Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
En een klein stukje van Thera.
Weet iemand welk nummer dit is overigens?

Brooklyn Bounce - X2X (Deepack rmx)

Heb ik 2x gehoord zelfs! :D

EDIT: dat wil zeggen, het eerste nummer, daarna draait hij Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Unofficial Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Wavolizer
Here's the tracklist from last night, or at least what I remember of it :) I hope you enjoyed it!:

1. DJ Thera - The Breaking Point
2. Wavolizer ft. Yuna-x - Retaliation
3. Hard'Onez - Weapons of Mass Distortion
4. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
5. Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
6. Gangnam Style/Midnight "Too Easy To Be A DJ Tool"
7. Chris One - Revelations
8. The Outside Agency - The Wandering Mind
9. Donkey Rollers - Strike Again 2004
10. Wavolizer - Done
11. Mindustries - The Arrival
12. Wavolizer - Debt of Blood
13. Wavolizer - The Chief
14. The Outside Agency - The Strangers
15. Wavolizer - Excitement Initiated
16. G-Shock - Demons (DJ Promo Mix)
17. Wavolizer - Quietly
18. SPL - Lost Frequency
19. Tymon - Desolation (Incl. Landscapers - Battle AXE intro)
20. The Outside Agency & Peter Kurten & Katharsys - Favorite Sin
21. Deathmachine - From The Darkness
22. The Outside Agency - Flux Capacitor
23. The Outside Agency - End Boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Favorite Sin, wat heb ik me daar op vermaakt samen met Jurriën :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:50 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Strep schreef:
En een klein stukje van Thera.
Weet iemand welk nummer dit is overigens?

Brooklyn Bounce - X2X (Deepack rmx)

Heb ik 2x gehoord zelfs! :D

EDIT: dat wil zeggen, het eerste nummer, daarna draait hij Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Unofficial Remix)

Ik bedoelde het eerste nummer ;), thanks! Vind de vlottere versie in Thera's set toch wat fijner haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat een dwaas mij onderuit getrapt had waardoor ik door mijn enkel ging heb ik mij uitstekend vermaakt! Loudness was geweldig! Hier kun je mijn verslag lezen : https://partyflock.nl/report/12821:Loudness.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi momentje was ook dat de originele Afflictive - Breadstick werd gedraaid :worship: Op het moment dat die ingemixt werd stond ik op de plee. Gelijk een knoop in m'n schwanz gelegd en als een mongool die zaal in gerend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Mooi momentje was ook dat de originele Afflictive - Breadstick werd gedraaid :worship: Op het moment dat die ingemixt werd stond ik op de plee. Gelijk een knoop in m'n schwanz gelegd en als een mongool die zaal in gerend xd

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blackburn schreef:
16. Geck-o & Wavolizer - Punk!

Dat was wel epic vet dat je die draaide :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Citaat:
Wavolizer
Here's the tracklist from last night, or at least what I remember of it :) I hope you enjoyed it!:

1. DJ Thera - The Breaking Point
2. Wavolizer ft. Yuna-x - Retaliation
3. Hard'Onez - Weapons of Mass Distortion
4. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
5. Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
6. Gangnam Style/Midnight "Too Easy To Be A DJ Tool"
7. Chris One - Revelations
8. The Outside Agency - The Wandering Mind
9. Donkey Rollers - Strike Again 2004
10. Wavolizer - Done
11. Mindustries - The Arrival
12. Wavolizer - Debt of Blood
13. Wavolizer - The Chief
14. The Outside Agency - The Strangers
15. Wavolizer - Excitement Initiated
16. G-Shock - Demons (DJ Promo Mix)
17. Wavolizer - Quietly
18. SPL - Lost Frequency
19. Tymon - Desolation (Incl. Landscapers - Battle AXE intro)
20. The Outside Agency & Peter Kurten & Katharsys - Favorite Sin
21. Deathmachine - From The Darkness
22. The Outside Agency - Flux Capacitor
23. The Outside Agency - End Boss

Wat een TL! :worship: Hopelijk komt ie nog online. Ik zou helemaal gek worden als ik G-Shock Demons erin hoor knallen. Jeugdsentiment uit mijn hardcoretijd. :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:40 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Oh en die beveiliging van de Maassilo slaat ook echt helemaal nergens op hè, grootste amateuristische bende die je rond hebt lopen en aan het eind nog doodleuk om een fooi gaan staan bedelen. Het is verdomme geen tienerdisco.

Was de vorige x ook al, toen kon ik zo doorlopen. En dat terwijl er de week ervoor nog een steekpartij was geweest >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde ook van alle kanten mensen ineens dingen als 'DEMOOOOONS' 'JAAAAAAAA' roepen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, Loudness blijft een geweldig feest, al is het alleen al op muzikaal gebied :)

Samen met Klos, Moto, Mocambo en Mandy (en nog een paar ladies) om half 8 vertrokken. Niks aan het handje op de weg dus lekker om kwart over tien binnen, en dan bij de kluisjes The Scene horen, nou de toon was voor mij meteen al gezet. De locatie helemaal veranderd voor m'n gevoel, andere ingang, extra area, ziek grote lounge (die erg leuk aangekleed was!) en in tegenstelling tot de vorige keer wél goed geluid, met name in zaal 3.

Nouja, bij binnenkomst dus even bij Phrantic geweest, die voor een opener echt gestoord hard draaide. Veel van z'n eigen werk langs gekomen, waar ik sowieso erg fan van ben, en daarbij nog veel andere vette platen. Contact is ook wel echt heerlijk zeg. Nouja, even hallo zeggen tegen iedereen. Wat me zelf wel op viel, was dat als ik helemaal in het begin om me heen keek, ik zo'n beetje iedereen kende ^^ . Wat ook nog wel een vreemde gewaarwording is, is dat in het begin de grote zaal heel klein lijkt, en als ie dan vol staat (bij B-Front), lijkt het wel een gigantische hal :P .

Nouja, na Phrantic kwam er dus dat uur waar ik van tevoren niet zoveel verwachtingen van had. Alpha Twins opende met The New Shit en dat was wel even lachen. Toen maar even naar zaal 3 gelopen om bij E-Force te kijken. Die overigens best aardig opende! Psychedelic Trip, Face Me, Masterclass en Dark Emotions staan me nog bij. Allemaal aardige plaatjes en het was even gezellig bij de club uit Aalten.

Toen om half 1 naar Blackburn gelopen. Hier had ik op zich niet heel veel van verwacht, nou dat viel dan dus weer alles mee. Wel een beetje teveel bass hier had ik het idee. Voelde soms alsof m'n oordoppen eruit trilden xd en bij tracks als Help Help is dat wel dodelijk haha. Hier gebleven tot In Your What om vervolgens iedereen kwijt te raken en 5 min later Sainen tegen te komen. Even naar B-Front kijken waar de rest is.

Nou, B-Front & High Voltage had ik gauw gezien. 10 min/kwartiertje gestaan maar was echt veeeeels te druk. Wat een mierennest :( . Best lekkere tracks gehoord maar was zo druk dat we maar weer teruggegaan zijn naar Blackburn waar we Rik weer tegen kwamen. Die Blackburn even keihard afsluiten, Rik zei al, je zal maar na hem moeten draaien :P .

Toen even kijken bij Tartaros wat op zich niet heel bijzonder was. Voice of Conscience was wel even leuk. Heb niet zoveel met zijn eigen werk dus dat was een beetje zo-zo.

Toen om 2 uur naar Deetox gegaan, die echt gruwelijk draaide. Alleen Wesker viel een beetje tegen. Zijn tot Motion gebleven en wat ze tot zover had gedraaid was echt gruwelijk vet. Zoals Daan al zei, Prozaxx :worship: (zei toch dat het een prophet plaat was juul :P) heel vet. Die oude sound gaat zoo hard.

Nja, zoals gezegd zijn we 'm na Motion gepeerd om bij The Machine te kijken. De verwachtingen lagen hoog, maar vond de eerste helft toch wel wat tegenvallen. Had eigenlijk gehoopt op nog wat meer oudere tracks en dan vooral stiekem Renaissance. Het geluid was ook wel een kleine domper, maar er was e.e.a. kapot had ik begrepen. State of Your Mind en de laatste 3 platen waren wel echt ziek. Sfeertje was ook leuk, bij ons iig, vond de rest van de zaal een beetje tam eigenlijk, maar dat zal er waarschijnlijk ook aan liggen dat hij minder bekend is.

Na The Machine was het tijd voor de zieke combo Delete - Wavo. Eerst anderhalf uur Delete wat voor mij de set van de avond werd. Geluid was super en wat een fuuucking vette platen zijn dat toch. Formula en Smasher remix gemist, maar kon er niet zo mee zitten want de rest was gewoon awesome. Hardstyle Matters remix en Party People (L) .

Toen lekker blijven staan voor Wavolizer, waar ik ook erg naar uitkeek van tevoren. Het hardstyle gedeelte was echt heeeerlijk. Daarna de industrial wat ook errrug vet was, maar doe mij toch maar liever hardstyle. De laatste paar platen kon ik niks mee. The Wandering Mind was dan wel weer genieten. Opeens dat trage en die harde kicks :love: super. Na een halfuurtje trommelen door naar zaal 1.

Want daar waren Degos & Re-Done bezig. Ik vind het altijd zo nice om hun te zien draaien. Plezier spat er van af ^^ . Nog een aantal heerlijke tracks gehoord, How Low Can You Go, Rawness, en Disk Warrior :love: . Oja, en nog een of andere vage plaat met harde kicks, geen probleem :P .

Toen nog heel even blijven staan voor de afsluiter Thera. Zat er inmiddels wel flink doorheen, maar van die episch goeie platen krijg je wel weer energie. Openen met X2X (trommelen :love: ) en verder ook weer een paar dikke tracks gehoord. Troll Face vond ik eigenlijk nog het vetst. Na een half uurtje ongeveer zaten we er allemaal wel zo'n beetje doorheen en besloten we om noar huus te goan. Geweldig feest gehad :)

Marijn (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

Mocambo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oh en die beveiliging van de Maassilo slaat ook echt helemaal nergens op hè, grootste amateuristische bende die je rond hebt lopen en aan het eind nog doodleuk om een fooi gaan staan bedelen. Het is verdomme geen tienerdisco.

Was de vorige x ook al, toen kon ik zo doorlopen. En dat terwijl er de week ervoor nog een steekpartij was geweest >.<


hey tomac
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 01:46 
 
Hardtraxx Newbie

E-force
http://youtu.be/x2sd_aUe6eU
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete:
Here's my tracklist from Loudness! (Order might not be 100%)

01. Vazard & Delete - Let's Get Weird
02. Nutty T vs Vazard & Delete - The Reaper
03. Dj Thera ft Mc Nolz - Don't Back Down
04. Delete - Formula (2012 Edit)
05. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
06. Main Concern - Last Resort
07. Vazard & Delete - Exist
08. Alpha Twins - The Dark Side (Darker Mix)
09. Delete - Advanced Technology (The Strangerz Remix)
10. Genox - Black is...
11. The Prophet feat Deepack - Stampuhh!! (Beholder & Max Enforcer Remix)
12. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany remix)
13. Prime Suspects - Biblical vs Enigmato - Insane MFKS (Prime Suspects Remix) (Mashup)
14. Dark Pact - Distorted Mind (Warface Remix)
15. Digital Punk - Creatures of the Dark Symphony (Delete's Mashup)
16. Sasha F - Hardstyle Matters (Delete Remix)
17. Delete - Syndrome
18. Vazard - Who I Really Am
19. DJ Rob - Party People
20. Zany meets The Beholder - Who Wants This
21. Hardstyle Mafia - Raw Resistance vs Can't Get You Back (Mashup)
22. Vazard - Misbegotten
23. Solutio & the I's - 2.17
24. Titan - The Hour Of The Night
25. Delete - Proximity to Extinction
26. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 07:39 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Favorite Sin, wat heb ik me daar op vermaakt samen met Jurriën :lol:

Haha, wat een vertiefte plaat is dat zeg. Ging helemaal nergens over
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was Disk Warrior alweer vergeten. Die was ook echt genieten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jeff3rd schreef:
Dat mensen niets met de muziek kunnen ligt aan de lokatie? Juist...

Rotterdam staat niet bekend om het meest kundige volk. Is al een tijdje bekend. Al zijn er natuurlijk uitzonderingen (dus Dakpan ea, niet direct geagiteerd reageren xd )


:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 09:36 
 

Voor thuis vind ik industrial wel lekker om te horen, maar live moet dat geweldig zijn. Ik vraag me dan af: hoe gaan mensen los op die muziek. Zie je mensen hakken of wat? Als je de nummers niet kent moet je af en toe wel het ritmegevoel van een gestoorde hebben. Het is soms geen constante beat zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

P-Stylez wist er iig geen raad mee. :lol: Leek wel of je de robot wilde doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

enige minpunt was vanaf het begin dat de bass in zaal 2 veel te veel aanwezig was, ik kon 'm horen als ik achter in zaal 1 stond :s
maarja zaal 3 was gewoon het best! had verwacht dat B-Front & High Voltage samen met The Machine Live de acts van de avond werden en Delete toch wat minder maar nee hoor Delete beste van de avond en daarna wavolizer :worship: :worship: :worship:
The Arrival ging zo tering tyfus hard :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Voor thuis vind ik industrial wel lekker om te horen, maar live moet dat geweldig zijn. Ik vraag me dan af: hoe gaan mensen los op die muziek. Zie je mensen hakken of wat? Als je de nummers niet kent moet je af en toe wel het ritmegevoel van een gestoorde hebben. Het is soms geen constante beat zeg maar.

Ga naar een Club r_AW of een PRSPCT (deze editie heeft dan niet superveel echt industrial, maar toch. En dat ritme rol je snel genoeg wel in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima feest gehad, waren helaas later dan verwacht aangekomen (iets voor 1-en). Gelijk naar B-Front gegaan waar t veeeels te druk was dus maar snel naar zaal 2 voor Blackburn gegaan, had goeie set met wat leuke en mindere platen maar was goed om in te komen. Daarna door naar Deetox want zaal 1 had ik al opgegeven, en zeker geen spijt van gehad, wat een beesten set :thumbsup: verder de hele avond hier gebleven, Delete heeft aan alle verwachtingen voldaan, wat een platen, eigen (label)platen en andere trackkeuze was geniete (alleen hour of the night beetje misplaatst rond die tijd). Wavolizer begon ook sterk, crossbreed shit kwam alleen iets te snel naar mijn mening. Daarna helaas naar huis gegaan aangezien een maatje door ze enkel was gegaan. Kortom, kort maar krachtig feestje, was een prima editie maar niet de beste. Misde om een of andere reden ook iets, wat weet ik niet precies maar iig iets waardoor ik er (ondanks dat ik wel redelijk los ging) niet helemaal in kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 11:39 
 
Hardtraxx Elite

Grozny schreef:
Delete:
Here's my tracklist from Loudness! (Order might not be 100%)

01. Vazard & Delete - Let's Get Weird
02. Nutty T vs Vazard & Delete - The Reaper
03. Dj Thera ft Mc Nolz - Don't Back Down
04. Delete - Formula (2012 Edit)
05. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
06. Main Concern - Last Resort
07. Vazard & Delete - Exist
08. Alpha Twins - The Dark Side (Darker Mix)
09. Delete - Advanced Technology (The Strangerz Remix)
10. Genox - Black is...
11. The Prophet feat Deepack - Stampuhh!! (Beholder & Max Enforcer Remix)
12. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany remix)
13. Prime Suspects - Biblical vs Enigmato - Insane MFKS (Prime Suspects Remix) (Mashup)
14. Dark Pact - Distorted Mind (Warface Remix)
15. Digital Punk - Creatures of the Dark Symphony (Delete's Mashup)
16. Sasha F - Hardstyle Matters (Delete Remix)
17. Delete - Syndrome
18. Vazard - Who I Really Am
19. DJ Rob - Party People
20. Zany meets The Beholder - Who Wants This
21. Hardstyle Mafia - Raw Resistance vs Can't Get You Back (Mashup)
22. Vazard - Misbegotten
23. Solutio & the I's - 2.17
24. Titan - The Hour Of The Night
25. Delete - Proximity to Extinction
26. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)


Genieten was het! :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Mocambo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oh en die beveiliging van de Maassilo slaat ook echt helemaal nergens op hè, grootste amateuristische bende die je rond hebt lopen en aan het eind nog doodleuk om een fooi gaan staan bedelen. Het is verdomme geen tienerdisco.

Was de vorige x ook al, toen kon ik zo doorlopen. En dat terwijl er de week ervoor nog een steekpartij was geweest >.<


hey tomac

?
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten