Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 13:35 
 

Broken Balance schreef:
Vent wat lul jij allemaal? :P

heel veel ONZIN!
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 13:43 
 

TiMOTHYb schreef:
Vraag me af of X-Pander wist wat hij teweeg zou brengen bij je, denk dat hij hem anders niet gedraaid had. :D
:) Ik was er niet eens bij. Maar het zijn meer jullie die iets teweeg brengen. Nu kap ik ermee.
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 13:52 
 

Nerazzurro93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Vraag me af of X-Pander wist wat hij teweeg zou brengen bij je, denk dat hij hem anders niet gedraaid had. :D
:) Ik was er niet eens bij. Maar het zijn meer jullie die iets teweeg brengen. Nu kap ik ermee.


Komt ook omdat er eentje nutteloos reageert.... zoiets heet discussie, en jij was de starter daarvan
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 13:54 
 
Hardtraxx Newbie

vorige loudness deden solutio & the I's hetzelfde en daar is toen totaal geen gezeik over geweest ik snap ook totaal niet dat dit dan zon enorme shitstorm word, ik vind het juist wel grappig
http://www.youtube.com/watch?v=nlr_DdN7 ... Gw&index=7
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 13:54 
 

Chris Two schreef:
Nerazzurro93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Vraag me af of X-Pander wist wat hij teweeg zou brengen bij je, denk dat hij hem anders niet gedraaid had. :D
:) Ik was er niet eens bij. Maar het zijn meer jullie die iets teweeg brengen. Nu kap ik ermee.


Komt ook omdat er eentje nutteloos reageert.... zoiets heet discussie, en jij was de starter daarvan

Ik heb er ook geen problemen meer hoor.
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THE MACHINE : So im finaly back home. Here is the tracklist of my performance last weekend:

01. The Machine - My Dream
02. The Machine & Dj Thera - It is this feeling
03. The Machine - Remember (Forest)
04. The Machine - Mosquito
05. The Machine - State of Your Mind
06. Alphaverb (Official) & The Machine - Chemistry Of Sound
07. The Machine - Explorers Of The Mind
08. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
09. Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm (The Machine Remix)
10. The Machine & Chris One - Different Kind Of Therapy
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 15:36 
 
Hardtraxxer

Arjan91 schreef:
vorige loudness deden solutio & the I's hetzelfde en daar is toen totaal geen gezeik over geweest ik snap ook totaal niet dat dit dan zon enorme shitstorm word, ik vind het juist wel grappig
http://www.youtube.com/watch?v=nlr_DdN7 ... Gw&index=7


Hoorde Frequencerz ook iets soortgelijks doen bij hun intro (zie video)


Broken Balance schreef:
goeie garp guido :D


Dank u :P
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
Hoorde Frequencerz ook iets soortgelijks doen bij hun intro (zie video)

Met die break van Live the Moment openen vind ik niet eens zo spottend. :P
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
THE MACHINE : So im finaly back home. Here is the tracklist of my performance last weekend:

01. The Machine - My Dream
02. The Machine & Dj Thera - It is this feeling
03. The Machine - Remember (Forest)
04. The Machine - Mosquito
05. The Machine - State of Your Mind
06. Alphaverb (Official) & The Machine - Chemistry Of Sound
07. The Machine - Explorers Of The Mind
08. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
09. Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm (The Machine Remix)
10. The Machine & Chris One - Different Kind Of Therapy


Liveset please :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:

Gave aftermovie zeg! Heerlijke sfeerbeelden. En dat 2e nummer klinkt echt dik!
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Diamanic schreef:
Hoorde Frequencerz ook iets soortgelijks doen bij hun intro (zie video)

Met die break van Live the Moment openen vind ik niet eens zo spottend. :P


Kdenk ook niet dat het spottend bedoeld was. Kbegrijp overigens ook niet goed waarom iedereen daar gek op werd. Een van de meest zuigende hardstyle nummers ooit gemaakt.
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind en vond hem wel vet. Puh.
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Idd, Live The Moment is echt geweldig!
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Jou mening telt niet joris
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
THE MACHINE : So im finaly back home. Here is the tracklist of my performance last weekend:

01. The Machine - My Dream
02. The Machine & Dj Thera - It is this feeling
03. The Machine - Remember (Forest)
04. The Machine - Mosquito
05. The Machine - State of Your Mind
06. Alphaverb (Official) & The Machine - Chemistry Of Sound
07. The Machine - Explorers Of The Mind
08. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
09. Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm (The Machine Remix)
10. The Machine & Chris One - Different Kind Of Therapy

Dit was episch! Heel veel favorieten. Alleen jammer dat Mistress of Darkness en/of Place of Terror er niet tussen zat.
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Jou mening telt niet joris


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk een keer mezelf gespot :cool:
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen de main op film. -.-
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:10 
 

Nando schreef:
Alleen de main op film. -.-

Grotendeels
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:31 
 
Hardtraxx Addict

Wat een gruwlijke aftermovie, kippenvel bij 1:15 als Cataclysm erin klapt :worship:
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Karige aftermovie als je het mij vraagt.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Karige aftermovie als je het mij vraagt.

Eens. Overgang van tracks is wel vet gedaan, verder weinig hoogstandjes te vinden in het filmpje. :P
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gare aftermovie.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten