wss hahawrote:Of je moeder wast te heet
Yeah, gaan we een dansje doenwrote:Dankzij thehardstyleholland toch aanwezig
Haha je baalt er gewoon van dat je geen ticket hebt.wrote:Ga ook pas achter een ticket aan als de TT er is, voor mij kan een slechte TT met veel clashes het hele feest verpesten
Ontzettendwrote:Haha je baalt er gewoon van dat je geen ticket hebt.wrote:Ga ook pas achter een ticket aan als de TT er is, voor mij kan een slechte TT met veel clashes het hele feest verpesten
Ik kan ze niet vinden, eikel.wrote:Gaan we arrogant doen klootzak? Ik bedoel dat er op die artiesten na genoeg andere vette staan.
Goed planwrote:Yeah, gaan we een dansje doenwrote:Dankzij thehardstyleholland toch aanwezigSamen met Tommy ofcourse
Nee, was te laat met bestelen. Nu maar aanbod sectie in de gaten houden.wrote:Ben jij er niet bij?wrote:![]()
Ik ga je aangeven bij de politie jij vuile jattedief!wrote:Nee, was te laat met bestelen. Nu maar aanbod sectie in de gaten houden.wrote:Ben jij er niet bij?wrote:![]()
Wees maar niet bang van jou zou ik nooit durven stelenwrote:Ik ga je aangeven bij de politie jij vuile jattedief!wrote:Nee, was te laat met bestelen. Nu maar aanbod sectie in de gaten houden.wrote: Ben jij er niet bij?
Denk de 2 zalen net als de vorige keer + beneden. Die zaal beneden is echt fucking vet!wrote:Vind echt super dik van b2s dat ze er een zaal meer bij hebben gegooid.
Zouden ze dan de zaal achter het podium de mainzaal open gooien?
Wij gaan er weer met 2 kwibussen vol heen vanuit Delft