Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 18:10 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
ja johx ken je feiten

Bijdehand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 18:54 

Hardtraxx Veteran

Veel plezier vanavond voor iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 19:05 

Hardtraxx Veteran

Waaa kan niet wachten :D echt te veel zin in. heb denk zo'n shirt aan..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 19:09 

Hardtraxx Veteran

Beter draait iemand deze track vanavond:

Maar denk ik dat ik daarvoor bij Delete moet zijn... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 19:29 

Ik stap zo de trein in, ben kaimoe. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 19:56 

Artiest

aanbod/2x-loudness-ticket-t31762.html

2 Tickets te koop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 20:01 

Hardtraxx Addict

Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin..

doorbijten dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 20:39 

Hardtraxxer

Vrij brak, maar alsnog heel veel zin in. Over anderhalf uur pak ik de bus :P Heerlijk zulke feestjes om de hoek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 20:42 

Hardtraxx Veteran

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

Zin in! Iemand die de terugweg richting Tilburg moet met de trein :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 22:18 

Hardtraxx Elite

Heuj zo vertrekken uit Zwolle.

Gr Rik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 22:43 

Hardtraxxer

Uurtje wachten nog op maat van me en dan richting Rotterdam!

Zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 00:23 

Hardtraxx Elite

Onze bob is net een wijf.. gaan nu pas rijden... Mogen blij zijn als we 1 uur binnen zijn. Wou toch niet al te vroeg zijn maar dit is jammer genoeg wel erg laat maargoed, good shit begint toch pas vanaf dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 08:28 

Hardtraxx Veteran

Zo, dat was t dan. Was een aardig feestje, maar lang niet zo goed als vorige keren. Sfeer was groot deel van de avond om te huilen en het geluid was soms ook niet veel soeps. Daarnaast waren er nog andere bepaalde factoren waardoor ik dit feest niet geweldig vond. Enige sets waar ik echt van heb genoten was Degos & Re-Done en Thera. Verder was wavolizer wel aardig en Delete was kneiterhard, maar helaas echt vreselijk eentonig. Uitgebreider verslag volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 08:42 

Hardtraxx Veteran

Degos & re-done die Rawness draaien :cry: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 10:37 

Hardtraxx Veteran

Was een heerlijk feestje, en er werd top gedraaid! Ik wilde graag naar Delete, en ben daar volgens mij totaal 20 minuten geweest door de heeeerlijke set van The Geminizers, voor mij ook direct de set van de avond.

Geluid vond ik overal wel prima, als je tenminste de goede plekken in zaal kon vinden. In zaal 3 was het op een gegeven moment bij E-Force zoveel harder gezet dat het kraken, en dan mag van mij de volume wel wat naar beden van mij.

Phuture Noize/Phantic --> Prima openers, grootste gedeelte bij Phuture Noize gestaan nog denk ik.
E-Force --> Heerlijke set, bijna allemaal dikke platene :woot:
B-Front & High Voltage --> Vermakelijk, maar niet meer dan dat. Paar dikke tracks gehoord die ik niet direct kon plaatsen (zal wel die samenwerkingen van hun zijn). Verder was het erg standaard en miste ik een factor die de set bijzonder had kunnen maken. Maargoed, 't mixwerk van High Voltage was af en toe ook erg belabberd zeg, 9/10 zit hij d'r gewoon naast :cry: . Maargoed, redelijk setje.
The Machine Live: Eerste 10 minuten geweest, tempo lag veeeeeeeels te laag dus ben naar Deetox gegaan.
Deetox: Laatste stukje Deetox nog gekeken, sloot heerlijk af zeg met platen als Still Here Remix & Adroid, laatstgenoemde gaat echt ziek lekker live!
The Geminizers: Over de top geweld, heerlijk mixwerk en goede platenkeuze! Alleen Stike viel me een beetje tegen. Set van de avond! Prima gedaan mannen. Ook heerlijk staan raggen daar met Michel :woot:
Delete: Ook nog stukje Delete gepakt ondertussen en dat klonk heel dik, toevallig draaide hij toen net 1 of andere vage plaat waar ik heel graag de naam van zou willen weten :P
Wavolizer/Dark Pact/Radical Redemption: Heb van alle 3 wel wat gezien, maar nergens echt op gelet. Wat Radical Redemption droeg dat viel wel op, maar wat het was weet ik niet.. Deed me een beetje aan Killzone denken haha.
Degos & Re-Done: Super set, paar hele dikke nieuwe tracks gehoord en wat originele oudere plaatjes. Mixwerk van hun was natuurlijk weer dik in orde!
Thera: Ja ja, de verrassing van de avond. Was een hele dikke set, maar ik had d'r weinig kracht meer voor helaas en werd wat misselijk. Nog wel redelijk op vermaakt

Al met al was deze editie niet beter dan de vorige editie in het Klokgebouw, maar slecht was deze zeker niet. Mijn verwachtingen waren zoals gewoonlijk weer erg hoog, dus dan leg je de lat ook hoog voor je gevoel en als het dan tegenvalt dan is vervelend :)

Maar mensen bedankt voor de gezelligheid en het mooie feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 10:54 

Hardtraxx Elite

Goed feest gehad, alle sets die ik gehoord heb waren, op 1 na, ruim voldoende tot zeer sterk :). Wavolizer en delete waren de sets van de avond, machine stelde wederom teleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 11:53 

Hardtraxx Veteran

GEWELDIG feest, ik vond hem beter dan de Klokgebouw-editie... en die was echt al super. Was om kwart over 10 al binnen, lekker de hele set van Phrantic gepakt... Een zeer geschikte opener op Loudness... wel gelijk al best hard xd
Daarna een uurtje Alpha Twins... tja, was wel leuk, maar niet echt super.
Blackburn! Ik had hem nog nooit zien draaien, dus ik was erg benieuwd. Bart trapte het gaspedaal gelijk al diep in, heerlijk losgegaan bij dat setje :thumbup:
Daarna naar B-Front & High Voltage gegaan. Zoals gezegd was het een nogal wisselvallige set, met sommige platen die ik echt SUPER vind, maar helaas ook platen die ik een stuk minder vind... Ik had toen wel al veel leuke mensen ontmoet, en daardoor ben ik Deetox vergeten :cry: Echt heel erg vond ik dat, want Diana stelt me eigenlijk niet teleur, en ik was echt benieuwd naar haar laatste platen.
Maar goed, The Machine stond al weer achter de decks. Ik vond het echt een heerlijke set, totaal geen moeite mee dat het bpm ietsje werd teruggeschroefd.

Laatste 2,5 uur in zaal 3 gestaan, Delete knalde vooral veel eigen producties, maar ik vond het eigenlijk helemaal niet zo eentonig klinken als waar ik een beetje bang voor was.
Wavolizer... tja... waar zal ik beginnen?
Heerlijke reverse basses, vrij vroeg al een overschakeling naar laag-bpm industrial met als extreem trage voorbeeld TOA - The wandering mind... en die ging wel zo hard live :yay: (had hem wel eerder op Club r_AW gehoord, maar daar was ik een stuk minder helder)
Toen hij met de uptempo industrial begon had ik nog Favorite Sin aangevraagd, ook omdat hij had gezegd dat hij dat een super dikke plaat vindt, en hij heeft hem gedraaid! Bart/Blackburn en zijn vriendin wisten echt niet waar ze het zoeken moesten :lol:

Nog een halfuurtje Degos & Re-Done meegenomen, en die deden precies wat ik had verwacht. Voor de duidelijkheid: ze waren onbesnut hard aan het raggen, had een prima afsluiter kunnen zijn.

MAAAARRRRR... verrassings-act! Uurtje Thera :D Ontzettend hard weer losgegaan, van mij had Pieter ook wel tot 8 uur mogen doordraaien :worship:

Qua sfeer kan ik me niet vinden in wat Rawbin zegt, ik heb juist alleen maar gezelligheid ervaren (behalve Domo die op de grond werd geschopt omdat hij een biertje had omgestoten :x )
Veel lol gehad met DJ's, HT'ers en 'buitenstaanders':p

Voor mij was dit echt HET feest van 2012!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 13:07 

Hardtraxx Veteran

Vond het denk ik wel de beste Loudness tot nu toe, muzikaal gezien sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 13:40 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Qua sfeer kan ik me niet vinden in wat Rawbin zegt, ik heb juist alleen maar gezelligheid ervaren (behalve Domo die op de grond werd geschopt omdat hij een biertje had omgestoten :x )

WTF?! Wat voor mongolen heb je rondlopen hier op deze aarde?! :thumbdown:
Hoe is het verder afgelopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
B-Front & High Voltage --> Vermakelijk, maar niet meer dan dat. Paar dikke tracks gehoord die ik niet direct kon plaatsen (zal wel die samenwerkingen van hun zijn). Verder was het erg standaard en miste ik een factor die de set bijzonder had kunnen maken. Maargoed, 't mixwerk van High Voltage was af en toe ook erg belabberd zeg, 9/10 zit hij d'r gewoon naast :cry: . Maargoed, redelijk setje.

Wie zit er nu achter High Voltage dan? Voorheen wouden Nosferatu en Ruffneck hieronder produceren, en ook zat Nosferatu achter Everything Starts / Changes. Maar die kunnen echt wel mixen, twee van de betere in de mainstream HC. Weet je toevallig wie het nu is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:01 

Hardtraxx Elite

Nosferatu
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:01 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
G1LL schreef:

Wie zit er nu achter High Voltage dan? Voorheen wouden Nosferatu en Ruffneck hieronder produceren, en ook zat Nosferatu achter Everything Starts / Changes. Maar die kunnen echt wel mixen, twee van de betere in de mainstream HC. Weet je toevallig wie het nu is?

Nosferatu
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:03 

Hardtraxx Addict

Wat een ongelofelijk vet feest. Hoewel het meteen zo overdreven klinkt denk ik toch dat dit mijn beste hardstyle/hardcore feest ooit is geweest, zeker muzikaal.
Phrantic opende al meteen flink met een hoop lekkere tracks. Zeer goed op vermaakt.
Beetje heen en weer gelopen tussen X-Pander en E-Force, E-Force draaide zeer zeer lekker.
B-Front & High Voltage vond ik 'n super setje. Veel lekkere platen van andere artiesten gedraaid en ook nog wat tracks van B-Front zelf die ik nog nooit had gehoord.
Deetox vond ik ietwat tegenvallen, waren vooral tracks die over het algemeen de hele nacht wel te horen waren, niet echt een eigen tintje eraan. Kan er ook aan liggen dat ik enkel het laatste half uur heb bijgewoond. Android was genieten live.
Delete was erg gaaf. Vond het helemaal niet zo eentonig als ik had verwacht want hij draaide best veel platen van andere artiesten.
Radical Redemption viel tegen. Volgens mij ging er iets mis met zijn laptop waar het aan gelegen kan hebben, maar dat weet ik niet zeker.
Daarna naar Wavolizer. Hoewel ik het normaal erg vette muziek vind was ik nu helemaal niet in de mood voor crossbreed, achteraf dus spijt dat ik niet bij het eerste halfuur van D&R ben geweest. Die draaiden zoals je van ze kunt verwachten, hard.
Thera zette weer een snoeiharde set weg. Was alleen niet zo kapot van de hardcore op 't eind.

Vond de locatie wel gaaf. Geluid was goed, af en toe wat minder in zaal 1 maar niet echt super storend. Sfeer zat er overal goed in (op een paar mafkezen na die om alles moeilijk deden), in zaal 3 hing een hele gezellige sfeer. Ook nog een hoop artiesten gesproken, wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:06 

Donateur

Dik feestje, de kleine zalen maakten het verschil. Goed geluid en goed te doen qua drukte (om nog maar te zwijgen over de heerlijke sets die werden gedraaid). Eerste zaal daarentegen was weer een hel. Tijdens B-Front en High Voltage was het zo druk dat ik na 5 minuten weer weg was. Ik snap best dat er wat minder ruimte is dan normaal als je uitverkocht bent maar dit was gewoon niet leuk meer.

Hoogtepuntje van de avond: The Prophet & Zatox - Prozaxxx

Climax kicks :love: En zo waren er gisteren nog 19213 andere voorbeelden van oude nummers die het nieuwe werk qua hardheid degradeerden naar amateurniveau.
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten