Kaartje binnen!!!!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Pff, ik weet nog niet 100% zeker of ik heen ga. Heb iig nog wel een maandje nodig voor ik de keuze definitief maak, ben alleen bang dat de kaartverkoop dat niet toelaat zo te horen 
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
^ Dat probleem. Ik moet mensen regelen die meegaan maar dat gaat niet zo makkelijk omdat de enige vrienden die hardstyle luisteren alleen mainstream luisteren. =(
Voor mij ook dit probleem :').wrote:^ Dat probleem. Ik moet mensen regelen die meegaan maar dat gaat niet zo makkelijk omdat de enige vrienden die hardstyle luisteren alleen mainstream luisteren. =(
Dan gaan jullie met zn 3en. Probleem opgelost 
Ik heb er dan misschien nog wel een over. Maat van mij moet waarschijnlijk dan op oefening, maar heb toch een kaartje voor hem gehaald voor het geval dat hij niet hoeft.wrote:Pff, ik weet nog niet 100% zeker of ik heen ga. Heb iig nog wel een maandje nodig voor ik de keuze definitief maak, ben alleen bang dat de kaartverkoop dat niet toelaat zo te horen
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik haal een kaart en zie dan wel of ik ga.. zie echt op tegen die 7 uur reizen.
N
Maak er vier vanwrote:Dan gaan jullie met zn 3en. Probleem opgelost
wrote:Maak er vier vanwrote:Dan gaan jullie met zn 3en. Probleem opgelost
kaartje gekocht, vast wel aanwezig. 
Ik ga wss ook alleen, schijt aan... Genoeg bekenden daar 
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Ik ga mogelijk ook alleen. Gezellig.
Gaan we dan in december naar 2 feestjes samen? 
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
strak planwrote:wrote:Maak er vier vanwrote:Dan gaan jullie met zn 3en. Probleem opgelost![]()
Hier misschien ook. Rij jij weer vanuit Eindhoven?wrote:Ik ga wss ook alleen, schijt aan... Genoeg bekenden daar
ik heb maastricht - eindhoven - rotterdam. mag ik mij vrijwillig aansluiten?wrote:Hier misschien ook. Rij jij weer vanuit Eindhoven?wrote:Ik ga wss ook alleen, schijt aan... Genoeg bekenden daar
Hahaha, ik denk dat ik helemaal niet ga rijden... als ik met iemand mee mag rijden (opstappen in Eindje) zou dat wel geweldig zijn 
Ik moet hier gewoon echt heen
Maar de trein heen en terug is waarschijnlijk duurder dan het feest zelf...
Maar de trein heen en terug is waarschijnlijk duurder dan het feest zelf...
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Dat is voor ons een eindje omwrote:Hahaha, ik denk dat ik helemaal niet ga rijden... als ik met iemand mee mag rijden (opstappen in Eindje) zou dat wel geweldig zijn
wrote:Dat is voor ons een eindje omwrote:Hahaha, ik denk dat ik helemaal niet ga rijden... als ik met iemand mee mag rijden (opstappen in Eindje) zou dat wel geweldig zijn
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Maassilo is toch prima te bereiken met OV?
Who was there
Nobody has said they're going yet.