Ik ook zeker
hihi
Helemaal zekerwrote:Vrijwel zeker aanwezig met Pete
Helemaal zekerwrote:Vrijwel zeker aanwezig met Pete
Ik wacht toch echt eerst de line-up af, kan ik wel alvast een plekje reserveren in de auto?wrote:Helemaal zekerwrote:Vrijwel zeker aanwezig met Pete
Was al bekend, 7e post stond het ook alwrote:Eerste 3 namen:
Degos & Re-Done
Frequencerz
Radical Redemption
Ja kan , nee ik ga sowieso, doe altijd loudness, alleen vorige keer verhinderdwrote:Ik wacht toch echt eerst de line-up af, kan ik wel alvast een plekje reserveren in de auto?wrote:Helemaal zekerwrote:Vrijwel zeker aanwezig met Pete
wrote: Ja kan , nee ik ga sowieso, doe altijd loudness, alleen vorige keer verhinderd
Shit je hebt gelijk.wrote:Was al bekend, 7e post stond het ook alwrote:Eerste 3 namen:
Degos & Re-Done
Frequencerz
Radical Redemption
WTF, 2x vallen en je bent er knulwrote:Ik laat deze wel schieten. Veel te druk altijd en de akoestiek van de silo is kut met peren.
Maakt me niet uit. Het is echt té druk in de Maassilo als het daar uitverkocht is. Je kan geen stap voor de ander zetten en d'r lopen constant mensen voor je neus. En als je een beetje achter in de zaal staat is het geluid te triest voor woorden.wrote:WTF, 2x vallen en je bent er knulwrote:Ik laat deze wel schieten. Veel te druk altijd en de akoestiek van de silo is kut met peren.
Haha doe maar gekwrote:Aanwezig!! ik hoop op Mark EG of Coarsection,The Machine en Phuture Noize
ben gek !wrote:Haha doe maar gekwrote:Aanwezig!! ik hoop op Mark EG of Coarsection,The Machine en Phuture Noize
Praatavond!wrote:Ik ook zekerhihi
Theekransjewrote:Praatavond!wrote:Ik ook zekerhihi
Ik vind 'm lelijkerwrote:Is iig een betere poster dan de vorige imo
Ik blijf de Maassilo vet vinden, de herinneringen die ik daar heb blijven fantastisch. Altijd heilig gevoel om er weer voor te staan.wrote:De Maassilo doe ik mijzelf ook niet meer aan, jammer.