Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 49  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Nemesyz schreef:
Precies dit. + Deetox dan ^^


Player
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
sjobie schreef:
Nemesyz schreef:
Precies dit. + Deetox dan ^^


Liefhebber


93Wesley93 schreef:
Trouwens "Kronos" in area 2 is de alias van Jajox blijkbaar?

Zag het toevallig op partyflock. ( https://partyflock.nl/artist/71529:Kronos.html )


Echt jammer, vond Jajox echt een vette naam :(
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben alleen bang dat we D&R en Wavo niet allebei kunnen zien... ik denk namelijk dat ze zullen afsluiten... keuzes maken!
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik ben alleen bang dat we D&R en Wavo niet allebei kunnen zien... ik denk namelijk dat ze zullen afsluiten... keuzes maken!

Wavo ten aller tijden ^^
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 16:28 
 

LOLNOPE
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Tuurlijk niet! Radical Redemption sluit af, iedereen weet toch dat hij het hardst is
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Elke keer als jij een opmerking aangaande RR post moet ik aan jouw quote bij Incarnation buiten denken :lol:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Elke keer als jij een opmerking aangaande RR post moet ik aan jouw quote bij Incarnation buiten denken :lol:

Heh? :huh: Was jij daar ook?!
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Elke keer als jij een opmerking aangaande RR post moet ik aan jouw quote bij Incarnation buiten denken :lol:

:P
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja dat was echt episch. :lol: :lol: .
En David, wtf xd
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Haha ja dat was echt episch. :lol: :lol: .
En David, wtf xd


Is een grap, eerder wist hij het daadwerkelijk niet toen ik het zei op FB :P.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Henk-Jan schreef:
Haha ja dat was echt episch. :lol: :lol: .
En David, wtf xd


Is een grap, eerder wist hij het daadwerkelijk niet toen ik het zei op FB :P.

Idd :P Maar idd dat was fucking mooi Jurrien. The look on his face :cry:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Was inderdaad prachtig :P
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou vertel op dat heldhaftige verhaal (Of PM :x )
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij ging het zo: We waren buiten aan het roken, en daar was RR ook. Toen kwam er nummer met verschrikkelijke pitchkicks, dus hij zo; zulke kicks doen toch pijn aan je oren? Haha! Waarop ik antwoorde: Jou kicks doen mij pijn aan de oren
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Gevalletje 'je moet erbij zijn geweest', want op deze manier komt het vast niet over :P.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:46 
 

Zozo wat een grote meneer ben jij dat je dat zomaar even zegt tegen Radical Redemption. Wat een leipe gozer ben jij zeg.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Zozo wat een grote meneer ben jij dat je dat zomaar even zegt tegen Radical Redemption. Wat een leipe gozer ben jij zeg.

Dudeeee xd wat een clown ben je ook
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is er loos met die naam Jajox dan? Of moest dat weer van Dov?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat is er loos met die naam Jajox dan? Of moest dat weer van Dov?


Leek teveel op Headhunterz.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Volgens mij ging het zo: We waren buiten aan het roken, en daar was RR ook. Toen kwam er nummer met verschrikkelijke pitchkicks, dus hij zo; zulke kicks doen toch pijn aan je oren? Haha! Waarop ik antwoorde: Jou kicks doen mij pijn aan de oren

Wel een true story, of het nou een grap is of niet :P
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Het was dan ook een gemeende opmerking, tenminste dat neem ik aan :P.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Volgens mij ging het zo: We waren buiten aan het roken, en daar was RR ook. Toen kwam er nummer met verschrikkelijke pitchkicks, dus hij zo; zulke kicks doen toch pijn aan je oren? Haha! Waarop ik antwoorde: Jou kicks doen mij pijn aan de oren

:lol: :lol:

Ben het er niet echt mee eens, ben zelf een grote fan van RR :P. Alleen die kicks in de intro van Black Demon en Sharpen the Scalpel vind ik matig.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een badass is die Jurrien toch ook
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha wat een grafopmerking :lol:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten