Nerazzurro93 schreef:
Hmmm toch eens kijken of het mogelijk is om daar te komen. Erg vette line-up. Alleen weet ik niet wat E-Force en A2 daar doen. Beetje hypocriet om ineens raw te draaien als je altijd euforisch/slap verkiest boven raw met hun label.
Vind E-force nog redelijk raw draaien hoor. Het is niet het beukwerk van Deetox, Titan, Thera, Phrantic, Degos & Re-Done en Delete, maar als ik het onder zou moeten verdelen zou hij zeker in de Raw horen. Daarbij zijn z'n laatste setjes ook behoorlijk hard, zeker geen slappe hardstyle imo.
Voor A2 heb je dan weer wel gelijk vind ik. Maar ach, dan loop je maar even naar de andere zaal.

Ja ok, ik geef je gelijk. E-Force hoort er wel bij als een van de vroegere sets, ideaal voor wat opbouw. Kan Wavolizer afsluiten met wat industrial.