Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker hoor, alleen maar snoeien. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Lekker hoor, alleen maar snoeien. :worship:

Nou nou nou... Ik was ook wel in de veronderstelling dat hier onder andere ook gemaaid/ geharkt kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:07 
 

Daveytl schreef:
Qz. schreef:
Lekker hoor, alleen maar snoeien. :worship:

Nou nou nou... Ik was ook wel in de veronderstelling dat hier onder andere ook gemaaid/ geharkt kan worden.

Schoffelen zit er ook dik in
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

En wellicht dat Rob nog een aantal bloemetjes kan planten als je hem lief aankijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Qz. schreef:
Lekker hoor, alleen maar snoeien. :worship:

Nou nou nou... Ik was ook wel in de veronderstelling dat hier onder andere ook gemaaid/ geharkt kan worden.

Whehe! Alles wordt in ieder geval verwijderd. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelden zo'n line up gezien.

Waar zijn Adaro, Zatox, Frontliner, Tatanka en Ran-D?

What the fuck is this?
Dat zijn de raw koningen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Beste. Line-up. Ooit.

Ik zou naar Rotterdam lopen hiervoor. Ik moet mensen roggelen,
dit mag beslist niet gemist worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heel dik, jammer dat The Machine maar een half uurtje staat maarja. Proberen aanwezig te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:13 
 
Hardtraxxer

Zal dit lukken met een leeftijd van 17,5? Normaal gesproken ben ik voor wachten tot m'n 18e maar ik wil hier echt heeeel graag bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:24 
 

SamdV schreef:
Zal dit lukken met een leeftijd van 17,5? Normaal gesproken ben ik voor wachten tot m'n 18e maar ik wil hier echt heeeel graag bij zijn.
Denk wel dat het lukt. Mijn ervaring met Loudness is dat je erin komt als je een kaartje hebt. Ze vragen niet naar ID. Natuurlijk heb je hier niet veel aan, maar als meerderen dit zeggen dan zal het wel waar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
SamdV schreef:
Zal dit lukken met een leeftijd van 17,5? Normaal gesproken ben ik voor wachten tot m'n 18e maar ik wil hier echt heeeel graag bij zijn.
Denk wel dat het lukt. Mijn ervaring met Loudness is dat je erin komt als je een kaartje hebt. Ze vragen niet naar ID. Natuurlijk heb je hier niet veel aan, maar als meerderen dit zeggen dan zal het wel waar zijn.

Weet nog wel dat de jongens uit mijn groep allemaal werden gecontroleerd vorig jaar. Onder andere Jurheinen die al 22 of 23 was toen.
Wil jou er niet bang mee maken, maar er wordt wel gecontroleerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:54 
 
Hardtraxxer

Ik kan misschien een ID van iemand lenen, maar ben daar niet zo'n fan van. Ik ga gewoon eerst wat mensen proberen te fixen en me daarna over ID zorgen maken. Bedankt voor de info iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij ons werden er ook 2 gecontroleerd. Maar dat was wel de Klokgebouw editie. in Maassilo zijn we nog nooit gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis Titan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 09:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik mis Titan :thumbdown:

Het is ook nooit goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nerazzurro93 schreef:
SamdV schreef:
Zal dit lukken met een leeftijd van 17,5? Normaal gesproken ben ik voor wachten tot m'n 18e maar ik wil hier echt heeeel graag bij zijn.
Denk wel dat het lukt. Mijn ervaring met Loudness is dat je erin komt als je een kaartje hebt. Ze vragen niet naar ID. Natuurlijk heb je hier niet veel aan, maar als meerderen dit zeggen dan zal het wel waar zijn.

Weet nog wel dat de jongens uit mijn groep allemaal werden gecontroleerd vorig jaar. Onder andere Jurheinen die al 22 of 23 was toen.
Wil jou er niet bang mee maken, maar er wordt wel gecontroleerd ;)


In Rotterdam zijn ze wel streng dan. Bij Outland werd ik 2x gecontroleerd (voor de ingang en bij kaart inleveren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 10:32 
 

SamdV schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Hmmm toch eens kijken of het mogelijk is om daar te komen. Erg vette line-up. Alleen weet ik niet wat E-Force en A2 daar doen. Beetje hypocriet om ineens raw te draaien als je altijd euforisch/slap verkiest boven raw met hun label.

Vind E-force nog redelijk raw draaien hoor. Het is niet het beukwerk van Deetox, Titan, Thera, Phrantic, Degos & Re-Done en Delete, maar als ik het onder zou moeten verdelen zou hij zeker in de Raw horen. Daarbij zijn z'n laatste setjes ook behoorlijk hard, zeker geen slappe hardstyle imo.
Voor A2 heb je dan weer wel gelijk vind ik. Maar ach, dan loop je maar even naar de andere zaal. :)

Ja ok, ik geef je gelijk. E-Force hoort er wel bij als een van de vroegere sets, ideaal voor wat opbouw. Kan Wavolizer afsluiten met wat industrial.

Is het geluid daar altijd slecht trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

SamdV schreef:
Zal dit lukken met een leeftijd van 17,5? Normaal gesproken ben ik voor wachten tot m'n 18e maar ik wil hier echt heeeel graag bij zijn.

Zoals Davey al zei, ben ik toen gecontroleerd en toen was ik inderdaad 22 :P maar goed, toen ik eenmaal zei dat ik geen ID mee had en al 22 was mocht ik gewoon naar binnen lopen. Dus zo streng is het nu ook weer niet naar mijn idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
SamdV schreef:
Zal dit lukken met een leeftijd van 17,5? Normaal gesproken ben ik voor wachten tot m'n 18e maar ik wil hier echt heeeel graag bij zijn.

Zoals Davey al zei, ben ik toen gecontroleerd en toen was ik inderdaad 22 :P maar goed, toen ik eenmaal zei dat ik geen ID mee had en al 22 was mocht ik gewoon naar binnen lopen. Dus zo streng is het nu ook weer niet naar mijn idee

Maar jij hebt ook een gigantische baard.. Dan geloven ze je ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Jurheinen schreef:
SamdV schreef:
Zal dit lukken met een leeftijd van 17,5? Normaal gesproken ben ik voor wachten tot m'n 18e maar ik wil hier echt heeeel graag bij zijn.

Zoals Davey al zei, ben ik toen gecontroleerd en toen was ik inderdaad 22 :P maar goed, toen ik eenmaal zei dat ik geen ID mee had en al 22 was mocht ik gewoon naar binnen lopen. Dus zo streng is het nu ook weer niet naar mijn idee

Maar jij hebt ook een gigantische baard.. Dan geloven ze je ook wel

Ja oke, misschien had ik dat erbij moeten zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Is het geluid daar altijd slecht trouwens?

Nee, bij PRSPCT afgelopen mei was het prima, dus wat het probleem is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:52 
 

Steffnov schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Is het geluid daar altijd slecht trouwens?

Nee, bij PRSPCT afgelopen mei was het prima, dus wat het probleem is...



euhm, bij prspct was het geluid ook niet super afgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Steffnov schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Is het geluid daar altijd slecht trouwens?

Nee, bij PRSPCT afgelopen mei was het prima, dus wat het probleem is...



euhm, bij prspct was het geluid ook niet super afgesteld.

Maar niet zo slecht als sommigen hier doen vermoeden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nerazzurro93 schreef:
SamdV schreef:
Zal dit lukken met een leeftijd van 17,5? Normaal gesproken ben ik voor wachten tot m'n 18e maar ik wil hier echt heeeel graag bij zijn.
Denk wel dat het lukt. Mijn ervaring met Loudness is dat je erin komt als je een kaartje hebt. Ze vragen niet naar ID. Natuurlijk heb je hier niet veel aan, maar als meerderen dit zeggen dan zal het wel waar zijn.

Weet nog wel dat de jongens uit mijn groep allemaal werden gecontroleerd vorig jaar. Onder andere Jurheinen die al 22 of 23 was toen.
Wil jou er niet bang mee maken, maar er wordt wel gecontroleerd ;)

Ik ook. Ik was net 17 toen, vriend van me van 22 werd gecontroleerd. Ik kon wel zo doorlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had je bij prpsct 2 zalen dan? Het geluid in zaal 1 was de vorige keer nog wel oke alleen het geluid in zaal 2 was echt dramatisch. Volgend mij nog nooit zulk slecht geluid gehoord :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten