Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:32 
 
Hardtraxx Elite

WHAAAAAAAA DELETE mijn held komt naar loudness!!! :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

die line up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een lijn omhoog zeg, kaartjes MOETEN gehaald worden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zal wel zoiets worden:
Area 1:
E-Force
Frequencerz
Alpha²
Live: The Machine
B-Front vs High Voltage
Degos & Re-Done
Live: Radical Redemption

Area 2:
Tartaros
Blackburn
The Geminizers
Phuture Noize
Phrantic
Delete
Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:37 
 

:worship: Hoppakee, meteen kaartje halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewaagde line-up met weinig echt grote publiekstrekkers (Alpha Twins, B-Front, E-Force & Frequencerz zijn eigenlijk de meest bekende onder het grote publiek).
Uitverkocht gaat dit wel denk ik. Weet alleen niet of ik hierbij wil zijn. Namen als Delete trekken mij niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gewaagde line-up met weinig echt grote publiekstrekkers. Weet alleen niet of ik hierbij wil zijn. Namen als Delete/degos & re done/dadical redemption trekken mij niet zo.


Hetzelfde geldt precies voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso gelijk kaarten halen, geweldige lineup, hulde voor b2s, eindelijk een x Delete en weer Wavo :D helaas geen Thera deze x maar je kan niet alles hebben, en de rest liegt er ook niet om ^^
Nu wachten wat de zaal indeling word en dan 't ergste de timetable, ik voel weer moeilijke keuzes aankomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zal wel zoiets worden:
Area 1:
E-Force
Frequencerz
Alpha²
Live: The Machine
B-Front vs High Voltage
Degos & Re-Done
Live: Radical Redemption

Area 2:
Tartaros
Blackburn
The Geminizers
Phuture Noize
Phrantic
Delete
Wavolizer


Ja vast wel! heb er nu al zin in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Facebook :lol:
Citaat:
Jos Wezelenburg
magere line-up vergeleken met afgelopen editie =(
20 minuten geleden · Vind ik leuk


Snap ik dus echt niks van dat je die mening kan hebben haha xd
Maar hoe goed ik de line-up ook vind, zelf ben ik niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kwestie van wat een boer niet kent... of iemand die voor de hardere mainstream acts Loudness bezoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig ! Dikke line up, heb in alle acts zin :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 10:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delete, Phrantic, Wavolizer, Machine, Degos & Re-Done, RR en B-Front.
Ik denk dat ik toch maar tickets moet halen, vooral voor de eerste naam :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DIKKKKKKK ben inderdaad heel erg benieuwd naar delete. alleen hekel ik t vervoer, treinen vanaf rotterdam naar maastricht. hopen dat er bekend volk aanwezig is in de trein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat het in die zaadtoko is. No go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:08 
 
Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Op Facebook :lol:
Citaat:
Jos Wezelenburg
magere line-up vergeleken met afgelopen editie =(
20 minuten geleden · Vind ik leuk


Snap ik dus echt niks van dat je die mening kan hebben haha xd
Maar hoe goed ik de line-up ook vind, zelf ben ik niet aanwezig.


Het is zonde jos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pas
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

God, awesome. Wie moet ik hier nou weer voor meekrijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
pas

:/ Staan er een keer acts die bijna nooit ergens draaien ga je nog niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooruit dan maar.

Phrantic was de vorige loudness echt super vet, dus dat is weer een must see.
Delete, Wavolizer en D&R :love:
High Voltage vs Bfront kon ook nog wel is heel vet worden :D

Ook erg benieuwd naar Phuture Noize ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Delete .. daar wordt ik nou vrolijk van, aanwezig dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
AniThing schreef:
pas

:/ Staan er een keer acts die bijna nooit ergens draaien ga je nog niet :P


je gaat eerst maar een keer mee met mij/ons naar prspct voordat k weer een keer met jouw ergens naartoe ga
moeten altijd met jouw mee als je ergens heen wilt en als wij vragen of je een keer meegaat naar iets ga je nooit xd

leuk voor die line-up maar als k ga ga k alleen voor alpha twins
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vette line up, balen van de maassilo.. geen zin om gedwongen stil te moeten staan door de drukte en al dat paupervolk die de weg naar "raw" feesten ook gevonden heeft..

maarja, met zo'n line up natuurlijk wel aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:27 
 

tommetjeuh schreef:
Super vette line up, balen van de maassilo.. geen zin om gedwongen stil te moeten staan door de drukte en al dat paupervolk die de weg naar "raw" feesten ook gevonden hebben..

maarja, met zo'n line up natuurlijk wel aanwezig!

Als het niks aan is gaan we toch gewoon vechten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
tommetjeuh schreef:
Super vette line up, balen van de maassilo.. geen zin om gedwongen stil te moeten staan door de drukte en al dat paupervolk die de weg naar "raw" feesten ook gevonden heeft..

maarja, met zo'n line up natuurlijk wel aanwezig!

Als het niks aan is gaan we toch gewoon vechten?


Inderdaad, wel pas na een lijntje natuurlijk.. anders durf ik niet
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten