Want dat is ook echt de verplichting van een organisatiewrote:Dan mag B2S mooi iets regelen dat we binnen mogen wachten.
"Geld is binnen... Opkepleurt stel junks!"
Want dat is ook echt de verplichting van een organisatiewrote:Dan mag B2S mooi iets regelen dat we binnen mogen wachten.
Vond z'n set op Ground Zero nou niet echt geweldig, dus ik weet het denk ik welwrote:Ik ben eerlijk gezegd ook getriggerd door die trailer. Eens zien wat de rest van de groep gaat doen dan
Nee tuurlijk niet, maar zou wel relaxed zijnwrote:Want dat is ook echt de verplichting van een organisatiewrote:Dan mag B2S mooi iets regelen dat we binnen mogen wachten..
Stomme Padmoswrote:Nice loudness poster gewonnen
Vanuit Nijmegen jawrote:maar de NS regelt wel snelbussen neem ik aan
IDDwrote:Je zal er maar 15 minuten vandaan wonen.
Die vond ik wel echt vet, maar in de trailer staat wel dat deze live-act pas vanaf 2013 komt? Of bedoelt hij hier alleen zijn album mee?wrote:Vond z'n set op Ground Zero nou niet echt geweldig, dus ik weet het denk ik welwrote:Ik ben eerlijk gezegd ook getriggerd door die trailer. Eens zien wat de rest van de groep gaat doen dan![]()

Ik denk zijn album. In het filmpje van B2S over Loudness laat hij toch wel verstaan dat het een speciale live act gaat worden met nieuwe nummers.wrote:Die vond ik wel echt vet, maar in de trailer staat wel dat deze live-act pas vanaf 2013 komt? Of bedoelt hij hier alleen zijn album mee?wrote:Vond z'n set op Ground Zero nou niet echt geweldig, dus ik weet het denk ik welwrote:Ik ben eerlijk gezegd ook getriggerd door die trailer. Eens zien wat de rest van de groep gaat doen dan![]()
Jij bent dus de broer van Steven?wrote:Nice loudness poster gewonnen
Inderdaad.wrote:Je zal er maar 15 minuten vandaan wonen.
als er een traject uitvalt (EHV-R'DAM zum beispiel), dan rijden er snelbussen.wrote:Vanuit Nijmegen jawrote:maar de NS regelt wel snelbussen neem ik aan
Bij Bass Academy word iedereen gewoon naar buiten geflikkerd hoorwrote:Vond z'n set op Ground Zero nou niet echt geweldig, dus ik weet het denk ik welwrote:Ik ben eerlijk gezegd ook getriggerd door die trailer. Eens zien wat de rest van de groep gaat doen dan![]()
Nee tuurlijk niet, maar zou wel relaxed zijnwrote:Want dat is ook echt de verplichting van een organisatiewrote:Dan mag B2S mooi iets regelen dat we binnen mogen wachten..
Volgens mij mocht iedereen vorig jaar bij Bass Academy wel binnen wachten vanwege de kou.
Aldus Gerrit Hiemstrawrote:Roze is de sneeuwsituatie voor morgen. Zelfs in rotterdam dus sneeuw. Dat wordt nog wat..
wrote:Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know
wrote:Je zal er maar 20 minuten vandaan wonen en nog steeds geen grafkaartje hebben
hoop dat ze die niet draaien, lelijke track!wrote:wrote:Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know![]()
Je bent zelf lelijk!wrote:hoop dat ze die niet draaien, lelijke track!wrote:wrote:Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know![]()
Maakt me weinig uit welke platen ze draaien, platenkeuze is toch meestal perfect, zolang 't maar geen half uur hardcore/industrial of whatever word...wrote:Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know
True that, hardcore/industrial mogen ze lekker thuis laten.wrote:Maakt me weinig uit welke platen ze draaien, platenkeuze is toch meestal perfect, zolang 't maar geen half uur hardcore/industrial of whatever word...wrote:Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know
wrote:Maakt me weinig uit welke platen ze draaien, platenkeuze is toch meestal perfect, zolang 't maar geen half uur industrial of whatever word...wrote:Degos & Re-done, draai alstublieft Yes We Know