Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 03:23 
 
Hardtraxxer

Kaartje binnen!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje zit in m'n mailbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pff, ik weet nog niet 100% zeker of ik heen ga. Heb iig nog wel een maandje nodig voor ik de keuze definitief maak, ben alleen bang dat de kaartverkoop dat niet toelaat zo te horen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 20:26 
 
Hardtraxxer

^ Dat probleem. Ik moet mensen regelen die meegaan maar dat gaat niet zo makkelijk omdat de enige vrienden die hardstyle luisteren alleen mainstream luisteren. =(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
^ Dat probleem. Ik moet mensen regelen die meegaan maar dat gaat niet zo makkelijk omdat de enige vrienden die hardstyle luisteren alleen mainstream luisteren. =(


Voor mij ook dit probleem :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan gaan jullie met zn 3en. Probleem opgelost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Pff, ik weet nog niet 100% zeker of ik heen ga. Heb iig nog wel een maandje nodig voor ik de keuze definitief maak, ben alleen bang dat de kaartverkoop dat niet toelaat zo te horen :(

Ik heb er dan misschien nog wel een over. Maat van mij moet waarschijnlijk dan op oefening, maar heb toch een kaartje voor hem gehaald voor het geval dat hij niet hoeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik haal een kaart en zie dan wel of ik ga.. zie echt op tegen die 7 uur reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 00:30 
 

PNXRMX schreef:
Dan gaan jullie met zn 3en. Probleem opgelost :P

Maak er vier van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 06:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaartjes binnen. dus weer aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
PNXRMX schreef:
Dan gaan jullie met zn 3en. Probleem opgelost :P

Maak er vier van xd


:thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaartje gekocht, vast wel aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga wss ook alleen, schijt aan... Genoeg bekenden daar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:22 
 
Hardtraxx Addict

Ik ga mogelijk ook alleen. Gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we dan in december naar 2 feestjes samen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:44 
 
Hardtraxxer

maarten0546 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
PNXRMX schreef:
Dan gaan jullie met zn 3en. Probleem opgelost :P

Maak er vier van xd


:thumbup: :thumbup:

strak plan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik ga wss ook alleen, schijt aan... Genoeg bekenden daar :thumbup:

Hier misschien ook. Rij jij weer vanuit Eindhoven? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
The Skribbler schreef:
Ik ga wss ook alleen, schijt aan... Genoeg bekenden daar :thumbup:

Hier misschien ook. Rij jij weer vanuit Eindhoven? :P

ik heb maastricht - eindhoven - rotterdam. mag ik mij vrijwillig aansluiten? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, ik denk dat ik helemaal niet ga rijden... als ik met iemand mee mag rijden (opstappen in Eindje) zou dat wel geweldig zijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet hier gewoon echt heen :(
Maar de trein heen en terug is waarschijnlijk duurder dan het feest zelf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Hahaha, ik denk dat ik helemaal niet ga rijden... als ik met iemand mee mag rijden (opstappen in Eindje) zou dat wel geweldig zijn :$

Dat is voor ons een eindje om
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
The Skribbler schreef:
Hahaha, ik denk dat ik helemaal niet ga rijden... als ik met iemand mee mag rijden (opstappen in Eindje) zou dat wel geweldig zijn :$

Dat is voor ons een eindje om

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:47 
 
Hardtraxx Addict

Maassilo is toch prima te bereiken met OV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Maassilo is toch prima te bereiken met OV?

Jup, tien minuutjes met de metro vanaf Station Rotterdam. Alleen is dit om 6 uur afgelopen en gaat de eerste metro pas om 8 uur.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten