Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draaide Nosferatu dan ook? Want er wordt hier gesproken over het feit dat HV 9/10 off beat zat. Dan lijkt mij in ieder geval dat hij niet draaide :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Steffnov schreef:
G1LL schreef:
B-Front & High Voltage --> Vermakelijk, maar niet meer dan dat. Paar dikke tracks gehoord die ik niet direct kon plaatsen (zal wel die samenwerkingen van hun zijn). Verder was het erg standaard en miste ik een factor die de set bijzonder had kunnen maken. Maargoed, 't mixwerk van High Voltage was af en toe ook erg belabberd zeg, 9/10 zit hij d'r gewoon naast :cry: . Maargoed, redelijk setje.

Wie zit er nu achter High Voltage dan? Voorheen wouden Nosferatu en Ruffneck hieronder produceren, en ook zat Nosferatu achter Everything Starts / Changes. Maar die kunnen echt wel mixen, twee van de betere in de mainstream HC. Weet je toevallig wie het nu is?


Nosferatu

Hmm, apart dat het zo slecht was dan. Oh well.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Draaide Nosferatu dan ook? Want er wordt hier gesproken over het feit dat HV 9/10 off beat zat. Dan lijkt mij in ieder geval dat hij niet draaide :)

Zeker draaide hij :)
T is misschien wel de eerste keer dat Nosferatu Hardstyle draait maar iemand met 15 jaar draaiervaring kan toch wel een beetje simpel intro-outro mixen. Hardstyle is echt het simpelste wat er is en Nos kan met hardcore behoorlijk vaardig draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Deenite schreef:
Draaide Nosferatu dan ook? Want er wordt hier gesproken over het feit dat HV 9/10 off beat zat. Dan lijkt mij in ieder geval dat hij niet draaide :)

Zeker draaide hij :)
T is misschien wel de eerste keer dat Nosferatu Hardstyle draait maar iemand met 15 jaar draaiervaring kan toch wel een beetje simpel intro-outro mixen. Hardstyle is echt het simpelste wat er is en Nos kan met hardcore behoorlijk vaardig draaien.


Ja dat is wat ik wil zeggen, Nosferatu draait mixtechnisch echt super sterk om niet te zeggen dat hij een van de beste hardcore mixers van de huidige generatie is. Lijkt mij dan vrij vaag dat hij er dan 9/10 naast zit... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Hopen dat de sets snel vrij worden gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 15:04 
 

godver, loudness was toch slopend.

Iets te hard gegaan. zelfs thera kleine tik gegeven

hopelijk houd ie er niks aan over.
Treinreis was geniaal :worship:
de jizz in my pants set waren:

Radical Redemption :worship: :clap:
Degos & Re-Done
Deetox :worship:
Delete :worship: :worship:
Wavolizer :worship:
Thera :worship: :loving:

Het was wel gezellig met Tom, Hessel, Kristian, Ilja en Eli.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een BRUUT feest!
Bijna de gehele avond in zaal 2 gebleven, wat ging dat hard zeg. Vanaf binnenkomst al subliem geluid.
Goeie sets ook gehoord. Heb er eigenlijk wel spijt van dat ik niet even naar zaal 3 ben gelopen voor deetox, delete en wavolizer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja Wavolizer die Demons (Promo Remix) er zomaar even oplegde. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wavolizer die tijdens het laatste nummer (End Boss?) de moshpit in springt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
Wavolizer die tijdens het laatste nummer (End Boss?) de moshpit in springt. :worship:

Heeft wavolizer end boss gedraait ? dan is hij sowieso een end boss :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoel, baas dat je Year of Summer hebt gedraaid. Komt die nog online? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 16:06 
 
Hardtraxx Elite

HULDE! :D

+ Deetox
++ Delete, haha wat een appel eerst draaide hij wel gewoon en ineens ging hij alleen maar topnummers draaien achter elkaar. :worship:
+ E-Force
+ B-Front & High voltage, maar wtf die drukte..
+Phrantic
+ Blackburn
+ Thera, helaas kon ik niks meer, omdat ik al spierpijn had haha.

- Drukte in zaal 1, gelukkig daar bijna niet gestaan.

Eerste keer maassilo had iets heel anders verwacht, maar erg vette locatie. Ik had een groot leeg veld verwacht met een geroeste fabriek haha. :lol:
Jammer van de drukte iets om volgende keer meer rekening mee te houden denk ik of het moet altijd zo zijn? Verder eigenlijk niks te klagen alleen maar liefhebbers gezien die net zo hard stampten!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Skedoel, baas dat je Year of Summer hebt gedraaid. Komt die nog online? :P


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Goed feest.

Degos & Re-Done draaiden trouwens nog een track met als vocals: 'skanks, hoes, bitches and sluts who love to take it up the butt' of zoiets. Hoe heet die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 16:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Acti & N3ck - Whores & Sluts
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 16:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
Skedoel, baas dat je Year of Summer hebt gedraaid. Komt die nog online? :P


:worship:

Als dit waar is he, dan ben je bij deze gepromoveerd tot held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitstekend vermaakt. Mooi van begin tot eind alles meegepakt. Van de drukte niet heel veel last gehad, ook niet tijdens B-Front & High Voltage, eigenlijk alleen toen we na Wavolizer richting Degos & Re-done gingen.

Begonnen met Phrantic, maar ook een redelijk deel van de tijd bij Phuture Noize gestaan. Vervolgens E-Force @ area 3 om daarna terug te gaan voor B-Front & High Voltage en The Machine. Wou erg graag naar Delete daarna, maar heb toch even gewacht tot het einde van The Machine om ADKOT nog mee te pakken. Delete draaide echt extreem vet, heerlijk gepassioneerd ook, die mag vaker naar NL komen :yes:

Na Delete natuurlijk doorknallen op Wavolizer waar opeens een heleboel ruimte was, erg fijn! Degos & Re-Done waren ook lekker enthousiast bezig, maar dat half uurtje wat ik van hen heb meegepakt is daarna nog keihard weggeblazen door Thera. Wat een held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was zeker vet, alleen die drukte.. Waarom B2S. :x

Setjes waren allemaal ijzersterk in ieder geval, maar bij lange na niet de laatste editie in het Klokgebouw overtroffen voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:00 
 
Hardtraxxer

Top feestje gehad!
Lekker rustig, nouja rustig het ging al vrij hard, inkomen bij Phrantic. Daarna stukje E-Force en Blackburn meegepakt om daarna naar B-Front en High Voltage te gaan.
Nummers waren goed alleen High Voltage stond te mixen als een krant, Bob keek m ook echt een paar x aan van: wtf ben jij aan het doen?
Vervolgens tijdens the Machine Live me een half uur min of meer verveeld omdat ik me dood ergerde aan het kutgeluid. Bleek later de plek te zijn waar we stonden.
Vervolgens Delete :drool: wat die vent er allemaal op gooide.. Black is.. Syndrome en als klapper Who I Really Am, thuis vind ik die al vet, maar dit ging echt maximaal. :love:
Vervolgens Wavolizer, keek ik heel erg naar uit. En gelukkig stelde hij niet teleur. Hoogtepunt geen Excitement Initiated zoals verwacht, maar hij gooit gewoon Demons (Promo Remix) erop :worship:
Als ik nu dan lees vind ik het wel jammer dat we eerder weg zijn gegaan, nu heb ik End Boss gemist :( maar the Wandering Mind en Strangers waren ook vet.
Laatste half uurtje D&R was ook fijn. Maar voor Thera daarna had ik geen energie meer, Demons was mijn dood.
Super vermaakt iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Man wat heb ik genoten, zowel van het draaien als van t feest zelf! Tracklist kun je vinden op http://www.facebook.com/deetoxnl
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Het was zeker vet, alleen die drukte.. Waarom B2S. :x

Setjes waren allemaal ijzersterk in ieder geval, maar bij lange na niet de laatste editie in het Klokgebouw overtroffen voor mij.


Hoop niet dat de Klokgebouw editie druk word, zoiets als vorige keer was prima.
En ik hoop stiekem dat ze Loudness de Remember area geven ipv back2school, bij Loudness past het imo veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tof feestje!! ben kapotttt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:29 
 

Koekoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Koekoek


Jij vannacht wel ja :P.

Wát een feest! Optimaal genoten. Set van Delete was echt ongelooflijk, kan het nog steeds niet bevatten. Hele set continue knallen. Beste set tot dusver die ik live heb meegemaakt. Rest valt daardoor al vrij snel in de schaduw van, maar was eigenlijk ook allemaal prima. Uiteraard veel gezellige mensen weer, Rik eindelijk ontmoet :love: en terugreis rijden ging gemakkelijker dan gedacht ( ijzel, waar dan? ).
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten