GEWELDIG feest, ik vond hem beter dan de Klokgebouw-editie... en die was echt al super. Was om kwart over 10 al binnen, lekker de hele set van Phrantic gepakt... Een zeer geschikte opener op Loudness... wel gelijk al best hard
Daarna een uurtje Alpha Twins... tja, was wel leuk, maar niet echt super.
Blackburn! Ik had hem nog nooit zien draaien, dus ik was erg benieuwd. Bart trapte het gaspedaal gelijk al diep in, heerlijk losgegaan bij dat setje
Daarna naar B-Front & High Voltage gegaan. Zoals gezegd was het een nogal wisselvallige set, met sommige platen die ik echt SUPER vind, maar helaas ook platen die ik een stuk minder vind... Ik had toen wel al veel leuke mensen ontmoet, en daardoor ben ik Deetox vergeten

Echt heel erg vond ik dat, want Diana stelt me eigenlijk niet teleur, en ik was echt benieuwd naar haar laatste platen.
Maar goed, The Machine stond al weer achter de decks. Ik vond het echt een heerlijke set, totaal geen moeite mee dat het bpm ietsje werd teruggeschroefd.
Laatste 2,5 uur in zaal 3 gestaan, Delete knalde vooral veel eigen producties, maar ik vond het eigenlijk helemaal niet zo eentonig klinken als waar ik een beetje bang voor was.
Wavolizer... tja... waar zal ik beginnen?
Heerlijke reverse basses, vrij vroeg al een overschakeling naar laag-bpm industrial met als extreem trage voorbeeld TOA - The wandering mind... en die ging wel zo hard live

(had hem wel eerder op Club r_AW gehoord, maar daar was ik een stuk minder helder)
Toen hij met de uptempo industrial begon had ik nog Favorite Sin aangevraagd, ook omdat hij had gezegd dat hij dat een super dikke plaat vindt, en hij heeft hem gedraaid! Bart/Blackburn en zijn vriendin wisten echt niet waar ze het zoeken moesten
Nog een halfuurtje Degos & Re-Done meegenomen, en die deden precies wat ik had verwacht. Voor de duidelijkheid: ze waren onbesnut hard aan het raggen, had een prima afsluiter kunnen zijn.
MAAAARRRRR... verrassings-act! Uurtje Thera

Ontzettend hard weer losgegaan, van mij had Pieter ook wel tot 8 uur mogen doordraaien
Qua sfeer kan ik me niet vinden in wat Rawbin zegt, ik heb juist alleen maar gezelligheid ervaren (behalve Domo die op de grond werd geschopt omdat hij een biertje had omgestoten

)
Veel lol gehad met DJ's, HT'ers en 'buitenstaanders':p
Voor mij was dit echt HET feest van 2012!