verder was het niet heel veel boeiends, kan me er in ieder geval weinig van herinneren.
The Machine (LIVE) was nu aan de buurt. Een aantal toffe edits gehoord en ook eindelijk ADKOT gehoord (helaas wel een edit) en de remix van Before the Storm. Die was ook echt ontzettend dik! Jammer dat het geluid heel de set eigenlijk kut was. Achteraan hoorde je eigenlijk alleen maar een wall of bass.
Tijd voor
Delete in zaal 3. Wilde graag weten hoe ontiegelijk hard te wel niet moest gaan en het ging dus ook echt ontiegelijk hard. Vooral Who I Really Am vond ik erg vet en de sfeer zat er ook goed in met dat nummer.

Wel raar dat na al die beukers opeens tracks als HOTN en nog een wat zachtere (weet niet meer welke) plaat kwam. Was niet helemaal perfect qua opbouw dus. Erg vette nummers, maar ik vond 1,5 persoonlijk wat te lang. Op een gegeven moment vond ik het ook allemaal wat eentonig worden. Was dus toch niet helemaal wat ik er van had verwacht. Wel even nog een speciale vermelding voor Smasher remix, de tering

die was wel ziekelijk dik!
Natuurlijk gelijk blijven hangen voor
Wavolizer. Ik zei eerder dat hij aardig draaide, maar achteraf was dit toch ook wel een hele brute set. Zijn eigen tracks natuurlijk, The Strangers van TOA, maar ook oudere plaatjes als Strike Again 2004

. Toppunt van deze set was uiteraard Demons (Promo Remix). Die kwam ook echt gewoon uit het niets

echt flink naar de tering gegaan toen. Daarna nog 1 hc nummertje gehoord en naar zaal 1 vertrokken. Moet wel zeggen dat ik niet zo goed wist wat ik aan moest met die d&b achtige hardstyle, echt vaag om op los te gaan. Zat ook nog 1 of een ander nummer in met een stuk lager BPM, die vond ik maar wat raar en het tempo eruit halen.
Voor Degos & Re-Done naar zaal 1 natuurlijk! Nu 2x meegemaakt en was alle 2 de keren 1 van de beste sets van het feest. En wat waren ze weer goed. Niet heel de set meegemaakt, maar van wat ik heb gehoord uiteindelijk wel samen met Thera het beste van de avond. Kwam binnen lopen met Lomperkennie, 1 van mn favoriete plaatjes dit jaar. Gelijk doorgelopen naar voren en tot 7 uur helemaal vooraan bij de hekken los staan gaan. Geluid was daar ook zoals het moest zijn, keihard en zuiver. Wel een minpuntje voor F.E.A.R. die weer erg laat werd gedraaid. Op Wish ook al en ook met 2 setjes op internet, dus dat vond ik wel lichtelijk lame. Desondanks echt een meesterlijke set
Thera moest dus blijkbaar van 6 tot 7 nog. Dat kreeg ik dus ook echt pas om 05:45 door toen ik Thera tegen kwam en hij vertelde dat hij moest gaan omdat ie moest draaien

Wel een erg aangename verassing natuurlijk. Kon de helft van de tracks niet eens (laatste tijd niet meer zo up-to-date qua releases), maar weet in ieder geval dat het allemaal snoeihard ging. En ook wederom weer heerlijk die energie die Pieter uitstraalt op dat Podium. Echt genieten!
Als ik het achteraf zo terug lees, was het eigenlijk toch wel een heel erg dik feest, vooral muziek gezien. Maar er waren toch een aantal puntjes waardoor het voor mij een stuk minder was dan de vorige edities.
+++ Degos & Re-Done
+++ Thera
++ Wavolizer
+ Delete
+ WC's, voor mijn gevoel helemaal niet zo druk en ook vrij schoon.
+- Geluid. Vooraan prima (zeker aan het einde van de avond), maar daarvoor was het echt af en toe om te janken. Wall of Bass die op je af kwam of geluid dat eigenlijk veel te zacht stond. Heb heel de avond m'n oordoppen uitgelaten.
+- Sfeer. Was soms echt een uitgestorven boeltje dat zowat iedereen in de zaal stil stond. En dan kwam er weer een nummertje waarbij iedereen los ging. Full-Time losgaan heb ik niet echt gezien.
- Mensen die zonder T-Shirt lopen
- Zo'n irritante kutspier bij Degos & Re-Done die zich constant er tussen liep te proppen om maar een nummer aan te vragen met der telefoon. Tyft ff lekker op of zo.
- Om 2 uur pas aan komen
- 40 euro voor een Taxi betalen waardoor je geen geld meer hebt om muntjes te halen. Heel de avond aan het water in de plee gezeten.
- Aangezien ik al wat bezopen was toen ik richting de Maassilo wilde en vervolgens dus zo lang heb moeten wachten voordat ik er was, was ik alweer nuchter binnen. Zat er eigenlijk toen al een beetje doorheen. Poten deden echt al ontiegelijk pijn van al het lopen.
Maarja, uiteindelijk een aantal zeer mooie momenten gehad waardoor dit toch een erg lekker feestje was! Helaas niet heel veel members tegen gekomen. Wel Almighty leren kennen (Heerlijke knuffel gaf je mij

), 24-Kitchen boi Marijn, OKE? En volgens mij Nemesis dan ook nog. Verder zou ik het niet meer weten