Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 49  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het geluid is toch heel kut in de maassilo?











Nee, ik heb idd ook gehoord dat bij de laatste PRSPCT het geluid dik in orde was... Heb er alle vertrouwen in dat dit een van de feesten van het jaar gaat worden :yay:
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voorverkoop is zojuist begonnen. Ticket alweer in de pocket :cool:
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket binnen :)
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. xd
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

9 kaarten te koop, 60 euro per stuk. Oh wacht, het is nog niet uitverkocht.. :whistle:
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:28 
 
Hardtraxx Addict

Wie hopen jullie dat het anthem maakt? Van mij mogen Degos & Re-done, B-Front of Phrantic dat wel doen.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delete, al zal dat heel onwaarschijnlijk zijn... xd
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Wie hopen jullie dat het anthem maakt? Van mij mogen Degos & Re-done, B-Front of Phrantic dat wel doen.

Gewoon geen anthem. Allemaal een leuk tooltje is leuker mijns inziens.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binenn :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Jipla kaart binnen !
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten besteld voor Pete en mij :D
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart binnen heuy!
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Wie hopen jullie dat het anthem maakt? Van mij mogen Degos & Re-done, B-Front of Phrantic dat wel doen.

Dat anthem van Digital Punk is voor 2012. Denk dat volgende editie in het Klokgebouw pas weer een nieuwe komt.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kaarten besteld voor Pete en mij :D

:thumbsup: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:12 
 
Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Strep schreef:
Wie hopen jullie dat het anthem maakt? Van mij mogen Degos & Re-done, B-Front of Phrantic dat wel doen.

Dat anthem van Digital Punk is voor 2012. Denk dat volgende editie in het Klokgebouw pas weer een nieuwe komt.

Ah ja, vrij logisch inderdaad.

Ticket binnen :thumbsup: !
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

We hebben ze ^^
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 16:21 
 
Hardtraxxer

Hoe hard gaat de voorverkoop ongeveer?
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Hoe hard gaat de voorverkoop ongeveer?

Heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het al bijna uitverkocht is.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch niet van de partij, dus iemand kan mijn positie in de queue wel hebben. ^^
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die d'r voor mij 1 wil aanschaffen (A) :P ?
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Iemand die d'r voor mij 1 wil aanschaffen (A) :P ?


Als ik ze vanavond kan bestellen geen probleem :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:50 
 
Hardtraxx Addict

Zien de E-tickets er bij jullie ook zo scheef uit?
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:37 
 

Strep schreef:
Zien de E-tickets er bij jullie ook zo scheef uit?
Papier recht leggen in de printer :P
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 22:38 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Strep schreef:
Zien de E-tickets er bij jullie ook zo scheef uit?
Papier recht leggen in de printer :P

Ik bedoelde eigenlijk dat er een hoop letters missen :p.
Hij geeft bv. alleen maar L O N , waar LOUDNESS zou moeten staan.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 22:46 
 

Als de barcode er maar goed opstaat.

Ik wist trouwens niet dat het zo snel gaat met die verkoop. Is de capaciteit in de Maassilo dan zoveel kleiner dan van het Klokgebouw of is er daar meer animo?
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten