wrote:Denk dat ik maar thuis blijf...wrote:Ik ben definitief aanwezig!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ben benieuwd wat die kutsneeuw ons gaat brengen met onze 3,5 uur durende kruistocht over de Nederlandse spoorwegen 
Dat zal wel een drama worden.. aangezien er lokaal 30 cm sneeuw wordt verwacht (niet in rotterdam, maar wel ten oosten van rotterdam).. en de volgende dag is er ene kans op een ijsdag met oostenwind, dus ook niet echt tijd om te smelten. zaterdag op zondag nacht kan het, waar er sneeuw is gevalllen.. lokaal -10 worden.
Dan mag B2S mooi iets regelen dat we binnen mogen wachten.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Godverdomme.wrote:Dat zal wel een drama worden.. aangezien er lokaal 30 cm sneeuw wordt verwacht (niet in rotterdam, maar wel ten oosten van rotterdam).. en de volgende dag is er ene kans op een ijsdag met oostenwind, dus ook niet echt tijd om te smelten. zaterdag op zondag nacht kan het, waar er sneeuw is gevalllen.. lokaal -10 worden.
Edit: Hmm ben eens op onderzoek uitgegaan hierzo: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... am/4057931
Gaat vrijdag dus vol sneeuwen, wat gunstig is, want dan hebben ze daar zaterdag maatregelen voor getroffen. Zaterdag geen sneeuw, dus heenreis zal wel in orde komen. Eigenlijk was het alleen de heenreis waar ik me druk om maakte, terugreis zie ik zondag wel
Degos & Re-Done uurtje langer doorwrote:Dan mag B2S mooi iets regelen dat we binnen mogen wachten.
Last edited by maarten0546 on , edited 1 time in total.
Ik eis dat ze minimaal 20 minuten langer door gaan iig!
Zovlang is het tot nu toe eigenlijk altijd uitgelopen in de heilige Maassilo bij de vorige edities.
jij komt toch uit sjeng city?wrote:Ben benieuwd wat die kutsneeuw ons gaat brengen met onze 3,5 uur durende kruistocht over de Nederlandse spoorwegen
Als ik B2S was, zou ik het feest afgelasten.
E
SNEEUW :')
HET IS COCAINE UIT BOLVIA!
MOTHERFUCKERS.
BAMBAMBAMBAM

MOTHERFUCKERS.
BAMBAMBAMBAM
Jahahahahaahahahahah !!wrote:SNEEUW :')
MOTHERFUCKERS.
BAMBAMBAMBAM
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
watwrote:SNEEUW :')
MOTHERFUCKERS.
BAMBAMBAMBAM
klopt, dit is wel erg onverantwoord.wrote:Als ik B2S was, zou ik het feest afgelasten.
Geen Wavolizer voor mij meer denk ik, ga toch Radical Redemption live bezoeken + een uur Degos & Re-Done!
E
wrote:Geen Wavolizer voor mij meer denk ik, ga toch Radical Redemption live bezoeken + een uur Degos & Re-Done!
Biscuit, beetje te diep in het glaasje gekeken?
E
IcK Drkken?wrote:Biscuit, beetje te diep in het glaasje gekeken?
wtf?
ga zepen.
ik ga pilsen.
Krat bier gekregen van de Sint zeker 
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Geef hem vooral aandacht .....
wrote:IcK Drkken?wrote:Biscuit, beetje te diep in het glaasje gekeken?
wtf?
ga zepen.
ik ga pilsen.
Biscuit, seri, ik vind jou de grappigste persoon ever alive.wrote:Geef hem vooral aandacht .....
Jij verdient die aandacht tot in je dood.
Ik ook denk ikwrote:Geen Wavolizer voor mij meer denk ik, ga toch Radical Redemption live bezoeken + een uur Degos & Re-Done!
A
x2, gaat he le maal niks wordenwrote:Ben benieuwd wat die kutsneeuw ons gaat brengen met onze 3,5 uur durende kruistocht over de Nederlandse spoorwegen
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Ik ben eerlijk gezegd ook getriggerd door die trailer. Eens zien wat de rest van de groep gaat doen danwrote:Ik ook denk ikwrote:Geen Wavolizer voor mij meer denk ik, ga toch Radical Redemption live bezoeken + een uur Degos & Re-Done!
Who was there
Nobody has said they're going yet.