Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oke.
Ik wel, alleen niet te lang :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ah oke.
Ik wel, alleen niet te lang :cool:

ik vond het op Wish al te veel van het goede. maar wie ben ik om dat te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
Henk-Jan schreef:
Ah oke.
Ik wel, alleen niet te lang :cool:

ik vond het op Wish al te veel van het goede. maar wie ben ik om dat te vinden

Niemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
Henk-Jan schreef:
Ah oke.
Ik wel, alleen niet te lang :cool:

ik vond het op Wish al te veel van het goede. maar wie ben ik om dat te vinden

Hmm oke, halfuurtje industrial/crossbreed zoals Wavo op GZ vind ik wel episch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wafelijzer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kak! Ik zoek nog 1 kaartje :P , iemand? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1 dagje nog boysssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veeeeeeeeeeeeeel zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godsamme wat een gejank. Als je er om 10 uur bent kan je 7,5 uur hardstyle horen, lekker boeiend dat er daarna nog industrial hc komt. Vind het juist alleen maar vet. Net als die hemelse afsluiter van Thera in 2011 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Haha huilen. Beetje openminded blijven mannen.


Als je X niet leuk vindt ben je niet openminded dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Henk-Jan schreef:
Haha huilen. Beetje openminded blijven mannen.


Als je X niet leuk vindt ben je niet openminded dus?


Applaus voor deze totaal nutteloze vergelijking
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

danku danku


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gejank hierzo zeg over hooguit 20 minuutjes op 8 uur tijd buiten je hokje te moeten komen. :P

Zin in morgen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hier ook dikke zin, nog een beetje huiverig voor de NS maar dat zal wel los lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb wel een beetje kriebeltjes :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 02:28 
 

Nu toch wel heel erg veel zin in. :woot: Epische sfeer bij dit feest, geweldige mensen en helemaal uit mijn plaat gaan. Misschien dit keer eens wat hardtraxx'ers ontmoeten en samen los gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 03:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
delange schreef:
ik vond het op Wish al te veel van het goede. maar wie ben ik om dat te vinden

Niemand.

Deze man he. Stoere bink.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 06:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net Focus gehad dus ik ben d'r klaar voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Ik kijk vooral uit naar de sets van Blackburn, Deetox en Wavolizer. Verder ben ik benieuwd naar de sets van Delete en X-Pander :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in :D De setjes waar ik 't meeste van verwacht: Phuture Noize, The Machine LIVE en Delete.

Hopelijk draait iemand Artificial Reality van Sasha F ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 12:13 
 
Hardtraxx Elite

Vandaag! :woot: :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

THIS IS THE DAY!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin in! :yay:
Maar niet in de reis van noord Groningen naar Rotterdam -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt denk ik een toppertje, en nu al helemaal zin in het laatste uurtje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wordt denk ik een toppertje, en nu al helemaal zin in het laatste uurtje :whistle:

;) ;) ;) ;) ;) ;)

Hoop trouwens zo dat Phrantic al snoeihard gaat draaien. Gewoon lekker Road Warrior en co
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten