Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 49  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

98129389123891341% aanwezig. Niet te missen dit.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso aanwezig! Aantal namen waren al bekend, maar nu ik de rest zie wordt het alleen maar meer een zekerheid :worship:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Delete .. daar wordt ik nou vrolijk van, aanwezig dus!


word ik



:cool:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:58 
 
Hardtraxxer

Wat een line up zeg. :woot: Ga proberen hier aanwezig te zijn, zal helaas niet lukken denk ik. =(
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke lijn omhoog!
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:15 
 

Deetox schreef:
Delete .. daar word ik nou vrolijk van, aanwezig dus!
PNXRMX schreef:
98129389123891341% aanwezig. Niet te missen dit.

Mol schreef:
Delete, Phrantic, Wavolizer, Machine, Degos & Re-Done, RR en B-Front.
Ik denk dat ik toch maar tickets moet halen, vooral voor de eerste naam :)


Lijkt me duidelijk dus :thumbup:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een pauper lineup joh.. Geeneens Noisecontrollers, Psyko Punkz, Headhunterz en Zatox.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom nou weer Alpha Twins :') Zeker net zoals in 2011, draaien ze angel of the sun en dat soort shit.. Supah
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Waarom nou weer Alpha Twins :') Zeker net zoals in 2011, draaien ze angel of the sun en dat soort shit.. Supah

Och, als ze openen, kun je wat later aanwezig zijn.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Waarom nou weer Alpha Twins :') Zeker net zoals in 2011, draaien ze angel of the sun en dat soort shit.. Supah

Och, als ze openen, kun je wat later aanwezig zijn.


Nee, die staan vast rond 2/3 uur.. En ik weet nog niet of ik ga, wel heel ver weg vanaf Fryslan
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Khadber schreef:
Gewaagde line-up met weinig echt grote publiekstrekkers. Weet alleen niet of ik hierbij wil zijn. Namen als Delete/degos & re done/dadical redemption trekken mij niet zo.


Hetzelfde geldt precies voor mij.


je gaat toch niet Loudness missen he?! ;)
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een line-up! Optie, aangezien ik zondag moet voetballen...
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig!
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Kepro schreef:
Khadber schreef:
Gewaagde line-up met weinig echt grote publiekstrekkers. Weet alleen niet of ik hierbij wil zijn. Namen als Delete/degos & re done/dadical redemption trekken mij niet zo.


Hetzelfde geldt precies voor mij.


je gaat toch niet Loudness missen he?! ;)


Oke oke, we gaan wel samen huppelen als je kan/wilt ^^ Loudness sla ik inderdaad niet over.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen twijfel over mogelijk natuurlijk! Hier moet je als liefhebber van hardere Hardstyle gewoon bij zijn! Wat een geweldige line-up zeg :cry: :love:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soooooooo :surrender:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat wel heeeeeeeel erg ver, zo'n line up! Lekkaaaahhhh :yay:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dit gaat wel heeeeeeeel erg ver, zo'n line up! Lekkaaaahhhh :yay:


Zeker
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke line-up :worship:
Raakt dit snel uitverkocht?

Maximize schreef:
Wat een line-up! Optie, aangezien ik zondag moet voetballen...


Ik zou voetbal een optie maken omdat je zaterdag moet stampen.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dubbel
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 16:33 
 
Hardtraxx Elite

Erg mooi trouwens eerste loudness en meteen zo'n line up! :drool:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Waarom nou weer Alpha Twins :') Zeker net zoals in 2011, draaien ze angel of the sun en dat soort shit.. Supah

Och, als ze openen, kun je wat later aanwezig zijn.


Nee, die staan vast rond 2/3 uur.. En ik weet nog niet of ik ga, wel heel ver weg vanaf Fryslan


Perfect toch? Dat is ten eerste een vet nummer en ten tweede is een dergelijke set een welkome afwisseling in verhouding tot de rest van de acts.
En anders ga je die tijd ff naar zaal 2 ;)
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Gruwelijke line-up :worship:
Raakt dit snel uitverkocht?



Ik zou gewoon op tijd een kaartje kopen als ik jou was ;)
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 16:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Waarom nou weer Alpha Twins :') Zeker net zoals in 2011, draaien ze angel of the sun en dat soort shit.. Supah

Och, als ze openen, kun je wat later aanwezig zijn.


Nee, die staan vast rond 2/3 uur.. En ik weet nog niet of ik ga, wel heel ver weg vanaf Fryslan


Precies :cry:

Maar wat een Line-up Tering hey.. :drool:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten