Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 49  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gewoon afsluiten met hardstyle :drool:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat Industrial maar aan Wavo over
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Laat Industrial maar aan Wavo over

Precies


Als je Industrial wilt horen dan ga je maar naar een Club r_aW of PRSPCT
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Dakpan schreef:
Laat Industrial maar aan Wavo over

Precies


Als je Industrial wilt horen dan ga je maar naar een Club r_aW of PRSPCT


Nee naar Wavolizer, duh.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beters wordt er gruwelijk afgesloten met Industrial.

Bekrompen en gesloten zielen die niet ervoor open staan zijn ergerlijk
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Beters wordt er gruwelijk afgesloten met Industrial.
Bekrompen en gesloten zielen die niet ervoor open staan zijn ergerlijk

Ja want ik sta er niet voor open :') ga toch niet voor niets naar een hardstylefeest?
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop toch wel op minimaal 20 min industrial/crossbreed bij wavo
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Hoop toch wel op minimaal 20 min industrial/crossbreed bij wavo

Daar kan je wel op rekenen, en ik zal daar waarschijnlijk ook wel bij zijn. Vind 't wel ff lekker, voor die Wavo/TOA platen. Daarom hoop ik juist op niet nog een half uur hardcore in de main daarna.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na wavo ben ik toch wel leeg denk ik, lekker de tijd uit zitten en boos voor me uit kijken tot we naar buiten moeten
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mij mogen Degos & Re-Done best wat afsluiten met hardcore/industrial, maar pas nas 05:45, en niet eerder :P . Of pas om 6 uur, en een kwartiertje langer doorgaan :D
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Na wavo ben ik toch wel leeg denk ik, lekker de tijd uit zitten en boos voor me uit kijken tot we naar buiten moeten


Ga je echt alles geven?
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Van mij mogen Degos & Re-Done best wat afsluiten met hardcore/industrial, maar pas nas 05:45, en niet eerder :P . Of pas om 6 uur, en een kwartiertje langer doorgaan :D


6 uur beginnen en kwartiertje langer door, daar teken ik voor :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
tommetjeuh schreef:
Na wavo ben ik toch wel leeg denk ik, lekker de tijd uit zitten en boos voor me uit kijken tot we naar buiten moeten


Ga je echt alles geven?

Nee ik ga stil staan maar het is alweer een tijdje geleden dat ik een feest heb gehad, na 4en kruipt de vermoeidheid wel naar boven en dan wordt het bikkelen.

Nadat de interessante muziek voorbij is gaan we dus lekker zitten en niks zeggn!
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov ga jij nog?
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know

Ja hoogtepuntje van loudness dit voorjaar :loving:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Jurheinen schreef:
Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know

Ja hoogtepuntje van loudness dit voorjaar :loving:

Inderdaad zeg, die overgang :love:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Steffnov ga jij nog?

Naar Loudness? Nope xd Weet ook niet waar je de "nog" weg haalt :P
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:10 
 
Hardtraxx Elite

Degos schreef:
Onthafloorx schreef:
Jurheinen schreef:
Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know


:worship: :worship:


hoop dat ze die niet draaien, lelijke track!


:cry:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:12 
 

Onthafloorx schreef:
Degos schreef:
Onthafloorx schreef:
:worship: :worship:


hoop dat ze die niet draaien, lelijke track!


:cry:

:lol:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Olijfboompje schreef:
Beters wordt er gruwelijk afgesloten met Industrial.
Bekrompen en gesloten zielen die niet ervoor open staan zijn ergerlijk

Ja want ik sta er niet voor open :') ga toch niet voor niets naar een hardstylefeest?

Ja, want ik ga niet voor niets naar een hardstylefeest.

Wat een onzinargument.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 00:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Jurheinen schreef:
Olijfboompje schreef:
Beters wordt er gruwelijk afgesloten met Industrial.
Bekrompen en gesloten zielen die niet ervoor open staan zijn ergerlijk

Ja want ik sta er niet voor open :') ga toch niet voor niets naar een hardstylefeest?

Ja, want ik ga niet voor niets naar een hardstylefeest.

Wat een onzinargument.


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HIMYM. :love: :loving:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 03:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
HIMYM. :love: :loving:


Bazenserie. Zullen we anders gewoon samen SUIT UP naar Loudness gaan :woot: ?
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 08:16 
 
Hardtraxx Veteran

Is helemaal geen kutargument. Zoals ik al zei als ik hardcore/industrial wil horen ga ik wel naar een ander feest toe, ik kies er voor om naar een hardstylefeest te gaan dus dan verwacht ik ook hardstyle te horen.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Is helemaal geen kutargument. Zoals ik al zei als ik hardcore/industrial wil horen ga ik wel naar een ander feest toe, ik kies er voor om naar een hardstylefeest te gaan dus dan verwacht ik ook hardstyle te horen.

Kies ik ervoor om te gaan stappen in de stad en dan hardstyle te horen?
Nee, duidelijk niet hé.

Kwam ik op Qore om mainstream hardcore te horen? Op Decibel kwam ik ook niet om Jump te horen, maar hoorde het toch. Nee, duidelijk niet hé, kut argument dus.

Nemesyz schreef:

Bazenserie. Zullen we anders gewoon samen SUIT UP naar Loudness gaan :woot: ?

Dan wordt mijn pak vies. -.-
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten