Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:52 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
De Maassilo doe ik mijzelf ook niet meer aan, jammer.

Ik blijf de Maassilo vet vinden, de herinneringen die ik daar heb blijven fantastisch. Altijd heilig gevoel om er weer voor te staan. :loving:

B2S moet dit keer wel gewoon zorgen dat het geluid overal in orde is na de aanfluiting van vorige keer. Voor de rest blijft het een geweldige locatie imo.

Dat industriele tintje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 19:12 

Hardtraxx Veteran

Factory010 is nog industriƫler vind ik, mja is te klein voor het formaat van dit feest, wat het inmiddels is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 20:52 

Donateur

Vind dat door de aanpassingen in die gangen beneden een groot deel van dat tintje verloren is gegaan. Tevens vind ik dat het klokgebouw dat imago ook zeker waarborgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Vind dat door de aanpassingen in die gangen beneden een groot deel van dat tintje verloren is gegaan. Tevens vind ik dat het klokgebouw dat imago ook zeker waarborgt.

Heel erg mee eens, was toch wel een dompertje om te zien bij de voorgaande december loudness :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 02:09 

Ik sla deze editie over door de negatieve geluiden die ik hoor over de Maassilo. Gewoon lekker wachten tot het weer hier in het Klokgebouw is en dan ben ik zeker ieder jaar aanwezig. Nu komt er wel weer tijd en geld vrij voor een ander feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 10:11 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik sla deze editie over door de negatieve geluiden die ik hoor over de Maassilo. Gewoon lekker wachten tot het weer hier in het Klokgebouw is en dan ben ik zeker ieder jaar aanwezig. Nu komt er wel weer tijd en geld vrij voor een ander feest.

Jonge, Radical Redemption staat er. Is toch jou grootste held in de scene? Gaat net zo raw hard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 10:48 

Hardtraxxer

Eerst de line-up maar eens afwachten aangezien ik wisselende verhalen over de maassilo, klokgebouw was iig erg vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 13:07 

Jurheinen schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Jonge, Radical Redemption staat er. Is toch jou grootste held in de scene? Gaat net zo raw hard :thumbsup:

Dat heb ik nooit gezegd, maar hij is wel een van mijn helden. Waarom zou hij niet raw zijn trouwens? Als je vooraan staat heb je kans op een geperforeerde darm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 13:13 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Jurheinen schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Dat heb ik nooit gezegd, maar hij is wel een van mijn helden. Waarom zou hij niet raw zijn trouwens? Als je vooraan staat heb je kans op een geperforeerde darm.

Dat zeg ik toch jonge, hij is zo raw als het maar kan zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 13:17 

Jurheinen schreef:
Dat zeg ik toch jonge, hij is zo raw als het maar kan zijn
Het respect voor iemands voorkeuren ligt laag op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:42 

Donateur

Jorgvv schreef:
Eerst de line-up maar eens afwachten aangezien ik wisselende verhalen over de maassilo, klokgebouw was iig erg vet! :)

De edities in de maassilo kwamen niet eens in de buurt van de superieure editie in het klokgebouw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd hoeveel mensen opeens lak hebben aan de locatie als de line-up supergruwelijk blijkt te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:49 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Benieuwd hoeveel mensen opeens lak hebben aan de locatie als de line-up supergruwelijk blijkt te zijn :P

Inderdaad :P Mocht de line-up echt heel vet worden maakt het me weinig uit dat het in de Maassilo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Sowieso... de kwaliteit van het feest is toch van veel meer afhankelijk dan alleen de locatie? Loudness in het Klokgebouw was wel echt het beste indoor feest waar ik ooit ben geweest, maar dat wil toch niet zeggen dat als de ambiance goed is, de line up goed, er wordt strak gedraaid, en de mensen zijn leuk, het feest vanwege de locatie alsnog kak is? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:56 

Donateur

Thuis wedstrijd dus 100% aanwezig, en hoop dat ze dit jaar het geluid een stuk beter maken, want vorig jaar was het in de 2e zaal echt dramatisch :(
Maar kijk nu al uit naar de Loudness in april in het Klokgebouw, dat was echt te bruut (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

Misschien aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 10:19 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Thuis wedstrijd dus 100% aanwezig, en hoop dat ze dit jaar het geluid een stuk beter maken, want vorig jaar was het in de 2e zaal echt dramatisch :(
Maar kijk nu al uit naar de Loudness in april in het Klokgebouw, dat was echt te bruut (L)

Die editie in klokgebouw :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 11:50 

Hardtraxx Veteran

Factory 010 was de beste editie tot nu toe, de sfeer daar word toch niet overtroffen :(

Vast wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 12:59 

Hardtraxx Veteran

Wou zeggen, de enige die daar enigszins aan kon tippen was die in het Klokgebouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:24 

Donateur

G1LL schreef:
Factory 010 was de beste editie tot nu toe, de sfeer daar word toch niet overtroffen :(

Klopt dat is inderdaad mijn beste binnenfeest ooit, alles klopte daar gewoon :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 17:07 

Hardtraxx Elite

Alleen met een hele vette line-up aanwezig. Zoals al eerder gezegd staan vaak dezelfde artiesten er, en daarbij staan er al twee namen tussen die ik sowieso niet hoef te zien. Heb daarbij ook nog eens het dramatische geluid van vorige keer in m'n achterhoofd zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 17:44 

Donateur

Sainen schreef:
Alleen met een hele vette line-up aanwezig. Zoals al eerder gezegd staan vaak dezelfde artiesten er, en daarbij staan er al twee namen tussen die ik sowieso niet hoef te zien. Heb daarbij ook nog eens het dramatische geluid van vorige keer in m'n achterhoofd zitten.

Over dat laatste zou ik me maar geen zorgen meer over maken. Op PRSPCT en HC4L was het geluid prima in de tweede zaal. Akoestiek in de Maassilo blijft echter kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk gaan uiteindelijk van de 10 mensen die zeggen dat ze niet gaan, er een stuk of 7 wel :P
B2S komt vast wel weer met een gruwelijke line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 12:28 

Hardtraxx Veteran

Ik heb in ieder geval totaal geen last gehad van de minpunten die iedereen vorige keer opnoemde xd . Het enige probleem is de afstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:04 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
G1LL schreef:

Klopt dat is inderdaad mijn beste binnenfeest ooit, alles klopte daar gewoon :love:

Eens! Alleen daarom al vind ik het geweldig om weer voor de Maassilo te staan. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten