Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:09 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
93Wesley93 schreef:
Dakpan schreef:
Area 2 is echt een bij elkaar geraapt hoopje namen zeg.

Beetje respectloze post.

Oh sorry man. Vind jij dat er logica inzit dan? Zijn gewoon wat onbekende namen uit verschillende landen in een zaal gezet, bij elkaar geraapt hoopje namen dus. Staan zelfs namen tussen waar ik nog nooit van gehoord heb.

waar moet overal een logica in zitten!! en leuk tog dat er namen tussen zitten die je niet kent reden om dus te komen kijken lijkt me dan! :thumbup: aanraden X-pander!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:19 

Hardtraxxer

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:49 

Als er altijd dezelfde namen staan is het niet goed, dus het is alleen maar leuk dat ze nieuwe mensen de kans geven. Op een feest als Loudness weet je dat er bijna alleen goede tracks gedraaid worden en dat niemand wil onderdoen voor de rest qua hardheid. Nieuwe (onbekende?) namen zijn alleen maar verfrissend omdat die meestal divers draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ik wil dan ook wel met iemand met de taxi mee... that is, als ik er dan nog aan denk :P

Je rijdt met ons mee :cool:

Zojuist 2 kaartjes gekocht :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:52 

Hardtraxx Addict

Stage 00:01
B-Front & High Voltage
Alpha²
Degos & Re-Done
Radical Redemption live
The Machine live [LIT]
MC Nolz

Stage 00:02
The Geminizers
MC Shizzler

Stage 00:03
Delete [AUS]
E-Force
Phuture Noize
Wavolizer [DK]
Deetox
MC Axys

Dikgedrukt wil ik zeker zien, rest wel graag. Zou wel moeten lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:54 

Hardtraxx Veteran

Deetox! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:54 

Hardtraxx Veteran

Dafuck doen Alpha Twins er :P ?

Heb ernstig veel zin in B-front vs High Voltage, Radical Redemption, E-force, Delete, The Geminizers en Tartaros :) !

Voor de rest zie ik het allemaal wel die nacht xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 21:03 

Hardtraxx Addict

Deetox erbij :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 22:23 

Hardtraxx Addict

Mensen oordelen wel erg snel hier ! geef mensen de kans,als het je niks lijkt dan ga je er niet bij kijken.
Ik kan ook niet iedereen,maar als hun productie,s loudness genoeg zijn geef ik ze zeker een kans zonder te weten wie het zijn.Natuurlijk kan ik wel D-Droned de penoze recident ! en hij past zeker wel in het loudness lijstje thuis.En heeft genoeg tracks klaar ligen ! probeer het uit zou ik zeggen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat ze Clock Kid geen kans geven dan. Of Lanoz.
Die mixen onmenselijk goed.

Ik ben denk ik bijna alleen maar in zaal 1 te vinden. Met een beetje geluk nog voor Delete en/of Wavo in zaal 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 22:45 

Hardtraxx Veteran

B-front & High Voltage, Phrantic, D&R, The Machine, Delete, Wavolizer en Deetox wil ik graag zien. Nu maar hopen dat die allemaal niet tijdens elkaar staan. En ik ben een gezegend mens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 23:16 

Hardtraxx Veteran

Asylum schreef:
Mensen oordelen wel erg snel hier ! geef mensen de kans,als het je niks lijkt dan ga je er niet bij kijken.
Ik kan ook niet iedereen,maar als hun productie,s loudness genoeg zijn geef ik ze zeker een kans zonder te weten wie het zijn.Natuurlijk kan ik wel D-Droned de penoze recident ! en hij past zeker wel in het loudness lijstje thuis.En heeft genoeg tracks klaar ligen ! probeer het uit zou ik zeggen !

Ik zal zeker naar D-Droned gaan als er zoveel andere vette artiesten draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 23:21 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd of er een collab komt tussen b-front en high voltage aangezien ze same staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 23:24 

Asylum schreef:

Als hij geen bekende was, had jij niet gereageerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Benieuwd of er een collab komt tussen b-front en high voltage aangezien ze same staan

Denk het niet, denk dat ze hun 2 eigen nummers gaan doen. Daarnaast nog Bombs Away, en dan gaat B-front solo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 23:34 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Asylum schreef:

Hoe weet je dat? Hij draait zelf ook en als hij hier had gestaan was dat met de zelfde reden als hun, dat is dus wss niet de enige rede dat hij reageerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 23:35 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Asylum schreef:

Ik zal zeker naar D-Droned gaan als er zoveel andere vette artiesten draaien xd

Dat is toch je eigen keuzen ? Ik zeg alleen dat mensen hier snel oordelen terwijl je niet eens weet wat je kan verwachten van die jongens ! dat heeft verder niks te maken met wat je zelf graag wilt doen,ik doel alleen op de mensen die wel willen gaan kijken !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 23:42 

mikeee schreef:
Almighty schreef:
Asylum schreef:

Hoe weet je dat? Hij draait zelf ook en als hij hier had gestaan was dat met de zelfde reden als hun, dat is dus wss niet de enige rede dat hij reageerd.

En jij zou niet op mij reageren als je geen vrienden met Asylum was. De cirkel is rond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 23:47 

Hardtraxx Addict

Waarom wordt er een heel verhaal omheen verzonnen? jammer dat het hier meestal zo moet gaan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

Asylum, ik reageer niet inhoudelijk op jou maar zou je even willen letten op het gebruik van interpunctie/ hoofdletters?
Zinnen beginnen met hoofdletters is wel zo fijn, en het leest ook fijner weg als je geen spaties plaatst tussen een woord en een uitroepteken.

Zoals ik al zei ben ik waarschijnlijk niet te vinden in zaal 3. Zaal 1 is wel gruwelijk lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jammer dat ze Clock Kid geen kans geven dan. Of Lanoz.
Die mixen onmenselijk goed.

Dat bedoel ik, je hebt gasten die er zoveel beter zouden passen. Arboza en Clock Kid als voorbeelden. Dan snap ik niet waarom die area gewoon een paar random namen bij elkaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 00:05 

Hardtraxx Veteran

Uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 00:06 

Hardtraxxer

Gelukkig ticket binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 00:14 

Hardtraxx Addict

Ook net op tijd mijn kaartje binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 00:17 

Hardtraxx Elite

Volgend jaar beter :cry: