Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 11:49 

Hardtraxx Addict

wat een onzin, van de artiesten die er staan kun je toch verwachten dat ze ook hun soort gaan draaien. degos & re-done staan niet bekend om hun industrial producties, dus hoop ik ook niet dat die langskomen, tenzij ze wat langer doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 11:51 

Hardtraxx Veteran

Degos en re-done sloten op wish ook af met hardcore en van wavolizer weet je ook gewoon dat crossbreed een hele grote kans heeft om langs te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 11:52 

Hardtraxx Veteran

Ik geef Jurrien gewoon gelijk. Hardstyle in de stad? Ja dat kan zijn, want de stad is geen gerichte feestlocatie met een vastgesteld muziekgenre, dus dat kan verwacht worden. Ditzelfde geldt voor Decibel, meerdere areas en daardoor geen hardstyle-feest maar een EDM-feest, en dus hoor je meer dan alleen hardstyle.

Loudness heeft een vastgesteld muziekgenre, Hardstyle, en dan is het niet gek dat je dan ook enkel wenst hardstyle te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 11:52 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
wat een onzin, van de artiesten die er staan kun je toch verwachten dat ze ook hun soort gaan draaien. degos & re-done staan niet bekend om hun industrial producties, dus hoop ik ook niet dat die langskomen, tenzij ze wat langer doorgaan.

Ik hoop dat jij gewoon van deze aardkloot aftyft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 11:53 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik geef Jurrien gewoon gelijk. Hardstyle in de stad? Ja dat kan zijn, want de stad is geen gerichte feestlocatie met een vastgesteld muziekgenre, dus dat kan verwacht worden. Ditzelfde geldt voor Decibel, meerdere areas en daardoor geen hardstyle-feest maar een EDM-feest, en dus hoor je meer dan alleen hardstyle.

Loudness heeft een vastgesteld muziekgenre, Hardstyle, en dan is het niet gek dat je dan ook enkel wenst hardstyle te horen.

En jij ook.

Gewoon allemaal opgetyft van deze aardkloot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 11:54 

Hardtraxx Addict

dat klopt, vond het best jammer dat degos & re-done dat toen deden. het is misschien wel te verwachten inderdaad -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 11:55 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Firetrap schreef:

En jij ook.

Gewoon allemaal opgetyft van deze aardkloot.

Jonge gewoon sneeuw gvd geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 12:35 

Hardtraxx Veteran

Belhamels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 13:12 

Hardtraxx Veteran

Nou wees nou 's lief voor elkaar. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 13:53 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

Ik zou waarschuwingen uitdelen als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 13:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
G1LL schreef:

Je weet dat ik dat niet zo snel doe. Maar Olijfboompje mag inderdaad wel even oppassen met z'n taalgebruik hier en daar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 13:58 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Chukkels schreef:
G1LL schreef:

Je weet dat ik dat niet zo snel doe. Maar Olijfboompje mag inderdaad wel even oppassen met z'n taalgebruik hier en daar ;)

Stoute Olijfboom toch! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 15:33 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een kaartje bemachtigd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 15:40 

Hardtraxx Elite

Morgen is het zover jippiee! Hopelijk valt het weer mee, vanuit zeeland met de Auto aiaiai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 16:07 

Hardtraxx Veteran

Ik scheld toch niet met kanker ofzo.
Zij discrimineren mij. Dat is toch overduidelijk.

En Chukkels, jij bent echt een stoker. Beter geef je die man een waarschuwing met zijn semi correcte pessiflage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 16:12 

Hardtraxx Veteran

Inmiddels is alles (onverwachts) al weggesmolten in de randstad, dus mag geen problemen meer gaan opleveren denk ik morgen.. tenzij je uit friesland ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 16:37 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Ik weet zeker dat het af mogen sluiten met industrial binnen het concept van Loudness past. Dat JIJ enkel hardstyle wenst te horen is prima, dan ga je iets eerder naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 17:40 

Hardtraxx Elite

Jaja klaar met werk, laat het weekend maar komen, kan niet wachten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 18:58 

Ga toch zepen, :lol:

iedereen lichtelijk geirriteerd? ^^

ga sneeuwpoppen bouwen! of iglo`s!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 19:54 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Firetrap schreef:

Ik weet zeker dat het af mogen sluiten met industrial binnen het concept van Loudness past. Dat JIJ enkel hardstyle wenst te horen is prima, dan ga je iets eerder naar huis.

Ik wil ook industrial hoor ;) ik zei alleen dat ik het argument van Jurrien snap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 19:59 

Hardtraxx Elite

Genre
raw hardstyle

Fair enough...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

Haha huilen. Beetje openminded blijven mannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:33 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:

industrial is kut :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:35 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Heeft niks te maken met openminded zijn, begin industrial zeker te waarderen. Wil nog niet zeggen dat ik het morgen wil horen :)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten