Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nu in het goede topic: aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 17:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontiegelijk gave line-up!! Zeker aanwezig nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 17:33 
 
Hardtraxx Addict

Serieus respect voor b2s om met zulke namen te komen zeg! Erg gewaagd maar vet met al dat aankomende talent. Echter is het toch niet de lineup waarvoor ik helemaal naar Roffa ga tuffen, als dit in het Klokgebouw was was ik wss wel weer gegaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
roberttt schreef:
Steffnov schreef:
Och, als ze openen, kun je wat later aanwezig zijn.


Nee, die staan vast rond 2/3 uur.. En ik weet nog niet of ik ga, wel heel ver weg vanaf Fryslan


Precies :cry:

Maar wat een Line-up Tering hey.. :drool:

Ik heb het vorig jaar ook gedaan. Toen waren er ook nog werkzaamheden tussen Rotterdam en Utrecht. Ben helemaal langs Amsterdam gegaan toen.

Dit jaar sowieso weer aanwezig, maar denk dat ik deze keer maar in Delft blijf en sinterklaas bij opa en oma maar eens laat schieten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 18:12 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Echter is het toch niet de lineup waarvoor ik helemaal naar Roffa ga tuffen

Wat een mentaliteit joh! ;)

Hoe vaak ik niet naar Thialf en Kardinge ben gereden vanuit Zuid-Holland.... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Fuzzylogic schreef:
Gruwelijke line-up :worship:
Raakt dit snel uitverkocht?



Ik zou gewoon op tijd een kaartje kopen als ik jou was ;)


Zit dus met een probleem dat geld heet :thumbdown:
Achja, anders maar tweedehands een kaartje kopen, dan betaal ik maar ietsje meer, heb ik voor deze line-up wel over
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig.

High Voltage is toch wel een verrassing :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig.

High Voltage is toch wel een verrassing :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is heel dik! Bob vs High Voltage, Delete, D&R, The Machine Live, RR Live, Wavolizer (Goed bevallen op GZ) en Blackburn zijn toch wel de namen waar ik voor zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens belachelijk dat Blackburn er staat puur kijkende naar zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Overigens belachelijk dat Blackburn er staat puur kijkende naar zijn tracks.

Tja, z'n setjes zijn wel dik en in z'n laatste 4 sets (http://lsdb.nl/search.html?qk=blackburn&s=y) heeft hij geen 1 eigen track gedraaid :) Maargoed, hij zal tegen die tijd vast wel een 'rauwe' track af hebben voor Loudness :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mjah, waarom verdient hij het om op Loudness te staan.. Zijn tracks zijn niet snoeihard

Had ie beter op een euphoria kunnen staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackburn zal dan ook waarschijnlijk zaal 2 openen. Is hij best voor geschikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste. Line-up. Ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:18 
 

p-stylez schreef:


:love:

klinkt verdomme goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee KSWOOSH, dat vind jij niks aan.. Dat is 'raw'
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:41 
 

roberttt schreef:
Nee KSWOOSH, dat vind jij niks aan.. Dat is 'raw'

ik ga der ook niet naartoe hoor ;)
maar ik mag toch wel zeggen dat de trailer lekker klinkt :P haha
haten doe je maar lekker ergens anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Nee KSWOOSH, dat vind jij niks aan.. Dat is 'raw'

ik ga der ook niet naartoe hoor ;)
maar ik mag toch wel zeggen dat de trailer lekker klinkt :P haha
haten doe je maar lekker ergens anders

Je gaat mee Swoosh, pik je wel op onderweg !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:52 
 

Hmmm toch eens kijken of het mogelijk is om daar te komen. Erg vette line-up. Alleen weet ik niet wat E-Force en A2 daar doen. Beetje hypocriet om ineens raw te draaien als je altijd euforisch/slap verkiest boven raw met hun label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de 5e keer op rij.

Hier heb ik die hele 3 uur durende tering reis naar Rotterdam wel weer voor over :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Overigens belachelijk dat Blackburn er staat puur kijkende naar zijn tracks.

Toch een goede zaak dat ze talent juist een kans geven op dit soort feesten.. Overigens is de collab met Phrantic (In Your What) wel weer "Loudness waardig".

Heb veel respect voor B2S voor neerzetten van deze line up. Echt ongelooflijk divers en een hele boel verrassingen. Dit gaat heerlijk worden mits ze het geluid nu overal wel goed voor elkaar hebben. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn er kluisjes aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te sick gewoon deze line up, neigt naar perfectie :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Zijn er kluisjes aanwezig?

Nee, doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:30 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Hmmm toch eens kijken of het mogelijk is om daar te komen. Erg vette line-up. Alleen weet ik niet wat E-Force en A2 daar doen. Beetje hypocriet om ineens raw te draaien als je altijd euforisch/slap verkiest boven raw met hun label.

Vind E-force nog redelijk raw draaien hoor. Het is niet het beukwerk van Deetox, Titan, Thera, Phrantic, Degos & Re-Done en Delete, maar als ik het onder zou moeten verdelen zou hij zeker in de Raw horen. Daarbij zijn z'n laatste setjes ook behoorlijk hard, zeker geen slappe hardstyle imo.
Voor A2 heb je dan weer wel gelijk vind ik. Maar ach, dan loop je maar even naar de andere zaal. :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten