Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:46 
 

Henk-Jan schreef:
Had je bij prpsct 2 zalen dan? Het geluid in zaal 1 was de vorige keer nog wel oke alleen het geluid in zaal 2 was echt dramatisch. Volgend mij nog nooit zulk slecht geluid gehoord :P


Nee, 3 zalen en een tunnel voor de breek koor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een kaas line-up.. Way to mainstream for me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Wat een kaas line-up.. Way to mainstream for me!

Origineel man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Wat een kaas line-up.. Way to mainstream for me!

hahahahhaha hey je bent sarcastisch of niet? hahahahahhaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man, wat een line-up. Zit er nu toch wel heel erg aan te denken om Qlimax te skippen en hiervoor te gaan. Vraagje, is de Maassilo een beetje een goede locatie? Wat voor formaat moet ik aan denken en is het geluid een beetje in orde? Nooit geweest namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Man, wat een line-up. Zit er nu toch wel heel erg aan te denken om Qlimax te skippen en hiervoor te gaan. Vraagje, is de Maassilo een beetje een goede locatie? Wat voor formaat moet ik aan denken en is het geluid een beetje in orde? Nooit geweest namelijk.

De locatie opzich is echt heel vet. Het is er wel altijd heel druk en het geluid was de vorige keer in zaal 2 echt kut. Ik zat te twijfelen om hier heen te gaan (vanwege de locatie/sluitingstijd), maar met zo'n line-up neem ik dat maar voor lief :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maestro N schreef:
Man, wat een line-up. Zit er nu toch wel heel erg aan te denken om Qlimax te skippen en hiervoor te gaan. Vraagje, is de Maassilo een beetje een goede locatie? Wat voor formaat moet ik aan denken en is het geluid een beetje in orde? Nooit geweest namelijk.

De locatie opzich is echt heel vet. Het is er wel altijd heel druk en het geluid was de vorige keer in zaal 2 echt kut. Ik zat te twijfelen om hier heen te gaan (vanwege de locatie/sluitingstijd), maar met zo'n line-up neem ik dat maar voor lief :)


Thanks, ja ik heb een beetje hetzelfde, met deze line-up moet ik er eigenlijk wel heen. Hoeveel man moet ik ongeveer aan denken? Even wat vrienden proberen over te halen dan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n 2000 man gok ik ;).
Chris One draaide de vorige keer door tot kwart voor 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Had je bij prpsct 2 zalen dan? Het geluid in zaal 1 was de vorige keer nog wel oke alleen het geluid in zaal 2 was echt dramatisch. Volgend mij nog nooit zulk slecht geluid gehoord :P

Zaal 2 zal op de vorige Loudness dan daar beneden zijn denk ik? In dat geval was het daar gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Henk-Jan schreef:
Had je bij prpsct 2 zalen dan? Het geluid in zaal 1 was de vorige keer nog wel oke alleen het geluid in zaal 2 was echt dramatisch. Volgend mij nog nooit zulk slecht geluid gehoord :P

Zaal 2 zal op de vorige Loudness dan daar beneden zijn denk ik? In dat geval was het daar gewoon goed.


Zaal 2 van de vorige Loudness was waar de XTRM was met PRSPCT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2s had beloofd het geluid te verbeteren na de vorige editie in de Maassilo. Ze kunnen dit ook maar beter doen, anders verliezen ze heel veel bezoekers de volgende keer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
B2s had beloofd het geluid te verbeteren na de vorige editie in de Maassilo. Ze kunnen dit ook maar beter doen, anders verliezen ze heel veel bezoekers de volgende keer..

Zoals ik al een keer eerder gezegd heb, hoe vaak hoor/lees je wel niet dat de organisatie er iets aan gaat doen. Maar dat het een editie later gewoon nog steeds pauper is? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
SamdV schreef:
Zal dit lukken met een leeftijd van 17,5? Normaal gesproken ben ik voor wachten tot m'n 18e maar ik wil hier echt heeeel graag bij zijn.
Denk wel dat het lukt. Mijn ervaring met Loudness is dat je erin komt als je een kaartje hebt. Ze vragen niet naar ID. Natuurlijk heb je hier niet veel aan, maar als meerderen dit zeggen dan zal het wel waar zijn.

Vorig jaar in Rotterdam werd je per aantal naar binnen gelaten, dan werden de hekken gesloten en moest je wachten tot degene die hun kaartjes lieten controleren weg waren en dan mocht de volgende groep doorlopen. (Hopelijk beetje duidelijk uitgelegd :lol:) Toen wezen ze gewoon een paar man aan, waaronder ik en nog een maat die al 25 was (Volgensmij), die hun ID moesten laten zien. Wij waren er wel om 10 uur precies, dus misschien als je later aan komt dat ze iedereen gewoon laten doorlopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:51 
 
Hardtraxxer

Ik snap er geen zak van sorry. :P Bedoel je dat ze mensen alleen in groepen naar binnen lieten op die groepen steekproeven uitvoerde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Ik snap er geen zak van sorry. :P Bedoel je dat ze mensen alleen in groepen naar binnen lieten op die groepen steekproeven uitvoerde?

Er stond een kleine tent voor de ingang, waar de kaartcontrole en fouillering was. Voordat je je kaartje liet scannen, moest je steeds wachten totdat je met een X aantal mensen die 'fouilleertent' binnen mocht. Zo werd de drukte in goede banen geleid ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Nerazzurro93 schreef:
SamdV schreef:
Zal dit lukken met een leeftijd van 17,5? Normaal gesproken ben ik voor wachten tot m'n 18e maar ik wil hier echt heeeel graag bij zijn.
Denk wel dat het lukt. Mijn ervaring met Loudness is dat je erin komt als je een kaartje hebt. Ze vragen niet naar ID. Natuurlijk heb je hier niet veel aan, maar als meerderen dit zeggen dan zal het wel waar zijn.

Vorig jaar in Rotterdam werd je per aantal naar binnen gelaten, dan werden de hekken gesloten en moest je wachten tot degene die hun kaartjes lieten controleren weg waren en dan mocht de volgende groep doorlopen. (Hopelijk beetje duidelijk uitgelegd :lol:) Toen wezen ze gewoon een paar man aan, waaronder ik en nog een maat die al 25 was (Volgensmij), die hun ID moesten laten zien. Wij waren er wel om 10 uur precies, dus misschien als je later aan komt dat ze iedereen gewoon laten doorlopen :P


Rond 12 uur ook nog, alleen was ik een geluksvogel. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness in de Maassilo ben ik altijd bij :worship: En helemaal met deze line-up, tering jantje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
G1LL schreef:
B2s had beloofd het geluid te verbeteren na de vorige editie in de Maassilo. Ze kunnen dit ook maar beter doen, anders verliezen ze heel veel bezoekers de volgende keer..

Zoals ik al een keer eerder gezegd heb, hoe vaak hoor/lees je wel niet dat de organisatie er iets aan gaat doen. Maar dat het een editie later gewoon nog steeds pauper is? >.<

Hoe vaak moet ik jullie nog vertellen dat er sinds de laatste Loudness een fatsoenlijk geluidssysteem in de Maassilo staat dus dat er niks aan de hand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
G1LL schreef:
B2s had beloofd het geluid te verbeteren na de vorige editie in de Maassilo. Ze kunnen dit ook maar beter doen, anders verliezen ze heel veel bezoekers de volgende keer..

Zoals ik al een keer eerder gezegd heb, hoe vaak hoor/lees je wel niet dat de organisatie er iets aan gaat doen. Maar dat het een editie later gewoon nog steeds pauper is? >.<


True, maar vorige editie in de Maassilo was echt bedroevend slecht. Denk toch wel dat ze dat deze keer kunnen verbeteren :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben 4x loudness geweest, waarvan de 2 in de Maassilo gewoon veruit de slechtste waren.

Vieze pauper locatie is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Chris One draaide de vorige keer door tot kwart voor 7 :)

Echt geen kwart voor 7 hoor, was hooguit 20 minuten uitgelopen met die laatste hardcore tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was toen helaas al weg om de laatste bobbus te halen, die niet reed :( Dit jaar maar wachten op de eerste metro. Zal vast wel niet de enige zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

morgen m'n kaartje halen. wil dit echt niet missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ben 4x loudness geweest, waarvan de 2 in de Maassilo gewoon veruit de slechtste waren.

Vieze pauper locatie is dat.


Wat is er mis met de Maassilo dan? Heb zelf nog nooit problemen ondervonden daar. Het geluid viel vorig jaar tegen, maar dat was te wijten aan b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:56 
 
Organisator
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hoe vaak moet ik jullie nog vertellen dat er sinds de laatste Loudness een fatsoenlijk geluidssysteem in de Maassilo staat dus dat er niks aan de hand is.

Kennelijk vaak :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten