Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 49  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Dirk, wij gaan hoogstwaarschijnlijk met de auto vanuit Someren, als je wilt kunnen we je wel oppikken :).

That... would... be...


(wait for it)


AWESOME! :yay:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, alleen snel ff groepje bij elkaar rapen, anders is het misschien uitverkocht.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 01:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uiteraard aanwezig ;) beste thuiswedstrijd :D
Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er weer een Loudness shirt aan? :D
Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben je de gele alweer zat?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha nou ja, er is inmiddels een soort van traditie, dus die mag wat mij betreft wel in stand gehouden worden ^^
Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kasper maakte ze de andere keren toch?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja.
Bericht Geplaatst op 18 okt 2012 17:29 
 
Hardtraxxer

zin in :thumbsup: kaartje binnen denk wel weer met flevoboys tegaan als die ook even zijn kaartjes aan schaft!
Bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:52 
 
Hardtraxxer

Ich bin dabei :)
Bericht Geplaatst op 19 okt 2012 17:28 
 
Hardtraxx Elite

[quote="93Wesley93"Wij gaan met een grote bus met mensen hier uit de buurt. :D

Maar de gene die niet met eigen vervoer gaan ik raad jullie zeker aan om na het feest een uur te wachten op de metro, altijd heel gezellig daar. :P[/quote]

Wess niet met ons mee in de auto? Wat doe je.. :mad:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen. Gaan met 11 man, waarvan 8 dagjesmensen ^^ Zullen het heus wel leuk vinden.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
93Wesley93 schreef:
Wij gaan met een grote bus met mensen hier uit de buurt. :D

Maar de gene die niet met eigen vervoer gaan ik raad jullie zeker aan om na het feest een uur te wachten op de metro, altijd heel gezellig daar. :P


Wess niet met ons mee in de auto? Wat doe je.. :mad:

Wist nog niet van de auto, dat kan de zaak weer veranderen. :P
Bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een ticket gekocht :D
Lekker Oppan gangnam stylen.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hop hop hop
Bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga deze keer ook met dagjesmensen en mensen die nog nooit naar een hardstyle feest zijn geweest. xd
Bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hop hop hop


Ledker
Bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:29 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Onthafloorx schreef:
93Wesley93 schreef:
Wij gaan met een grote bus met mensen hier uit de buurt. :D

Maar de gene die niet met eigen vervoer gaan ik raad jullie zeker aan om na het feest een uur te wachten op de metro, altijd heel gezellig daar. :P


Wess niet met ons mee in de auto? Wat doe je.. :mad:

Wist nog niet van de auto, dat kan de zaak weer veranderen. :P


Auto dus hahaha.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hop hop hop

gas erop
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien toch aanwezig, morgen lootjes trekken voor Sinterklaas surprise, dit is het enige wat ik erop zet :D
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, simpel weg omdat het 10 min van m'n huis is met de bus. Dus waarom niet?!?
Bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Aanwezig, simpel weg omdat het 10 min van m'n huis is met de bus. Dus waarom niet?!?

Best... Reason...to go... EVAAAAAAHHHHH :clap:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Aanwezig, simpel weg omdat het 10 min van m'n huis is met de bus. Dus waarom niet?!?


Dus de Hardtraxx after-after is bij jou? :corn:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticketje binnen sinds vorige week, aanwezig met een 8 Belgen ^^
Bericht Geplaatst op 27 okt 2012 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook maar eens een ticket gekocht.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten