Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:42 
 

patrickjeb schreef:
El Mare schreef:
Nope, was met Kasper, Pommer en een maat van hem. En volgens mij moesten we toen een fucking eind omrijden om in Utrecht te komen :lol:

Ik zat ook bij Kasper en Pommer, dus ja, was met jou :P

zou goed kunnen ja :P lang leve hardtraxx :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, ik ben aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil dan ook wel met iemand met de taxi mee... that is, als ik er dan nog aan denk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kijk zo hard uit naar Delete :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, bijna uitverkocht en een 3 area erbij.

Citaat:
06 11 2012
Loudness bijna uitverkocht!

Een datum die omcirkeld is in de agenda van iedere Raw Hardstyle liefhebber is 8 december 2012. Dan zal Loudness na de succesvolle april editie in het Eindhovense Klokgebouw terugkeren voor de najaarseditie in de Maassilo Rotterdam. Momenteel gaan de laatste tickets in verkoop dus wees snel met het aanschaffen want je wilt deze nacht niet missen!

Door de onlangs uitgevoerde verbouwing in het voormalige graansilo pand, is het weer mogelijk om de gehele Maassilo te gebruiken. Naast de twee bekende zalen en de vernieuwde chillout kelder, is nu ook de derde zaal weer beschikbaar. Deze kans kon b2s niet voorbij laten gaan, dus de komende editie kun je in het gehele pand los gaan op de rauwste Hardstyle beats. De line-up was al bekend maar Loudness zou Loudness niet zijn als ze de echte liefhebbers niet zou verrassen. Het programma is om deze reden aangevuld met talenten uit Nederland, Frankrijk en Italië!

Stage 00:01
B-Front & High Voltage
Alpha²
Phrantic [CH]
Degos & Re-Done
Frequencerz
Radical Redemption live
The Machine live [LIT]
MC Nolz

Stage 00:02
The Geminizers
D-Droned
Blackburn
Kronos [IT]
Dark Pact
X-Pander [FR]
MC Shizzler

Stage 00:03
Delete [AUS]
E-Force
Phuture Noize
Tartaros
Wavolizer [DK]
Deetox
MC Axys

De laatste tickets zijn verkrijgb
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff 3 areas is niet nodig.. Ff ticket scoren nu in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Waar kan nog een area zijn dan?

In de Maassilo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Waar kan nog een area zijn dan?

Staat in de post. ;)

Maar vorig jaar was het al lastig genoeg om tussen 2 area's te kiezen, worden er nu 3. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
El Mare schreef:
Waar kan nog een area zijn dan?

In de Maassilo.


Serieus? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Mr Lellebel schreef:
El Mare schreef:
Waar kan nog een area zijn dan?

In de Maassilo.


Serieus? :oh:

Dacht het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdarea is op zich wel interessant op Radical Redemption en The Machine na, dan kan ik prima eventjes bij een andere area gaan kijken (Tartaros, E-Force oid). Toch wel een optie.. Moet alleen wel snel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:05 
 
Hardtraxxer

Super ! vet eindelijk mag ik ! Dark Pact en X-Pander [FR] zien egt vet toevoegingen! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 2 is echt een bij elkaar geraapt hoopje namen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stage 00:01
B-Front & High Voltage
Alpha²
Phrantic [CH]
Degos & Re-Done
The Machine live [LIT]

Stage 00:02
The Geminizers
Blackburn
MC Shizzler

Stage 00:03
Delete [AUS]
Tartaros
Wavolizer [DK]
Deetox

Ik voorzie problemen... ik wil teveel artiesten zien!!!
Echt wel kut eigenlijk... wat zijn we toch verwend dat we gaan klagen om een 3e area :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hmm, bijna uitverkocht

:cry: Morgen maar halen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Stage 00:01
B-Front & High Voltage
Phrantic [CH]
Degos & Re-Done
The Machine live [LIT]
MC Nolz

Stage 00:02
The Geminizers

Stage 00:03
Delete [AUS]
Phuture Noize
Wavolizer [DK]
Deetox
MC Axys


Deze wil ik als het kan allemaal gaan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Vette ontwikkeling. Gelukkig hoef ik in principe niets van Area 2 te zien dus blijft de keuze alsnog beperkt tot twee opties elk uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticket binnen. :cool:
Heel veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:22 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Area 2 is echt een bij elkaar geraapt hoopje namen zeg.

nee man juist tof dat ze talent de kans geven vooral uit het buitenland zal wel meer mogen gebeuren! alleen jammer dat er niemand van gearbox of Infexious Hardstyle tussen zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Area 2 is echt een bij elkaar geraapt hoopje namen zeg.

Beetje respectloze post. Zoals de persoon hier boven al zegt, tof dat ze zulke namen een kans geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:37 
 

Officieel erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Officieel erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 area is vet! Enige die ik moet zien zijn Phrantic, Degos & Re-Done, Delete & Deetox. Verder is de line-up veel te vet genoeg om 't verder wel te zien :). Ligt ook beetje aan de timetable. Word sws een vet feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Dakpan schreef:
Area 2 is echt een bij elkaar geraapt hoopje namen zeg.

Beetje respectloze post.


Oh sorry man. Vind jij dat er logica inzit dan? Zijn gewoon wat onbekende namen uit verschillende landen in een zaal gezet, bij elkaar geraapt hoopje namen dus. Staan zelfs namen tussen waar ik nog nooit van gehoord heb.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten