Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook zeker :loving: hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vrijwel zeker aanwezig met Pete ^^

Helemaal zeker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Daveytl schreef:
Vrijwel zeker aanwezig met Pete ^^

Helemaal zeker ;)

Ik wacht toch echt eerst de line-up af, kan ik wel alvast een plekje reserveren in de auto? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste 3 namen:

Degos & Re-Done
Frequencerz
Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Eerste 3 namen:

Degos & Re-Done
Frequencerz
Radical Redemption


Was al bekend, 7e post stond het ook al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maassilo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pete schreef:
Daveytl schreef:
Vrijwel zeker aanwezig met Pete ^^

Helemaal zeker ;)

Ik wacht toch echt eerst de line-up af, kan ik wel alvast een plekje reserveren in de auto? :whistle:


Ja kan , nee ik ga sowieso, doe altijd loudness, alleen vorige keer verhinderd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Ja kan , nee ik ga sowieso, doe altijd loudness, alleen vorige keer verhinderd :(

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Paling schreef:
Eerste 3 namen:

Degos & Re-Done
Frequencerz
Radical Redemption


Was al bekend, 7e post stond het ook al :P


Shit je hebt gelijk. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik laat deze wel schieten. Veel te druk altijd en de akoestiek van de silo is kut met peren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik laat deze wel schieten. Veel te druk altijd en de akoestiek van de silo is kut met peren.


WTF, 2x vallen en je bent er knul :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
dawasiknie schreef:
Ik laat deze wel schieten. Veel te druk altijd en de akoestiek van de silo is kut met peren.


WTF, 2x vallen en je bent er knul :cry:

Maakt me niet uit. Het is echt té druk in de Maassilo als het daar uitverkocht is. Je kan geen stap voor de ander zetten en d'r lopen constant mensen voor je neus. En als je een beetje achter in de zaal staat is het geluid te triest voor woorden.

En raw hardstyle is leuk, maar ik heb het de afgelopen anderhalf wel genoeg gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:00 
 
Hardtraxxer

Aanwezig!! ik hoop op Mark EG of Coarsection,The Machine en Phuture Noize :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Aanwezig!! ik hoop op Mark EG of Coarsection,The Machine en Phuture Noize :thumbsup:

Haha doe maar gek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:18 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
thehardstyleholland schreef:
Aanwezig!! ik hoop op Mark EG of Coarsection,The Machine en Phuture Noize :thumbsup:

Haha doe maar gek :P


ben gek ! xd ! ja en ben 1 van de weinig die Coarsection geniaal vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:26 
 

Firetrap schreef:
Ik ook zeker :loving: hihi

Praatavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De Maassilo doe ik mijzelf ook niet meer aan, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is iig een betere poster dan de vorige imo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Firetrap schreef:
Ik ook zeker :loving: hihi

Praatavond!


Theekransje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Is iig een betere poster dan de vorige imo :P


Ik vind 'm lelijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poster is beetje Project Hardcore achtig.
Maar ik denk dat ik deze editie niet oversla, kan wel eens een erg goede line up worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:02 
 
Hardtraxx Addict

Lineup moet heel sterk zijn wil ik hier heenga, de editie in Klokgebouw was een van de vetste feesten ooit. Maar icm met stage moet ik toch wat rustiger aan doen :P , ook al naar Thunderdome die maand :D

Ben benieuwd naar de volledige lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
De Maassilo doe ik mijzelf ook niet meer aan, jammer.

Ik blijf de Maassilo vet vinden, de herinneringen die ik daar heb blijven fantastisch. Altijd heilig gevoel om er weer voor te staan. :loving:

B2S moet dit keer wel gewoon zorgen dat het geluid overal in orde is na de aanfluiting van vorige keer. Voor de rest blijft het een geweldige locatie imo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten