Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 49  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Benieuwd hoeveel mensen opeens lak hebben aan de locatie als de line-up supergruwelijk blijkt te zijn :P


Hopelijk niet teveel, des te meer ruimte voor ons ^^
Bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Firetrap schreef:
Benieuwd hoeveel mensen opeens lak hebben aan de locatie als de line-up supergruwelijk blijkt te zijn :P


Hopelijk niet teveel, des te meer ruimte voor ons ^^

Ik ben er daar zo een van hoor. Als de line-up gruwelijk is dan neem ik de locatie maar voor lief. Ik heb namelijk maar weinig feesten in de winter op m'n planning staan. Is de line-up niet boeiend, dan wacht ik mooi tot de editie in het Klokgebouw :)
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig natuurlijk.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik ben er daar zo een van hoor. Als de line-up gruwelijk is dan neem ik de locatie maar voor lief. Ik heb namelijk maar weinig feesten in de winter op m'n planning staan. Is de line-up niet boeiend, dan wacht ik mooi tot de editie in het Klokgebouw :)


Kan ik me wel in vinden, zo iemand ben ik eigenlijk ook wel :P
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 06:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn alle stages in bunkers? Op de mainstage na dan? Of iig de hangar en de thunderdome zijn in bunkers toch?
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, de maassilo is een paintballveld.
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Zijn alle stages in bunkers? Op de mainstage na dan? Of iig de hangar en de thunderdome zijn in bunkers toch?

Volgende keer op Q-Base klikken
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Zijn alle stages in bunkers? Op de mainstage na dan? Of iig de hangar en de thunderdome zijn in bunkers toch?


:lol:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Zijn alle stages in bunkers? Op de mainstage na dan? Of iig de hangar en de thunderdome zijn in bunkers toch?


Het is op een heuvel, en in de vallei staat de Q-stage.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2012 20:30 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben er bij, eindelijk! :love:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijd, dus waarschijnlijk wel aanwezig.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2012 14:43 
 

Bericht Geplaatst op 14 sep 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke
Bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Nee, de maassilo is een paintballveld.


:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2012 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wilde ik kaartjes halen, is het nog niet begonnen. :(
Ziek veel zin!
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alpha²
B-Front
Blackburn
Degos & Re-Done
Delete
E-Force
Frequencerz
Phrantic
Phuture Noize
Tartaros
The Geminizers
Wavolizer
Live: High Voltage
Live: Radical Redemption
Live: The Machine
MC: Axys
MC: Nolz
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete
Wavolizer
The Machine
High Voltage LIVE

:love: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zag m op partyflock staan, maar heb nog steeds het idee dat het fake is :$ of er moet ineens iemand bij B2S verstand van lineups gekregen hebben.

Edit: na de loudness site gezien te hebben, zal dat laatste wel het geval zijn :woot:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, hoef ik eindelijk niet meer mijn mond te houden :P aanwezig!!
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een line-up! :drool:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Wat een line-up! :drool:


Dikke line-up inderdaad:drool:
Zeker kaartje scoren 6 Oktober!
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is B-Front & High Voltage
Dus geen High Voltage live.

Wel super vet, hele dikke lineup, zekerheid!
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:love:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:28 
 

Nette Line-up
zeker lekker raw
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus dit is by FAR de beste line-up die ik ooooit gezien heb, dit is echt veeeel te vet!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten