Tsja, Loudness blijft een geweldig feest, al is het alleen al op muzikaal gebied

Samen met Klos, Moto, Mocambo en Mandy (en nog een paar ladies) om half 8 vertrokken. Niks aan het handje op de weg dus lekker om kwart over tien binnen, en dan bij de kluisjes The Scene horen, nou de toon was voor mij meteen al gezet. De locatie helemaal veranderd voor m'n gevoel, andere ingang, extra area, ziek grote lounge (die erg leuk aangekleed was!) en in tegenstelling tot de vorige keer wél goed geluid, met name in zaal 3.
Nouja, bij binnenkomst dus even bij
Phrantic geweest, die voor een opener echt gestoord hard draaide. Veel van z'n eigen werk langs gekomen, waar ik sowieso erg fan van ben, en daarbij nog veel andere vette platen. Contact is ook wel echt heerlijk zeg. Nouja, even hallo zeggen tegen iedereen. Wat me zelf wel op viel, was dat als ik helemaal in het begin om me heen keek, ik zo'n beetje iedereen kende

. Wat ook nog wel een vreemde gewaarwording is, is dat in het begin de grote zaal heel klein lijkt, en als ie dan vol staat (bij B-Front), lijkt het wel een gigantische hal

.
Nouja, na Phrantic kwam er dus dat uur waar ik van tevoren niet zoveel verwachtingen van had. Alpha Twins opende met The New Shit en dat was wel even lachen. Toen maar even naar zaal 3 gelopen om bij
E-Force te kijken. Die overigens best aardig opende! Psychedelic Trip, Face Me, Masterclass en Dark Emotions staan me nog bij. Allemaal aardige plaatjes en het was even gezellig bij de club uit Aalten.
Toen om half 1 naar
Blackburn gelopen. Hier had ik op zich niet heel veel van verwacht, nou dat viel dan dus weer alles mee. Wel een beetje teveel bass hier had ik het idee. Voelde soms alsof m'n oordoppen eruit trilden

en bij tracks als Help Help is dat wel dodelijk haha. Hier gebleven tot In Your What om vervolgens iedereen kwijt te raken en 5 min later Sainen tegen te komen. Even naar B-Front kijken waar de rest is.
Nou,
B-Front & High Voltage had ik gauw gezien. 10 min/kwartiertje gestaan maar was echt veeeeels te druk. Wat een mierennest

. Best lekkere tracks gehoord maar was zo druk dat we maar weer teruggegaan zijn naar Blackburn waar we Rik weer tegen kwamen. Die Blackburn even keihard afsluiten, Rik zei al, je zal maar na hem moeten draaien

.
Toen even kijken bij
Tartaros wat op zich niet heel bijzonder was. Voice of Conscience was wel even leuk. Heb niet zoveel met zijn eigen werk dus dat was een beetje zo-zo.
Toen om 2 uur naar
Deetox gegaan, die echt gruwelijk draaide. Alleen Wesker viel een beetje tegen. Zijn tot Motion gebleven en wat ze tot zover had gedraaid was echt gruwelijk vet. Zoals Daan al zei, Prozaxx

(zei toch dat het een prophet plaat was juul

) heel vet. Die oude sound gaat zoo hard.
Nja, zoals gezegd zijn we 'm na Motion gepeerd om bij
The Machine te kijken. De verwachtingen lagen hoog, maar vond de eerste helft toch wel wat tegenvallen. Had eigenlijk gehoopt op nog wat meer oudere tracks en dan vooral stiekem Renaissance. Het geluid was ook wel een kleine domper, maar er was e.e.a. kapot had ik begrepen. State of Your Mind en de laatste 3 platen waren wel echt ziek. Sfeertje was ook leuk, bij ons iig, vond de rest van de zaal een beetje tam eigenlijk, maar dat zal er waarschijnlijk ook aan liggen dat hij minder bekend is.
Na The Machine was het tijd voor de zieke combo Delete - Wavo. Eerst anderhalf uur
Delete wat voor mij de set van de avond werd. Geluid was super en wat een fuuucking vette platen zijn dat toch. Formula en Smasher remix gemist, maar kon er niet zo mee zitten want de rest was gewoon awesome. Hardstyle Matters remix en Party People

.
Toen lekker blijven staan voor
Wavolizer, waar ik ook erg naar uitkeek van tevoren. Het hardstyle gedeelte was echt heeeerlijk. Daarna de industrial wat ook errrug vet was, maar doe mij toch maar liever hardstyle. De laatste paar platen kon ik niks mee. The Wandering Mind was dan wel weer genieten. Opeens dat trage en die harde kicks

super. Na een halfuurtje trommelen door naar zaal 1.
Want daar waren
Degos & Re-Done bezig. Ik vind het altijd zo nice om hun te zien draaien. Plezier spat er van af

. Nog een aantal heerlijke tracks gehoord, How Low Can You Go, Rawness, en Disk Warrior

. Oja, en nog een of andere vage plaat met harde kicks, geen probleem

.
Toen nog heel even blijven staan voor de afsluiter
Thera. Zat er inmiddels wel flink doorheen, maar van die episch goeie platen krijg je wel weer energie. Openen met X2X (trommelen

) en verder ook weer een paar dikke tracks gehoord. Troll Face vond ik eigenlijk nog het vetst. Na een half uurtje ongeveer zaten we er allemaal wel zo'n beetje doorheen en besloten we om noar huus te goan. Geweldig feest gehad

Marijn
