Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker niet de beste editie maar een prima feestje gefeest. Deze editie had een paar 'hoogtepunten en een paar dieptepunten'. Ik zal de volgende keer 2 keer nadenken voordat ik weer naar de Maassilo ga. Het geluid is soms gewoon niet te harde. Ook heb ik voor m'n gevoel dat ik een beetje uitgekeken ben op hardstyle en dan wel 'raw' hardstyle. Delete ging voor mij nergens over. Ik heb zwaar genoten van The Machine, the geminizers en E-Force en de rest kan ik allemaal niet herinneren. De oudere nummers gaan er ook als koek.

Ik kijk nu al uit naar het Klokgebouw i.v.m. het goede geluid daar.

Ik heb ook een aantal artiesten gesproken die bevestigt hebben dat er een april editie komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:56 
 
Hardtraxxer

Nondeju wat een dikke party! :bomb:

Met veel mensen/hardtraxxers staan ouwe hoeren, was weer een gezellige avond! :beer:
Iedereen bedankt die in area 2 de bass durfden te trotseren tijdens onze set, sjezus wat een geweld daar!
Special shout out naar Gill, wat een survivor :D

Hier de tl van gisteravond!

1. The Geminizers - Screechtrack
2. Digital Punk - Burn (B-Front Remix)
3. T.A.T. - Track Addicted (Zatox Version)
4. The R3belz - Dooms Day / Disturbia (mash)
5. Adaro - The Haunter of the Dark
6. Slim Shore & B-Front - Scary Noises
7. Donkey Rollers - Justice 4 All
8. Phuture Noize - Extend
9. Deepack vs Luna - Kick This Mutha
10. Titan - Nightmare
11. Rushtex - Chainsaw Massacre
12. The R3belz - Bionicle
13. The Geminizers - Amongst Monsters
14. Luna & E-Force - Shade of the Night
15. DHHD - Funky Shit (Deepack Remix)
16. Amnesys - The Purest
17. Crypsis - Strike
18. The Geminizers - Out of Control
19. Zatox - Wishmaster
20. Sasha F - Hardstyle Matters
21. Crypsis - Jealousy (Zero Vison Remix)
22. Chris One - Revelations
23. The Beholder & Zany - Midnight
24. Solutio & The I's - 2.17
25. Radical Redemption - The Black Demon
26. Chris One - Loudness Tool
27. Wavolizer & Dj Thera - Done with my Stash
28. Delete - Syndrome
29. Vazard - Who I Really Am
30. Kodex - Loudness Tool
31. The Machine & Chris One - Different Kind of Therapy
32. Negative A - White Fluids of DNA
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine die godverdomde edits van hem. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship:

Tering dit was lekker zeg :woot: . Tnx Mark & Joost, echt genoten!!


Nog even terug over High Voltage, ik wou bijna zeggen dat ik met 9/10 keer overdrijf, maar dat doe ik niet. Alleen Bombs Away lag er strak op, en laat die plaat nou net niet 150 bpm zijn. Ik heb 't er in de zaal wel met aantal mensen over gehad, of ik de enige die 't opviel :oh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 18:15 
 

Gillian, je was vannacht gelukkig wél gezellie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top feest was dit. Echt van begin tot einde genoten en die Thera die het laatste uur nog komt draaien als verrassing was helemaal te gek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/report/12820:Loudness.html
voor mensen die het leuk vinden, een verslagje van mijn kant ;)

Vet trouwens dat ik X2X rmx twee keer heb gehoord... mijn god, wat een kicks :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 18:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dikke tracklist zeg van The Geminizers, baal vrij hard dat ik dit feest heb gemist :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest! Binnenkomen bij Phrantic was heerlijk. Daarna naar E-Force gegaan. We gingen eerst vooraan staan, maar het geluid was echt veel te hard, het leek wel te kraken. In het midden was het wel prima te doen. Buiten z'n eigen (soms matige) platen toch ook heel veel dikke tracks gedraaid.
Toen B-Front & High Voltage. Heb maar een keer gehoord dat hij er echt naast zat, maar dat was heeel duidelijk. Toch draaide hij wel de beste platen van de 2, zoals Necromancy, Awesome Frequency en Bombs Away, dus was wel blij dat hij er was.
The Machine Live was ook heel vet. It Is This Feeling concludeert zijn set wel een beetje. Wat een gevoel in zijn set, vooral in de edit van die track.
Next Delete. Tsjah was gewoon bizar. Heerlijk hoe hij zijn set gedraaid heeft. Niet continu Spoontech materiaal, maar goed afgewisseld met andere dikke platen. Ben benieuwd hoe die simpele plaat richting het einde heette die vooral bestond uit dikke kicks, wat een geweld.
Daarna Wavolizer, waarvan ik alleen het begin meegemaakt heb, want m'n maten wilden naar huis >.< Maar dat was in ieder geval nog even genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 18:54 
 
Hardtraxx Elite

Haha moest best lachen om wat Radical op z'n hoofd had nou kon ie helemaal niet z'n :oh: :oh: :oh: doen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het plan was om veel in zaal 1 te gaan kijken, maar door de drukte hier niet gestaan. Zaal 3 was abnormaal vet. Jezus die sets! Ik heb daar echt niemand slecht horen draaien. Wat ben ik blij dat ik Delete heb kunnen aanschouwen. Hij overtrof echt men verwachtingen. Wat een hyperactief mannetje is het ook achter zijn deks, heerlijk xd

Afgesloten heb ik gedaan tijdens Dark Pact. Jongens toch, dit moet echt een van de hardste sets geweest zijn die ik ooit heb gehoord. Man die kerel kan een stukje raggen! Geniaal moment was toe hij Year of Summer erop legde. Ik dacht toen van, "nee dat meen je niet". En opeens hoor je er gekraak door en daarna een stem "FUCK NO, NOOOOO" En dan godvers hard raggen. Man man, wat een smile had ik toen. Geluid was tijdens zijn set echt wel kut. Op het laatste kon je zelfs melodie niet meer goed horen, door het geruis.

Ben echt blij dat ik geweest ben! Volgende keer maar weer eens Delete boeken! Ohja en Radical Redemption, waarom nu toch met zo'n belachelijk masker optreden? Je verschijning achter de deks is zo al imposant genoeg :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maskers zijn fokking stuur menG
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Wat was dit een gruwelijk feest zeg, ik ben helemaal kapot! Delete by far de set van de avond, Davey en ik keken elkaar de hele tijd aan van; wat is dit?... Zo gruwelijk hard, abnormaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Geminizers schreef:
Nondeju wat een dikke party! :bomb:

Met veel mensen/hardtraxxers staan ouwe hoeren, was weer een gezellige avond! :beer:
Iedereen bedankt die in area 2 de bass durfden te trotseren tijdens onze set, sjezus wat een geweld daar!
Special shout out naar Gill, wat een survivor :D

Hier de tl van gisteravond!

1. The Geminizers - Screechtrack
2. Digital Punk - Burn (B-Front Remix)
3. T.A.T. - Track Addicted (Zatox Version)
4. The R3belz - Dooms Day / Disturbia (mash)
5. Adaro - The Haunter of the Dark
6. Slim Shore & B-Front - Scary Noises
7. Donkey Rollers - Justice 4 All
8. Phuture Noize - Extend
9. Deepack vs Luna - Kick This Mutha
10. Titan - Nightmare
11. Rushtex - Chainsaw Massacre
12. The R3belz - Bionicle
13. The Geminizers - Amongst Monsters
14. Luna & E-Force - Shade of the Night
15. DHHD - Funky Shit (Deepack Remix)
16. Amnesys - The Purest
17. Crypsis - Strike
18. The Geminizers - Out of Control
19. Zatox - Wishmaster
20. Sasha F - Hardstyle Matters
21. Crypsis - Jealousy (Zero Vison Remix)
22. Chris One - Revelations
23. The Beholder & Zany - Midnight
24. Solutio & The I's - 2.17
25. Radical Redemption - The Black Demon
26. Chris One - Loudness Tool
27. Wavolizer & Dj Thera - Done with my Stash
28. Delete - Syndrome
29. Vazard - Who I Really Am
30. Kodex - Loudness Tool
31. The Machine & Chris One - Different Kind of Therapy
32. Negative A - White Fluids of DNA


Ik stond niet vooraan zoals in m'n FB comment gepost maar wel halverwege ergens flink te beuken. Dikke set zeg. Strike (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:32 
 



vette intro xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:37 
 
Artiest

Wat een mega dik feest!! :D
Genoten van elke seconde (L)

Mijn tracklist:
01. Dj Thera vs Geck-o - Help Help (Geck-o Hi-Tech Mix)
02. Blackburn - Stay Alert
03. Prefix & Density - Prepare Yourself
04. Showtek - Puta Seid (NitrouZ DJ Tool)
05. Blackburn - Without Warning
06. Dj Thera - The Battle
07. Brooklyn Bounce - X2X We Want More (Deepack Remix)
08. Zany - Psychedelic Trip
09. Phrantic & Blackburn - In Your What?
10. Frequencerz - Bitch
11. Crypsis - The Main MF
12. B-Front And Digital Punk - For The Girls
13. Excision - X-rated (Geck-o Short Bootleg)
14. Degos & Re-done - Forsaken
15. Amnesys - The Purest
16. Geck-o & Wavolizer - Punk!
17. Tartaros and Juized - The Dungeon (DJ Thera Remix)
18. Dj Thera vs Co2 - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)

Tot de volgende keer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een vette party, wel echt druk en erg veel vdk-mensen. ben heengekomen met hdhessel, fuzzy en energy, en allemaal mensen daar uit de buurt. Op loudness vrijwel hele tijd bij sainen, rik, HJ en kornuiten gestaan.
Phrantic was binnenkomer, had het gas er mooi op zitten. E-Force vond ik geen hol aan, x-pander en blackburn meegepakt, blackburn draaide goed! B-Front vs High Voltage was echt te druk, dus kronos een deel meegepakt, maar dat was ook maar saai, toen laatste 10 minuten van tartaros. Vrijwel hele tijd in zaal 3 gebleven, deetox (even er tussenuit voor The Machine), delete en wavolizer. hele vette set. deze drie waren de beste sets van de avond. daarna deeltje degos & re-done en thera gepakt, en weer met hetzelfde gezelschap teruggegaan.

+ sets vanaf 02.00 uur' + blackburn
- drukte

topfeestje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Gillian, je was vannacht gelukkig wél gezellie

Vond je? Hij beukte zonder pardon door me heen als een bulldozer en liep keihard door.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op muzikaal gebied sowieso een van de beste feesten waar ik ben geweest :D
Wat werd er episch hard gedraaid overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Nog even 2 nummers in het speciaal vermelden. Smasher (Delete Remix) & Hardstyle Matters (Delete Remix) wat een platen, abnormaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een nacht zeg :loving:
Heb me eigenlijk bij elke set wel vermaakt maar Deetox, Delete en Thera waren wel de hoogtepunten voor mij. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:51 
 

Er hebben zich verschillende mensen voorgesteld van hier. dus dat zal wel goed komen :lol:

weet nu al niet wie wie was.
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Wat draaide de machine eigenlijk? had hij veel mashups en wat deed hij aan zijn live-act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:00 
 

Rampestamper schreef:
Almighty schreef:
Gillian, je was vannacht gelukkig wél gezellie

Vond je? Hij beukte zonder pardon door me heen als een bulldozer en liep keihard door.. :huh:

Hij had wat goed te maken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Geminizers schreef:
Hier de tl van gisteravond!
........

Heerlijke set was dat! Echt een genot om naar het mixwerk te luisteren ook, alleen af en toe kwam door het geluid alleen maar bass door m'n oordoppen heen.. xd
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten