Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ticket binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ook maar eens een ticket gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
dawasiknie schreef:
Ook maar eens een ticket gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:52 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Ticketje binnen sinds vorige week, aanwezig met een 8 Belgen ^^


haha! invasie! uit Antwerpen!! hoppelijk komt evert dit keer wel mee! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

! ! !!!!! !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
! ! !!!!! !!


ilh
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evert :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na Syndrome voor het eerst live gehoord te hebben op Thrillogy krijg ik ineens gruwelijk veel zin in Delete op Loudness :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:05 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Evert :lol:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:03 
 

M'n zusje van 16 wil mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
M'n zusje van 16 wil mee :lol:

INB4 Biscuit. :cool:

Ik zou d'r toch aanraden om eerst een 16+ feest te doen dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:28 
 

Uberhout schreef:
Ik zou d'r toch aanraden om eerst een 16+ feest te doen dan ^^


Intents en Decibel heeft ze al meegemaakt. Benieuwd wat mijn ouders hier van vinden, eigenlijk weinig zin om'r mee te nemen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hier ook kaartje binnen, 4e x loudness voor mij. verplicht nummertje geworden (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 02:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik ook aanwezig ben, ook al was ik totaal niet van plan om te gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twijfel nog steeds denk dat ik over ga slaan, ivm met niemand gaat mee, uur wachten op metro, December is al druk genoeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm vorig jaar ook gewoon alleen gegaan, aan het einde gewoon met een aantal ht-ers een taxi genomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hmm vorig jaar ook gewoon alleen gegaan, aan het einde gewoon met een aantal ht-ers een taxi genomen ;)

Jup, weet niet of toen met jou was, maar met de taxi kan goed, 4/5 man, 5 euro de man en wachten op de 1e trein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik schrijf me wel in voor de taxi :P Wat was het vorig jaar koud buiten daar zeg haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, was met Kasper, Pommer en een maat van hem. En volgens mij moesten we toen een fucking eind omrijden om in Utrecht te komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Nope, was met Kasper, Pommer en een maat van hem. En volgens mij moesten we toen een fucking eind omrijden om in Utrecht te komen :lol:

Ik zat ook bij Kasper en Pommer, dus ja, was met jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
El Mare schreef:
Nope, was met Kasper, Pommer en een maat van hem. En volgens mij moesten we toen een fucking eind omrijden om in Utrecht te komen :lol:

Ik zat ook bij Kasper en Pommer, dus ja, was met jou :P


Hmm nja, kan ik me niet meer herinneren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WIe regelt er even een taxi busje? Ik moet ook met die taxi naar het station :p Vorig jaar ook samen met iemand van hardtraxx taxi genomen, nadat die bobbus maar nooit kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan taxi's genoeg daar :P
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten