98129389123891341% aanwezig. Niet te missen dit.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Sowieso aanwezig! Aantal namen waren al bekend, maar nu ik de rest zie wordt het alleen maar meer een zekerheid 
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
word ikwrote:Delete .. daar wordt ik nou vrolijk van, aanwezig dus!
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Wat een line up zeg.
Ga proberen hier aanwezig te zijn, zal helaas niet lukken denk ik. =(
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Dikke lijn omhoog!
T
wrote:Delete .. daar word ik nou vrolijk van, aanwezig dus!
wrote:98129389123891341% aanwezig. Niet te missen dit.
Lijkt me duidelijk duswrote:Delete, Phrantic, Wavolizer, Machine, Degos & Re-Done, RR en B-Front.
Ik denk dat ik toch maar tickets moet halen, vooral voor de eerste naam
Wat een pauper lineup joh.. Geeneens Noisecontrollers, Psyko Punkz, Headhunterz en Zatox.
Waarom nou weer Alpha Twins :') Zeker net zoals in 2011, draaien ze angel of the sun en dat soort shit.. Supah
Och, als ze openen, kun je wat later aanwezig zijn.wrote:Waarom nou weer Alpha Twins :') Zeker net zoals in 2011, draaien ze angel of the sun en dat soort shit.. Supah
Nee, die staan vast rond 2/3 uur.. En ik weet nog niet of ik ga, wel heel ver weg vanaf Fryslanwrote:Och, als ze openen, kun je wat later aanwezig zijn.wrote:Waarom nou weer Alpha Twins :') Zeker net zoals in 2011, draaien ze angel of the sun en dat soort shit.. Supah
je gaat toch niet Loudness missen he?!wrote:Hetzelfde geldt precies voor mij.wrote:Gewaagde line-up met weinig echt grote publiekstrekkers. Weet alleen niet of ik hierbij wil zijn. Namen als Delete/degos & re done/dadical redemption trekken mij niet zo.
Wat een line-up! Optie, aangezien ik zondag moet voetballen...
Oke oke, we gaan wel samen huppelen als je kan/wiltwrote:je gaat toch niet Loudness missen he?!wrote:Hetzelfde geldt precies voor mij.wrote:Gewaagde line-up met weinig echt grote publiekstrekkers. Weet alleen niet of ik hierbij wil zijn. Namen als Delete/degos & re done/dadical redemption trekken mij niet zo.
Geen twijfel over mogelijk natuurlijk! Hier moet je als liefhebber van hardere Hardstyle gewoon bij zijn! Wat een geweldige line-up zeg

Dit gaat wel heeeeeeeel erg ver, zo'n line up! Lekkaaaahhhh 
Zekerwrote:Dit gaat wel heeeeeeeel erg ver, zo'n line up! Lekkaaaahhhh

Gruwelijke line-up
Raakt dit snel uitverkocht?
Ik zou voetbal een optie maken omdat je zaterdag moet stampen.wrote:Wat een line-up! Optie, aangezien ik zondag moet voetballen...
Last edited by Fuzzylogic on , edited 1 time in total.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Erg mooi trouwens eerste loudness en meteen zo'n line up! 
Perfect toch? Dat is ten eerste een vet nummer en ten tweede is een dergelijke set een welkome afwisseling in verhouding tot de rest van de acts.wrote:Nee, die staan vast rond 2/3 uur.. En ik weet nog niet of ik ga, wel heel ver weg vanaf Fryslanwrote:Och, als ze openen, kun je wat later aanwezig zijn.wrote:Waarom nou weer Alpha Twins :') Zeker net zoals in 2011, draaien ze angel of the sun en dat soort shit.. Supah
En anders ga je die tijd ff naar zaal 2
Ik zou gewoon op tijd een kaartje kopen als ik jou waswrote:Gruwelijke line-up![]()
Precieswrote:Nee, die staan vast rond 2/3 uur.. En ik weet nog niet of ik ga, wel heel ver weg vanaf Fryslanwrote:Och, als ze openen, kun je wat later aanwezig zijn.wrote:Waarom nou weer Alpha Twins :') Zeker net zoals in 2011, draaien ze angel of the sun en dat soort shit.. Supah
Maar wat een Line-up Tering hey..
Who was there
Nobody has said they're going yet.