Gewoon afsluiten met hardstyle 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Laat Industrial maar aan Wavo over
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Precieswrote:Laat Industrial maar aan Wavo over
Als je Industrial wilt horen dan ga je maar naar een Club r_aW of PRSPCT
Nee naar Wavolizer, duh.wrote:Precieswrote:Laat Industrial maar aan Wavo over
Als je Industrial wilt horen dan ga je maar naar een Club r_aW of PRSPCT
Beters wordt er gruwelijk afgesloten met Industrial.
Bekrompen en gesloten zielen die niet ervoor open staan zijn ergerlijk
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Ja want ik sta er niet voor open :') ga toch niet voor niets naar een hardstylefeest?wrote:Beters wordt er gruwelijk afgesloten met Industrial.
Hoop toch wel op minimaal 20 min industrial/crossbreed bij wavo
Daar kan je wel op rekenen, en ik zal daar waarschijnlijk ook wel bij zijn. Vind 't wel ff lekker, voor die Wavo/TOA platen. Daarom hoop ik juist op niet nog een half uur hardcore in de main daarna.wrote:Hoop toch wel op minimaal 20 min industrial/crossbreed bij wavo
Na wavo ben ik toch wel leeg denk ik, lekker de tijd uit zitten en boos voor me uit kijken tot we naar buiten moeten
Van mij mogen Degos & Re-Done best wat afsluiten met hardcore/industrial, maar pas nas 05:45, en niet eerder
. Of pas om 6 uur, en een kwartiertje langer doorgaan 
Ga je echt alles geven?wrote:Na wavo ben ik toch wel leeg denk ik, lekker de tijd uit zitten en boos voor me uit kijken tot we naar buiten moeten
6 uur beginnen en kwartiertje langer door, daar teken ik voorwrote:Van mij mogen Degos & Re-Done best wat afsluiten met hardcore/industrial, maar pas nas 05:45, en niet eerder. Of pas om 6 uur, en een kwartiertje langer doorgaan
Nee ik ga stil staan maar het is alweer een tijdje geleden dat ik een feest heb gehad, na 4en kruipt de vermoeidheid wel naar boven en dan wordt het bikkelen.wrote:Ga je echt alles geven?wrote:Na wavo ben ik toch wel leeg denk ik, lekker de tijd uit zitten en boos voor me uit kijken tot we naar buiten moeten
Nadat de interessante muziek voorbij is gaan we dus lekker zitten en niks zeggn!
Ja hoogtepuntje van loudness dit voorjaarwrote:Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know
Inderdaad zeg, die overgangwrote:Ja hoogtepuntje van loudness dit voorjaarwrote:Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know
Naar Loudness? Nopewrote:Steffnov ga jij nog?
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
wrote:hoop dat ze die niet draaien, lelijke track!wrote:wrote:Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know![]()
E
wrote:wrote:hoop dat ze die niet draaien, lelijke track!wrote:![]()
Ja, want ik ga niet voor niets naar een hardstylefeest.wrote:Ja want ik sta er niet voor open :') ga toch niet voor niets naar een hardstylefeest?wrote:Beters wordt er gruwelijk afgesloten met Industrial.
Wat een onzinargument.
wrote:Ja, want ik ga niet voor niets naar een hardstylefeest.wrote:Ja want ik sta er niet voor open :') ga toch niet voor niets naar een hardstylefeest?wrote:Beters wordt er gruwelijk afgesloten met Industrial.
Wat een onzinargument.

Bazenserie. Zullen we anders gewoon samen SUIT UP naar Loudness gaanwrote:HIMYM.![]()
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Is helemaal geen kutargument. Zoals ik al zei als ik hardcore/industrial wil horen ga ik wel naar een ander feest toe, ik kies er voor om naar een hardstylefeest te gaan dus dan verwacht ik ook hardstyle te horen.
Kies ik ervoor om te gaan stappen in de stad en dan hardstyle te horen?wrote:Is helemaal geen kutargument. Zoals ik al zei als ik hardcore/industrial wil horen ga ik wel naar een ander feest toe, ik kies er voor om naar een hardstylefeest te gaan dus dan verwacht ik ook hardstyle te horen.
Nee, duidelijk niet hé.
Kwam ik op Qore om mainstream hardcore te horen? Op Decibel kwam ik ook niet om Jump te horen, maar hoorde het toch. Nee, duidelijk niet hé, kut argument dus.
Dan wordt mijn pak vies.wrote:
Bazenserie. Zullen we anders gewoon samen SUIT UP naar Loudness gaan?
Who was there
Nobody has said they're going yet.