Haha te laat met kopen. 
hop hop hopwrote:Waarom wordt er een heel verhaal omheen verzonnen? jammer dat het hier meestal zo moet gaan !
hop hop hopwrote:Waarom wordt er een heel verhaal omheen verzonnen? jammer dat het hier meestal zo moet gaan !
wrote:hop hop hopwrote:Waarom wordt er een heel verhaal omheen verzonnen? jammer dat het hier meestal zo moet gaan !
wrote:hop hop hopwrote:Waarom wordt er een heel verhaal omheen verzonnen? jammer dat het hier meestal zo moet gaan !
Vreemd van die naamwijziging, maar wel nice dat hij er staat! Ga denk wel ff kijken wat hij voor set neer gaat zettenwrote:Trouwens "Kronos" in area 2 is de alias van Jajox blijkbaar?
Zag het toevallig op partyflock. ( https://partyflock.nl/artist/71529:Kronos.html )
Niet echt eigenlijk.wrote:Radical toch ook wel?
Ajohwrote:Niet echt eigenlijk.wrote:Radical toch ook wel?
Ongeveer hetzelfde duswrote:Lekker dan dat er 3 zalen zijn, dat wordt echt lastig om keuzes te maken. Must see's:
Stage 00:01
B-Front & High Voltage
Degos & Re-Done
The Machine live [LIT]
Phrantic [CH]
Stage 00:02
The Geminizers
Stage 00:03
Delete [AUS]
Deetox
Phuture Noize
Wavolizer [DK]
Zijn er natuurlijk meer die ik graag wil zien, maar deze mag ik niet missen.
Dat is één van de minderen van de avond juist, of het moet écht je smaak zijn.wrote:Radical toch ook wel?
Een jaar geleden had ik hem zeker willen zien, sterker nog, ik keek de vorige december Loudness het meest uit naar zijn set. Dit jaar hoeft het van mij nietwrote:Dat is één van de minderen van de avond juist, of het moet écht je smaak zijn.wrote:Radical toch ook wel?
Ik vind het toch wel vet ja, toen bij de albumpresentatie in de Matrixx vond ik het niet veel, maar ben het nu wel meer gaan waarderenwrote:Dat is één van de minderen van de avond juist, of het moet écht je smaak zijn.wrote:Radical toch ook wel?
Precies dit. + Deetox danwrote:Lekker dan dat er 3 zalen zijn, dat wordt echt lastig om keuzes te maken. Must see's:
Stage 00:01
B-Front & High Voltage
Degos & Re-Done
The Machine live [LIT]
Stage 00:02
The Geminizers
Stage 00:03
Delete [AUS]
E-Force
Phuture Noize
Wavolizer [DK]
Zijn er natuurlijk meer die ik graag wil zien, maar deze mag ik niet missen.