Moest van Dov heb ik gehoord. Zijn goudvis heet ook Jajox.wrote:Wat is er loos met die naam Jajox dan? Of moest dat weer van Dov?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
E
En wat zei hij toen?wrote:Volgens mij ging het zo: We waren buiten aan het roken, en daar was RR ook. Toen kwam er nummer met verschrikkelijke pitchkicks, dus hij zo; zulke kicks doen toch pijn aan je oren? Haha! Waarop ik antwoorde: Jou kicks doen mij pijn aan de oren
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Ben zijn reactie vergeten eerlijk gezegdwrote:En wat zei hij toen?wrote:Volgens mij ging het zo: We waren buiten aan het roken, en daar was RR ook. Toen kwam er nummer met verschrikkelijke pitchkicks, dus hij zo; zulke kicks doen toch pijn aan je oren? Haha! Waarop ik antwoorde: Jou kicks doen mij pijn aan de oren
Het was wel duidelijk dat hij het niet leuk vond, begrijpelijk uiteraardwrote:Beetje meelachen
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Haha, jurrien groot gelijk. Zijn kicks zuigen echt. Ik hoor liever pitchkicks 
Jij liegt.wrote:Haha, jurrien groot gelijk. Zijn kicks zuigen echt. Ik hoor liever pitchkicks
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Niet.wrote:Jij liegt.wrote:Haha, jurrien groot gelijk. Zijn kicks zuigen echt. Ik hoor liever pitchkicks
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Hoe weet jij mijn naam?wrote:Haha, jurrien groot gelijk. Zijn kicks zuigen echt. Ik hoor liever pitchkicks
Doe is even niet zo flauw jongens.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
zo vaak zien staan. Een aantal post boven deze ookwrote:Hoe weet jij mijn naam?wrote:Haha, jurrien groot gelijk. Zijn kicks zuigen echt. Ik hoor liever pitchkicks
wrote:Wat een badass is die Jurrien toch ook
A
Jahoor, Wout1997wrote:Haha, jurrien groot gelijk. Zijn kicks zuigen echt. Ik hoor liever pitchkicks
G
zijn er eigenlijk nog geinteresseerden in een shirt?

Nee ik ga wel naar de plaatselijke gothic store.
Als die visual aan de voorzijde wat lager had gezeten en het t-shirt een V-hals zou hebben wel jawrote:zijn er eigenlijk nog geinteresseerden in een shirt?
[Plaatje]
EDIT:
Nee laat maar ik ga wel mee shoppen met Jurre
wrote:Nee ik ga wel naar de plaatselijke gothic store.
+1wrote:Nee ik ga wel naar de plaatselijke gothic store.
G
V-hals kan altijdwrote:Als die visual aan de voorzijde wat lager had gezeten en het t-shirt een V-hals zou hebben wel ja
dat is z'n echte naam niet joh almightywrote:Jahoor, Wout1997wrote:Haha, jurrien groot gelijk. Zijn kicks zuigen echt. Ik hoor liever pitchkicks
Zit wel beetje een kern van waarheid in.wrote:Nee ik ga wel naar de plaatselijke gothic store.
Moet er ook geen iig. En mijn shirt van de editie van vorig jaar december (gele bedrukking) is wat te klein geworden nu volgens mij, blijbkaar groei ik nog steeds.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Of je moeder wast te heet 
Dankzij thehardstyleholland toch aanwezig 
Me moeder is pro in wassen niet haten!wrote:Of je moeder wast te heet
A
Wat een draakwrote:Dankzij thehardstyleholland toch aanwezig
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010