Ik hoop echt dat er iemand is die deze wil draaien:
View on YouTube
En van B-Front hoop ik dat hij Sleepwalker draait.
View on YouTube
En van B-Front hoop ik dat hij Sleepwalker draait.
Ja echt he! En ik wil ook heel graag Steam Train horenwrote:Ik hoop echt dat er iemand is die deze wil draaien:
[Arabika]
Sowieso wel, deed hij bij Dreamfields immers ook al.wrote:wrote:Wordt denk ik een toppertje, en nu al helemaal zin in het laatste uurtje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop trouwens zo dat Phrantic al snoeihard gaat draaien. Gewoon lekker Road Warrior en co
Mooi. Vraag me alleen af wie. Als ik zo naar de tt kijk zie ik alleen B-Front er voor aan omdat hij nog wel eens verrassende plaatjes in zijn sets gooit. Verder geen Italiaanse vertegenwoordigers dus ik vraag het me af.
Kronoswrote:Mooi. Vraag me alleen af wie. Als ik zo naar de tt kijk zie ik alleen B-Front er voor aan omdat hij nog wel eens verrassende plaatjes in zijn sets gooit. Verder geen Italiaanse vertegenwoordigers dus ik vraag het me af.
PM hier en op PFwrote:Ticket 4 sale: 1x Loudness Ticket
x2, maar dan uit Nijmegenwrote:Heb er zin in!![]()
Maar niet in de reis van noord Groningen naar Rotterdam
Hoop ik niet, hoop dat die keihard gaat verzaken! Wij zijn er pas na Phrantic omdat teuntje eerst moet werken, wil geen geniale set missen.wrote:wrote:Wordt denk ik een toppertje, en nu al helemaal zin in het laatste uurtje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop trouwens zo dat Phrantic al snoeihard gaat draaien. Gewoon lekker Road Warrior en co
My thoughts exactly.wrote:Mooi. Vraag me alleen af wie. Als ik zo naar de tt kijk zie ik alleen B-Front er voor aan
Via welke stations ga jij?wrote:x2, maar dan uit Nijmegenwrote:Heb er zin in!![]()
Juweeetwrote:Deze man he. Stoere bink.wrote:Niemand.wrote: ik vond het op Wish al te veel van het goede. maar wie ben ik om dat te vinden
wrote:Via welke stations ga jij?wrote:x2, maar dan uit Nijmegenwrote:Heb er zin in!![]()
Nog geen idee hoe ik en m'n groep gaan want er zijn zo veel verschillende mogelijkheden. Weet niet zo goed wat de snelste en vandaag de betrouwbaarste is..
Oh ja.wrote:Kronoswrote:Mooi. Vraag me alleen af wie. Als ik zo naar de tt kijk zie ik alleen B-Front er voor aan omdat hij nog wel eens verrassende plaatjes in zijn sets gooit. Verder geen Italiaanse vertegenwoordigers dus ik vraag het me af.