Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is in het voorjaar altijd wel gezellig, nu moet ik er niet aan denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Strep schreef:
Maassilo is toch prima te bereiken met OV?

Jup, tien minuutjes met de metro vanaf Station Rotterdam. Alleen is dit om 6 uur afgelopen en gaat de eerste metro pas om 8 uur.

Meen je dit, moet je echt 2 uur wachten voor dat je daar weg bent als je met trein komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zolang mogelijk binnen blijven zitten en dan is het net wat langer dan een uur inderdaad. Je zou ook kunnen overwegen om met een groepje de taxi naar CS te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zolang mogelijk binnen blijven zitten en dan is het net wat langer dan een uur inderdaad. Je zou ook kunnen overwegen om met een groepje de taxi naar CS te pakken.

Das ook waar, eerst nog maar even kijken of me maat nog mee wilt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:54 
 
Hardtraxx Addict

Als ik op 9292ov kijk en een willekeurige zondag kies staat er dat er al om iets over 4 bussen naar CS rijden. Zo kan t toch ook of zie ii dat verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Als ik op 9292ov kijk en een willekeurige zondag kies staat er dat er al om iets over 4 bussen naar CS rijden. Zo kan t toch ook of zie ii dat verkeerd?

Dat zal wel de bobbus zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Strep schreef:
Als ik op 9292ov kijk en een willekeurige zondag kies staat er dat er al om iets over 4 bussen naar CS rijden. Zo kan t toch ook of zie ii dat verkeerd?

Dat zal wel de bobbus zijn.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
wootum schreef:
Strep schreef:
Als ik op 9292ov kijk en een willekeurige zondag kies staat er dat er al om iets over 4 bussen naar CS rijden. Zo kan t toch ook of zie ii dat verkeerd?

Dat zal wel de bobbus zijn.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hahaha xD kom er maar in robbin
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb ik iets gemist? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor :P Wij vinden bob bus alleen grappig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap hem ook niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Mr Lellebel schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hahaha xD kom er maar in robbin


Ik las voor jullie posts al bobbus en ik voelde al reacties aankomen van jullie :lol:
Bobbus is gewoon voor bazen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige keer gewoon taxi gepakt, prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 20:16 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Strep schreef:
Als ik op 9292ov kijk en een willekeurige zondag kies staat er dat er al om iets over 4 bussen naar CS rijden. Zo kan t toch ook of zie ii dat verkeerd?

Dat zal wel de bobbus zijn.

En die bussen zijn niet aan te raden of zo ;p?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar kwamen ze niet opdagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan met een grote bus met mensen hier uit de buurt. :D

Maar de gene die niet met eigen vervoer gaan ik raad jullie zeker aan om na het feest een uur te wachten op de metro, altijd heel gezellig daar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wij gaan met een grote bus met mensen hier uit de buurt. :D

Maar de gene die niet met eigen vervoer gaan ik raad jullie zeker aan om na het feest een uur te wachten op de metro, altijd heel gezellig daar. :P


Iets met een kat of zo had ik begrepen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook weer aanwezig, vorig jaar was vet, ondanks slecht geluid en kut ov. dit jaar wellicht met de auto :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
The Skribbler schreef:
Hahaha, ik denk dat ik helemaal niet ga rijden... als ik met iemand mee mag rijden (opstappen in Eindje) zou dat wel geweldig zijn :$

Dat is voor ons een eindje om

Met wie ga jij eigenlijk Jurriën? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
The Skribbler schreef:
Hahaha, ik denk dat ik helemaal niet ga rijden... als ik met iemand mee mag rijden (opstappen in Eindje) zou dat wel geweldig zijn :$

Dat is voor ons een eindje om

Met wie ga jij eigenlijk Jurriën? :$

Met jou en Peter natuurlijk :$

EDIT: Kaartje binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Met jou en Peter natuurlijk :$

EDIT: Kaartje binnen :)

Aight, moest ik ff weten omdat Uwi eigenlijk ook mee wil. Maar de auto zit dus vol :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Afbeelding

SO MUCH WIN :D

Als het echt zo lang is wachten op de metro/trein, ga ik mss wel een auto regelen... TZT zal ik hier wel vragen of er dan iemand mee wil rijden op de route Ehv, Tilly, Breda, R'dam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dirk, wij gaan hoogstwaarschijnlijk met de auto vanuit Someren, als je wilt kunnen we je wel oppikken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
93Wesley93 schreef:
Wij gaan met een grote bus met mensen hier uit de buurt. :D

Maar de gene die niet met eigen vervoer gaan ik raad jullie zeker aan om na het feest een uur te wachten op de metro, altijd heel gezellig daar. :P


Iets met een kat of zo had ik begrepen xd

Ken dat verhaal ook wel maar dat bedoelde ik niet. ;) Ik vond het toen we nog met het OV naar de Maassilo gingen altijd heerlijk om na het feest daar met z'n allen te wachten en na te genieten tot de eerste metro kwam. :P
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten